Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

    Поршето и Туарега са еднакви по отношение на окачване (както и много други неща в този ред).

    Ще бъда силно изненадан, ако Субаро има по-добро пътно поведение от Porsche (виж Тоуарег в този случай). Много сме стабилни с теб при високи скорости и криви очастъци. Аз лично съм тествал с 240+ в Германия и си фраша много спокойно, други коли намаляват при аутобан завой а туарега заспива и не го усеща.

    Говорим разбира се само за активното окачване, пружините не са толкова добри и естествено не могат да свалят центъра на тежестта. Туарега на спорт не само сваля доста ниско, но и амортесьора се втвърдява значително.
    VW Touareg V10, 5000cc

    Коментар


    • #62
      Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

      То така излиза че само емблемите отпреде са им различни. И тва за скромната сума от 50 000лв.
      Всичко отдоло им е различно. И окачване и трансмисия че и тракшън контрола е с други настроики.
      Поршето е наи-стабилно. За ГрандЧерокито няма кои да каже. Все пак това е субективно усещане. А в България има няколко SRT8 и тези които ги карат им е достатъчно да знаят от къде се сипва БЕНЗИН. Съдеики по окачването му обаче си мисля че няма да е по-стабилно от Кайена. Може да е по ниско и по бързо но все пак е Джийп и трябва и в гората да ходи.

      Коментар


      • #63
        Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

        Сори, ама се бъркаш. Наистина много неща са има еднакви. Трансмисията е еднаква. Това е със сигурност поне за V10 е Cayenne Turbo. Интериора им е много сходен, окачването е един и същ модел Bilstein.

        Спирaчките на Porsche са Brembo, на VW не са, но разлика не кой знае каква. Цените пак са абсурдни като на брембо ( накладки по 400 лева, освен ако не ти ги намери Влади )


        Настройките на компютрите са различни, това е вярно.

        Двигателите нямат нищо общо.

        Ел. разпределението на 4х4 е малко по-различно, туарега е 50 на 50 предно-задно стандартно (променливо в движението според зависи много неща), каиена е 40 на 60 предно-задно.

        Като цяло cayenne е по-нагласен за път, отколкото офроуд, туарега е по-сгоден за офроуд. Доколкото биха го позволили общите им елементи.


        Но не си далеч от истината, че за Cayenne плащаш доста пари за емблемката предимно. Но като се замислиш колко струва V10 разликата не е толкова голяма. Моя е по фактурна стойност 109 000 евро. Cayenne Turbo ше да е съвсем малко отгоре.
        VW Touareg V10, 5000cc

        Коментар


        • #64
          Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

          В тази връзка...

          http://www.touaregfaq.com/

          Точки 2.8 и 2.9

          I've heard that the Touareg is similar to the Porsche Cayenne. Is this true?

          Yes, it is. Porsche and Volkswagen jointly developed the Cayenne and the Touareg. They are built on the same chassis and share many components.

          What components do the Touareg and Cayenne share?

          The Cayenne and Touareg share the same chassis, transmission, AWD system, suspension, windshield, doors...

          It should be noted that the Cayenne is more focused on paved-road conditions, whereas the Touareg was designed to be equally capable on pavement and off-road. Consequently the Porsche transmission is tuned with more rear power bias than the Touareg. Under normal driving conditions, the Porsche sends 62 percent of torque to the rear wheels, whereas the Touareg splits torque 50/50 front and rear. Both vehicles are capable of sending 100% of the torque to either the front or the rear wheels if traction condi tions warrant.
          VW Touareg V10, 5000cc

          Коментар


          • #65
            Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

            ML320 CDI vs X5 3.0d vs Touareg 3.0 TDI

            http://www.youtube.com/watch?v=KRfs6dpLKzM
            B+

            Коментар


            • #66
              Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

              Tutin,тука туарега е за 75 000 ерво.много голяма разлика.
              http://vw.newcar.bg/VW-Touareg-5.0-V...k-skl2115.html
              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

              Коментар


              • #67
                Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
                Tutin,тука туарега е за 75 000 ерво.много голяма разлика.
                http://vw.newcar.bg/VW-Touareg-5.0-V...k-skl2115.html
                Е да, най-вероятно има някакви преференции за нашия пазар, пък и моя все пак е от първите, с годините най-вероятно е поспаднала цената, вече не е толкова ексклузивно.

                Също относно екстрите не знам как стоят нещата, може би това е базата. Гледам няма кожен салон, няма двд, без телевизия и т.н. А един истински себеуважаващ се паркетник има нужда от тези неща задължително за да радва собственика си
                VW Touareg V10, 5000cc

                Коментар


                • #68
                  Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                  Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнение
                  ML320 CDI vs X5 3.0d vs Touareg 3.0 TDI

                  http://www.youtube.com/watch?v=KRfs6dpLKzM
                  Много добро.

