Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

    Базово не е с въздушно и с регулиране на амортис.Това е базовото оборудване на V6,3.0/Предварително се извинявям за дългия пост-само за тези които ги интересува/
    ABSplus - Antiblocking Brake System plus /антиблокираща спирачна система plus/ARP - Active Rollover Protection /електронна система против преобръщане на автомобила/BRD - Brake Distance Reduction /превантивно увеличаване на спирачното усилие при вероятно аварийно спиране/Авариен комплект, пяна + 12V компресор (Tire Mobility Set)Автоматично заключване и отключване на вратите при движениеАвтоматично прекъсване на горивото при злополукаАеродинамични чистачки с програмируем интервалАктивни подглавници за предните местаАсиметрично делими задна седалка и облегалкаБрони в цвета на купетоВградена антена в задното стъклоВъздушни възглавници тип "завесни"Вътрешно осветление с функция "забавяне"Два триточкови регулируеми колани за предните местаДве предни въздушни възглавници, на мястото до шофьора изключваемаДвойни сенници с вградени огледала и осветлениеДискови спирачки: 17" отпред, 17" отзадДръжки на вратите в цвета на купетоЕл. заключване на задните врати "защита за деца"Ел. отваряне на багажника и капачката на резервоара от купетоЕл. отопляеми странични огледала с функция "прибиране" (шофьорско асферично)Ел. регулиране височината на фароветеЕлектромеханично сервоуправление на волана (Servotronic)Електронен имобилайзерЖабка с осветление, заключване и климатизацияЗаден подлакътник с кутия за предметиЗадно отопляемо стъкло с интервална чистачка и дюза за почистванеИзвод за 12V в багажното отделениеИзцяло поцинкована каросерия с лазерни заваркиКлиматик (Climatic)Лайстни на покрива, черниЛети джанти "Canyon" 7.5Jx17 със секретни болтове с гуми 235/65R17Мех. регулируем волан в дълбочина и височинаМокет на пода, велурМултиинформационен дисплей (MFA) с монохромен 3"-дисплей /бордкомпютър/Оборудване за непушачиОсветление в багажното отделениеОсветление в краката отпред и отзадОсветление във всички врати при качване в автомобилаОсветление при качване в предните вратиПокривало за багажното отделениеПредни и задни ел. стъклаПредни фарове с поликарбонатно стъклоПредупредителен сигнал при неизключени ел. консуматориРадио-CD Player "Delta" с 10 високоговорителяРегулиране на седалката на водача и пътника до него по височинаРъкохватка на скоростния лост, алуминий при автоматични трансмисииСветлини за четене отпред и отзадСветлоотразителни рефлектори във всички врати на автомобилаСтелки, предни и задниСтепенка на задна броня, чернаСтранични въздушни възглавници отпредСтранични огледала в цвета на купетоСтъкло на задната врата с отделно отварянеТонирани в зелено термоизолационни стъклаТрета стоп-светлинаТри подглавника за задните местаТри триточкови регулируеми колани на задната седалкаЦентрално заключване с дистанционно управлениеEBC - Engine Braking Control /електронна система за контрол на оборотите на двигателя/EBD - Electronic Brake Distribution /електронно преразпределение на спирачното усилие/EDL - Electronic Differential Locks /електронна блокировка на диференциалите/ESP - Electornic Stabilisation Programm /електронна система за контрол на стабилността/FBS - Fading Brake Support /допълнително увеличаване на спирачното усилие при няколко непосредствени спирания/HBA - Hydraulic Brake Assist /хидравличен спирачен асистент/HDDA - Hll Descent/Ascent Assist /асистент при изкачване и спускане по наклон/ISOFIX-подготовка за закрепване на две детски седалки на 2-ри ред седалкаRBS - Rain Brake Support /перманентно почистване на спирачните дискове от вода/TCS - Traction Control System /електронна система за контрол на сцеплението/TSS - Trailor Stability Support /електронна система за контрол на стабилността при теглене/
    VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

