И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
3 дизел. Не дават да кача линка. Постарайте се. В к@рс.бг - в Бургас е - за 5к Аз не мога да издържа на динамика.
'ба си още ли не е продаден този Benz?!? Аз щях да го купувам през далечната 1999 година и ходих да го гледам в Бургас. Ако някой се инересува от подробности мога да му дам info ...
Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
Бахти, как се изказах...
Вечен трактор, ама 60ката върви много повече от него, макар, че е доста по тежка и по обемна. Това наистина никак не върви. Като тръгнеш да изпреварваш кипваш вода и си правиш едно нескафе и докато е готово за пиене си изпреварил.
"...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Мога да кажа, че тогава показанието на одометъра беше май 220к. Човека беше любезен да ми даде да я покарам - да, не състезателна кола и не е особено динамична, макар че този двигател го дават 136 к.с. И тогава беше 5000 лв. /всъщност 6500, но свали на 5к/.
Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
Бахти, как се изказах...
Тия 124-широка лайсна, 95-96г. вървяха над 25 хил. марки.. А тая за която говори Джамбазов е 124-Е, тоест 92-94г. Няма как 99г. да е била 5 хил.лв. Някаква грешка има.
София- Пазарджик - Девин - Доспат - Гоце Делчев - Банско - Разлог - Благоевград - Рилски манастир - София със съответните разходки из местните забележителности ми излезе 60 лв. и стотинки за около 640 км. на пръдня . Това сега по празниците . 124/200 ТЕ вярно е , че не е изтребител , но е верен другар на пътя ! По-голям мотор е по-добре , но същевременно и данъка и застраховките са по-големи също .
Гледам, темата се радва на особен интерес ;]
В крайна сметка си взех 220ТЕ и съм що-годе доволен, НО се налага да направя някои доработки с цел здравина и по-добра приложимост по родните пътища.
По-конкретно: МЕТАЛНА защита за картера (имах подобна на 190ката) и малко да регулирам задния мост от кантара да стои с 2см по-високо.
А иначе я карах на сравнително готина офф-роуд - ако някой е ходил- от село Панайот Хитово до местния язовир Ястребино, пътят е много готин, с дълбоки коловози и т.н.
Та по темата знаете ли некой в или около Сф да ми изработи скара за под картера срещу 50-60 кинта да кажем? Аз толкова я смятам с материалите...
2,2 със 150 кончета М 111 със здраве да си я караш ! Коя година е ? Случайно , ако намериш някой да направи подкартерна защита за тея пари може и аз да се възползвам ! Много здрави добичета , но не стават за офф и зимата в коловозите е тегаво паркирането .
... и малко да регулирам задния мост от кантара да стои с 2см по-високо.
Кантарчето си има едно технологично отворче ф4, в което се вкарва съответен дорник - става и със свредло ф4, при което положение се извършва реглажа. Вариации не са препоръчителни, защото помпата не работи правилно.
Някъде из форума имаше колега, който изработва подкартерни защити.
На моето комби слагах такава оригинална - тежеше поне 60-70 кила - от 4 мм ламарина. Купих я употребявана, от приятел, на приятелската цена от стотина кинта.
Ако си я правиш ти - не забравяй отвор, през който да стигаш до пробката за източване на маслото. На оригиналната има дори берт, който не позволява оливането от източеното масло.
Кантарчето си има едно технологично отворче ф4, в което се вкарва съответен дорник - става и със свредло ф4, при което положение се извършва реглажа. Вариации не са препоръчителни, защото помпата не работи правилно.
Някъде из форума имаше колега, който изработва подкартерни защити.
На моето комби слагах такава оригинална - тежеше поне 60-70 кила - от 4 мм ламарина. Купих я употребявана, от приятел, на приятелската цена от стотина кинта.
Ако си я правиш ти - не забравяй отвор, през който да стигаш до пробката за източване на маслото. На оригиналната има дори берт, който не позволява оливането от източеното масло.
Мое мнение!
4мм е пресилена работа-ненужна!И 2 мм е много даже.Аз мисля скоро да си правя на 124-ката и ще търся 1,1,5 или 2.0 в краен случай.На Ферозата съм направил с 2мм и доста камъни съм надкрачвал без видими деформации впоследствие.
Не е лошо да се профилира което допълнително укрепва целия детайл.
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
... и малко да регулирам задния мост от кантара да стои с 2см по-високо.
Това по-добре не го прави. Не заради помпата, а просто ще започне да вози твърдо и става по-нестабилно. Не съм имал лично 124-ка, но окачването отзад е от Ситроен, така че е същото.
"Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."
... Не съм имал лично 124-ка, но окачването отзад е от Ситроен, така че е същото.
Бруно Сако ще се обърне в гроба...
От 1982 година задното окачване на 190, а после и на 124 е мултилинк, и е без хидравлика ( за да сме точни, това е много рядка опция).
При Т-моделите на 124 има някакъв аналог със хидропневматичното окачване на Ситроен, ама да се твърди, че окачването е от Ситроен, е меко казано, пресилено...
Коментар