Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

    В София сьм,имам едни пиенета да пия и ако остане време и се отганизирам направо среща на форума да правим,кой дойде с Ланча черпи,Тьртея пие двойно
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #77
      От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

      Черпенето е лесно, само казвате къде и как

      Гоблине, не си съвсем прав за Ланча, но да не се отклоняваме повече.
      А по-темата:
      Кратка справка показа следното (не знам до колко са верни данните):
      Додж Дарт 1.4 турбо - 160 к.с., 250Нм, 1456кг, предавателно отношение: 6-та 0,62 (ръчна СК), крайно: 4.11, като ги умножим: 2,55, съотношение тегло/мощност 9,1кг/к.с.
      Алфа Жулиета 1.4 турбо (дето се води "донор") - 170 к.с., 250Нм, 1365кг, предавателно отношение: 6-та 0,77, крайно: 3,83, умножени: 2,95; тегло/мощност 8,0 кг/к.с.
      Това би трябвало да обясни "тромвостта" на Дарт-а.

      Коментар


      • #78
        От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

        В момента се щурам между Вирджиния, ДиСи-ту, Мериленд и Пенсилвания, ама такова нещо "Дарт" не видях никъде...
        Прочее и любимите "Хонди" нещо... Най-малките са някакъв Акорд, ама като БГ-двустаен апартамент "ново строителство", а най-много са "Пилот"
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #79
          От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

          Първоначално публикуван от nigell Преглед на мнение
          ... за незапознатите - Ланча имат сериозен фал в Англия през 80-те и от тогава не присъстват на този пазар/
          Апропо - вече не е много точно по темата (въпреки, че пряко е намесен глобалния маркетинг), но предвид богатите общи знания на пишещите тук да си попитам: На няколко места съм срещал намеци за подобни неща, но никъде нищо конкретно - та каква е тая грандиозна Ланча-издънка на Острова, та там от доста време не се карат много-много??? Иначе не е като да не се кефят на класическите и сравнително редки модели на италианците от близкото минало (често и с десен волан)...

          Коментар


          • #80
            От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

            Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
            ...каква е тая грандиозна Ланча-издънка на Острова, та там от доста време не се карат много-много???...
            Няма някаква особено пикантна издънка, просто престават да правят коли с десен волан в началото на 90те. При всяка смяна на модела с нов трябва да се инвестира в нови производствени мощности или в обновление на старите. Като дойде този момент се взима решение дали да се кихнат още едни допълнителни стотина милиона в оборудването необходимо за производството и на варианти с десен волан.

            За японците не е проблем, понеже там са си с десен волан, но за европейските производители нещата са под въпрос.

            Някъде бях чел че за масово произвеждан автомобил само за леенето на таблото допълнителната инвестиция е към петдесетина милиона, или поне тогава беше къде толкова.

            Прибавяш към уравнението че тогава колите още бяха коли, и таблата все още се правеха обърнати към шофьора, както си му е реда, особено при ланчиите, и ти става ясно - освен чисто механическите детайли, по таблото трябва да направиш специфично табло, консола, "барче" и прочее, понеже са асиметрични. Събираш парите, гледаш крайната сума която трябва да кихнеш, и я разделяш на броя коли които ще продадеш на Острова. И ти става ясно дали си струва или не.

            Успоредно - да не си помислиш, че модата която започна именно в средата на 90те, таблата вече да са симетрични, километражите да са в средата, и прочее грозотии които маркетинга обясняваше че било "опит да се свърши с егоизма на шофьора, и да не се чувства предния пасажер изолиран", имат нещо общо с намаляването на тези разходи ?

            Нееее

            Взимаш един Сафран примерно, и го сравняваш с една Лагуна от първите модели. При Сафрана за да смениш от ляв на десен волан ти трябва ново табло, конзола, "барче". При Лагуната - всичко е еднакво, имаш само една козирка с километража, която избираш къде да сложиш - отляво или отдясно. Или хайде, може козирката да е специфична между ляв и десен волан, но до там.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #81
              От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              В момента се щурам между Вирджиния, ДиСи-ту, Мериленд и Пенсилвания, ама такова нещо "Дарт" не видях никъде...
              Прочее и любимите "Хонди" нещо... Най-малките са някакъв Акорд, ама като БГ-двустаен апартамент "ново строителство", а най-много са "Пилот"
              Иди до някои дилър на Краислер - не може да нямат няколко броики за демо - колата е официално в продажба.
              Те ако за горе -долу 1 месец откак я продават -наводнят всичко ....малииииии ще се сцепят да се хвалят....