    Коментар


    • #32
      Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

      Извън темата:интересно е че резервната гума е така да се каже сгъваема,има си манометър с маркуч който се връзва към системата за въздушното и след като се монтира се напомпва/може да си помпиш и други неща-лодчици,колеленца и т.н. /
      VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

      Коментар


      • #33
        Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

        с какво възд. окачване на МЛ-а е по-добро от това на Туарега и като цяло с какво MB e по-добър

        Коментар


        • #34
          Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

          По принцип когато и двете коли са на режим Комфорт/на аморт./ МЛ почти не усеща неравностите,особено напречно на пътя.Чуства се много по меко возене,Туарега е една идея по твърд.Като цяло споменах че двигателя на МЛ е по безшумен,а този 7 степенен автоматик е невероятен.Абсолютно никакво придърпване при превключване.МЛ има и по нисък разход/при едно и също каране/,малко по добър спирачен път.Самото купе е по добре обезшумено
          VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

          Коментар


          • #35
            Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

            Приятели!Признайте си ,че HEMI-то разбива всичките ви подобни мечти!Всяко друго нещо е компромис....!!!!
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #36
              Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
              Приятели!Признайте си ,че HEMI-то разбива всичките ви подобни мечти!Всяко друго нещо е компромис....!!!!
              E, НЕМІ-то е на други цени и на други експлоатационни разходи от 3.0 дизел все пак...Просто е за друг тип водачи...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #37
                Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                Е колеги,дайте да не говорим за бутикови изпълнения и да се разпростираме:аз бих казал че и МЕЦЕДЕС BRABUS G V12 Biturbo със 610 к.с. е на други цени и с други експл.разходи и за друг тип водачи
                VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

                Коментар


                • #38
                  Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                  А и не мисля че цена от 40000$/за базов модвл SRT8/ e кой знае колко друга
                  VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

                  Коментар


                  • #39
                    Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                    Първоначално публикуван от inox Преглед на мнение
                    Е колеги,дайте да не говорим за бутикови изпълнения и да се разпростираме:аз бих казал че и МЕЦЕДЕС BRABUS G V12 Biturbo със 610 к.с. е на други цени и с други експл.разходи и за друг тип водачи
                    Е, чакай сега, това което казвам е така, а и НЕМІ-то не е бутиково изпълнение...съвсем редовна модификация си е, ако не бяха тъпите акцизи тук щеше да е на човешка цена и да е много по-разпространено от сега. Е вярно SRT-8 е друго нещо, но и обикновенното HEMI е сериозен агрегат. Но все пак не е това темата. Аз искам обаче да попитам нещо друго по темата - казваш че Гранд Черокито което си пробвал е било по-бавно и се е разскърцало на година. За по-бавно не знам, същия дизел го използват доста Мерцедеси и поради сериозния въртящ момент никой не се е оплакал от липса на ускорение...Както и да е, това е субективно. Повече ме интересуваше друго - новите материали прилагани при вътрешното обзавеждане са директно взети от Мерцедес като тяхно ноу хау, целящо именно да елиминира скърцанията на талба и други елементи от интериора. Ако преди Крайслер са използвали пластмаси, и то достатъчно добри (може да питаш Kinex дали нещо скърца по неговия джип), то в последния модел на гранда по настояване на Мерцедес са вложили някакъв вид пресован картон който се използва в цялата гама на Мерцедес за да се илиминира всякаква възможност изобщо да скърца, но както се забелязва заради това пък интериора изглежда евтин... Та въпросът ми е, хем са го направили да не скърца хем скърца? Или знаменитото качество на Мерцедес е профанация и Крайслер да си правят таблата както едно време....
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #40
                      Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                      Първоначално публикуван от inox Преглед на мнение
                      Е колеги,дайте да не говорим за бутикови изпълнения и да се разпростираме:аз бих казал че и МЕЦЕДЕС BRABUS G V12 Biturbo със 610 к.с. е на други цени и с други експл.разходи и за друг тип водачи
                      Тук не си много прав. SRT8 е съвсем нормален сериен модел.
                      В този ред на мисли при Гранда има малко екстри. Причината е че всичко е включено в нивото на оборудване. Има четири нива.
                      Ларедо - липсват някои глезотии
                      Лимитет - лукс
                      Овърланд - Лимитет + оффроуд елементи като защити и по високо и здраво окачване
                      SRT8 - Лимитет 3.6-0/100 както и всичко свързано с това.