                  Само не знам защо не му писаха минуса на ML за офроуд недостиците му (блокаж диференциали, заден/среден диференциал и т.н.). Х5 също няма блокажи, дори като опция няма.

                  Значи като заключение - който мисли за офроуд освен комфорт - да скача на туарега. Който иска да може да си сложи поне 30 фимикалки в централната конзола и да няма активно окачване - да се мята на МЛ. Който иска просто да бъде прецакан, но пък е върл фен на марката - да взима Х5

                  ---
                  п.п.

                  Гледай какво нещо значи, ей сега се прибирам от чужбина и жената нафрашка туарега с багаж ДО КОЗИРКАТА. Направо полудях, толкова беше пълен, че не можех да си местя седалката.

                  Току що научих нещо ново от филмчето - как се сгъват правилно седалките Аз пробвах 2-3 пъти и като се оказаха неуспешни опитите просто приех, че седалките не се свалят и че копчетата са за красота (Кой не чете книжката хех)

                  Значи следващото пътуване ще знам как да си отворя максимум пространство.
                  Последно редактирано от tutin; 22-04-07, 21:59.
                  VW Touareg V10, 5000cc

                  Коментар


                  • #69
                    Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                    Че какво му е лошото на МЛа в сравнение с Туарега при оффроуд.
                    И дваата имат заден и междинен блокаж плюс тракшън контрол.
                    И двата се вдигат с 10см и като минат през пет стотинки едната гума остава във въздуха.
                    Х5 поне няма претенции.

                    Коментар


                    • #70
                      Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                      Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение
                      Току що научих нещо ново от филмчето - как се сгъват правилно седалките Аз пробвах 2-3 пъти и като се оказаха неуспешни опитите просто приех, че седалките не се свалят и че копчетата са за красота (Кой не чете книжката хех)

                      Значи следващото пътуване ще знам как да си отворя максимум пространство.
                      Е радвам се ,че помогнах с нещо. Ама пак трябва да гледаш филма,че както казва Пламен ,нещо не си схванал някои тънкости.
                      B+

                      Коментар


                      • #71
                        Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Че какво му е лошото на МЛа в сравнение с Туарега при оффроуд.
                        И дваата имат заден и междинен блокаж плюс тракшън контрол.
                        И двата се вдигат с 10см и като минат през пет стотинки едната гума остава във въздуха.
                        Х5 поне няма претенции.
                        http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Touareg

                        Despite the misconception that the Touareg and Cayenne are "soft-roaders" with little or no off-road ability, Porsche/Volkswagen jointly did extensive off-road testing with test mules and both vehicles are in actuality extremely capable off-road, all that is really necessary are more aggressive tires
                        Замисъла на МЛ не е бил да гони офроуд способности, за това МБ си имат Г класа. Туарега за сметка на това е правен с такива амбиции. Не съм инженер нито на едното нито на другото, но мълвата е такава. Относно вдигането - повече от 10см е.

                        http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Bfg1_%28Small%29.JPG
                        VW Touareg V10, 5000cc

                        Коментар


                        • #72
                          Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                          Е МЛ си има и активно окачване и блокажи и бавни, но само като допълнителен пакет-еърматик/възд.окачване/+оффроудпакет/бавни и блокажи/,докато в туарега само блокажа на задния диф.е опция
                          VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

                          Коментар


                          • #73
                            Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                            Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение
                            Относно вдигането - повече от 10см е.
                            На МЛа е 10. Така вдигнат хода на доло е 3см. Ако на Туарега е повече значи 5 стотинки му идват високи. Горе доло на бръснарско ношче ще остане на три гуми. ЛЕГНАЛО.
                            Да не се вържеш еи.
                            Виж какво ти пишат хората там. Сложи си гуми.

                            Коментар


                            • #74
                              Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                              Да да, аз гуми си взех чисто нови. Не са агресивни/кални гуми, но все пак са нови гуми. А кални гуми трябва да си потърся по обстойно, досега където питам в моя размер да има и ме гледат странно. Лошото е, че под 18" не мога да взема а в този размер избора не е шеметен.

                              Иначе ме заинтригува, ще взема днес да го премеря каква е разликата от най-ниското до най-високото положение Ще пиша пак след час.
                              VW Touareg V10, 5000cc

                              Коментар


                              • #75
                                Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                                Аз вчера в някакъв сайт го видях-от положенние за качване на хора има клиренс 6,3 инча,а до най разтегнато 11,8 инча.
                                ето и линк:
                                http://www.westminstervw.com/en_CA/
                                В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X