              Коментар


              • #82
                От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                Видях ги... Ще ми бъде интересно колко бройки ще успеят да продадат - хората ги заобикалят и изобщо не ги поглеждат.
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #83
                  От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                  Извинявам се за спама!
                  Скоро гледах по Нешънъл Джиографик ( предполагам, че повечето от вас са го гледали ) един филм на Ал Гор с екологична насоченост. Според него в момента екологичните норми ( а така също и относно разхода на гориво ), на които трябва да отговарят новите автомобили са най-ниски в САЩ след това Китай, Индия Япония и съответно най-високи в Европа ( цитирам го по спомен ). Пак според този източник преди десетина години в един щат ( май беше Калифорния ) властите приели по-високи норми, които съдът отхвърлил. Та, ако те не били отхвърлени в момента техните изисквания биха били на едно ниво с Китай!
                  Няма голяма връзка с темата, но за мен беше поучително знание!
                  Казано е:
                  -"Обичай ближния",
                  щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                    Първоначално публикуван от alex_serviz Преглед на мнение
                    Извинявам се за спама!
                    Скоро гледах по Нешънъл Джиографик ( предполагам, че повечето от вас са го гледали ) един филм на Ал Гор с екологична насоченост. Според него в момента екологичните норми ( а така също и относно разхода на гориво ), на които трябва да отговарят новите автомобили са най-ниски в САЩ след това Китай, Индия Япония и съответно най-високи в Европа ( цитирам го по спомен ). Пак според този източник преди десетина години в един щат ( май беше Калифорния ) властите приели по-високи норми, които съдът отхвърлил. Та, ако те не били отхвърлени в момента техните изисквания биха били на едно ниво с Китай!
                    Няма голяма връзка с темата, но за мен беше поучително знание!
                    В БГ са много високи еко-изискванията ама знаем как се спазват.
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                      Привет!
                      Ако не е много нахално от моя страна - би ли споделил когато намериш време впечатленията си от Щатите!
                      Аз лично никога не съм прекосявал голямата вода и за това ми е интересно какво се кара масово там?
                      Приятна вечер на всички!
                      Казано е:
                      -"Обичай ближния",
                      щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                        Първоначално публикуван от alex_serviz Преглед на мнение
                        Привет!
                        Ако не е много нахално от моя страна - би ли споделил когато намериш време впечатленията си от Щатите!
                        Аз лично никога не съм прекосявал голямата вода и за това ми е интересно какво се кара масово там?
                        Приятна вечер на всички!
                        Вече се "заканих" на "с-ието" хейтъри на гоУемите хамерикански автомобили да разоблича техните... меко казано силно преувеличени твърдения за пърхащи по щатските улици и шосета "Смартчета", "Тойотки Айго","Королки" и "Хондички ЦрХ". Спете спокойно, деца Мо'е много филми да сме гледали, но хамериканските филми не са като съветските, че да показват неща, различни от действителните
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #87
                          За протокола - единственият в темата споменавал црх съм аз, и съм споменавал тези които съм карал в Европа. В Щатите црх-ове съм видял по един годишно. Не знам от къде ги изкопа.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #88
                            От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                            Молбата ми беше абсолютно искрена и без никакви задни помисли. Аз лично нямам никакъв опит с американските возила и не вземам страна в спора кои автомобили са "по-, по-, най-".
                            За това ми беше интересно да чуя твоето наблюдение за автомобилния парк в Щатите.
                            Както и да е! Бъдете здрави!
                            Казано е:
                            -"Обичай ближния",
                            щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                            Коментар


                            • #89
                              От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                              Sorry folks, have no cyrillic... and dunno how to find one. Will write later. But the only "Smart" I saw was a... police car at the wooden promenade in Atlantic city, NJ
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Додж Дарт (Dodge Dart) лек обзор.

                                Побьркал си се нещо май а?
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X