                      Коментар


                      • #41
                        Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                        Хайде да си говорим по темата .Който не я вижда си е за негова сметка.В противен случай и тази ще завърши като всички в стил по-по-най.
                        B+

                        Коментар


                        • #42
                          Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                          Това за скърцането на таблото и за мен е странно. Пак Германците трябва да са виновни. Някъде бях чел че било характерно за американските автомобили да им скърцат таблата. Като знам и на първото и на второто ГрандЧероки какви плюшени обезшумители има на всички зглобки в салона .... Незнам. При старите нищо не скърца.

                          Коментар


                          • #43
                            Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                            Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнение
                            Хайде да си говорим по темата .Който не я вижда си е за негова сметка.В противен случай и тази ще завърши като всички в стил по-по-най.
                            Добре де нали това е темата. Кои е по по наи.
                            Всеки да каже това което знае.

                            Коментар


                            • #44
                              Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                              Ами за сега , Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru отпаднаха.Няма по-по -най .Пак станаха лагери, дружинки и т.н.Незнам STR8 ,ама аз ако жената не плаче , ще скоча в Porshe-то,защото /моя аргумент/е ,че не обичам дизел.Не казвам ,че мразя.Животът е пълен с превратности.Та аз съм за братовчедът.
                              B+

                              Коментар


                              • #45
                                Re: VW Tuareg VS: JEEP, Toyota, Mitsubishi, Porshe, Landrover, Subaru, Mercedes

                                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                                Е, чакай сега, това което казвам е така, а и НЕМІ-то не е бутиково изпълнение...съвсем редовна модификация си е, ако не бяха тъпите акцизи тук щеше да е на човешка цена и да е много по-разпространено от сега. Е вярно SRT-8 е друго нещо, но и обикновенното HEMI е сериозен агрегат. Но все пак не е това темата. Аз искам обаче да попитам нещо друго по темата - казваш че Гранд Черокито което си пробвал е било по-бавно и се е разскърцало на година. За по-бавно не знам, същия дизел го използват доста Мерцедеси и поради сериозния въртящ момент никой не се е оплакал от липса на ускорение...Както и да е, това е субективно. Повече ме интересуваше друго - новите материали прилагани при вътрешното обзавеждане са директно взети от Мерцедес като тяхно ноу хау, целящо именно да елиминира скърцанията на талба и други елементи от интериора. Ако преди Крайслер са използвали пластмаси, и то достатъчно добри (може да питаш Kinex дали нещо скърца по неговия джип), то в последния модел на гранда по настояване на Мерцедес са вложили някакъв вид пресован картон който се използва в цялата гама на Мерцедес за да се илиминира всякаква възможност изобщо да скърца, но както се забелязва заради това пък интериора изглежда евтин... Та въпросът ми е, хем са го направили да не скърца хем скърца? Или знаменитото качество на Мерцедес е профанация и Крайслер да си правят таблата както едно време....
                                Двигателя който слагат 3.0 CRD е малко по старата модификация на Мерцедес-218кс.,в момента Мерцедес ML 320 е с 224 кс.Това което аз съм чувал че умишлено се слага малко по слаб двигател,по некачествени материали за да не си правят вътрешна конкуренция все пак.А наблюденията ми от сервиза на Балканстар/и отзивите на серв.работници/ не бяха ласкави.Загледах се в няколко Гранда на около 1.5г. на 40-60000км-Кожата на волана вече е олющена,тук таме и по купето-също.Наистина имаш впечатление за евтини материали.Сега не казвам че това кара колата,но все пак като даваш толкова пари искаш и да получиш нещо наистина добро.
                                VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X