Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дефендер,Вранглер или Г класа ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

    То и Гто има комфорта на дЪрвендЪра. ...че и по зле а за поддръжка при всяка машина си я има но зависи как и къде се кара!
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

    Коментар


    • #62
      От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

      Първоначално публикуван от bojankov Преглед на мнение
      защо инжинерите в Роувър не са взели мерки !!??

      Защото всяко "вземане на мерки" представлява съществена промяна в структурата на автомобила, изисква вложения, инженерни разработки, промяна в производствената линия в завода, и т.н. Производителят е предпочел да насочва тези си усилия към другите модели, предназначени за масовия ежедневен пазар. Тази година прекратяват производството именно защото новите технически стандарти, еко, сигурност и прочее цивилно лигавене биха променили тотално същността на автомобила.


      Това с дръжките на вратите пък е мерак по традицията и спомени за едно време и прочее, които са друга тема. Посто приеми че има хора дето им харесва и именно те са основните купувачи на Дифендъри.


      Хората които купуват Дифендър - армия, фермери, работници по полеви съоръжения, третия свят - имат точно определени изисквания какво трябва да прави този автомобил, и тези критерии са покрити. Носи много тежко без сам да е тежък, има яки спирачки, отлична проходимост по неравности и наклони, може да натовариш дузина души вътре и да фърляш щайги инструменти. Останалото е без значение и производителят не влага усилия в тази насока.


      Колкото до чупенето, ами това е сложна конструкция и изисква поддръжка по-редовно отколкото домашния лек автомобил. Недоразумение е че щом е добър за офроуд значи може да го дрънкаш всякак.


      Гегата също е също работна кола, но предназначена за по-горните нива в йерархията, и като такава е разработвана по специална програма с много пари. Удобството и тук не е цел, но цел е демонстрацията на инженерни способности, което все пак води до повече усъвърженстване от Дифендъра. И да, има по-добра проходимост през кал от Дифендъра, и повече коне под капака. Затова пък всяко удоволствие е включено в цената и то по скъпата тарифа.


      Вранглера поправя недостатъците на горните две. Също е автомобил с традиция, но удобството го подобряват с всеки изминат модел, и грижата за средностатистическия гражданин е на първо място, от съвсем поносимия разход на гориво до възможността да си вееш ушите в кабрио, има повече дизайн от Дифендъра и е с по-малко разходи от Гегата.


      Нивата е руски Дифендър

      Коментар


      • #63
        От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

        За мен Вранглера е най-доброто възможно решение, ама пак колкото по-стар , толкова по-добър е
        Samurai Gemax

        Коментар


        • #64
          От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
          Извинявам се за некомпетентността. От Ровър никога капка не е капнала и Фрилендъра е най здравото превозно средство на планетата.
          Да бе да, и един мармот завива шоколада в станиоли , я виж какво излиза на първо кликане за Фрилендъра в чичо ти гугъл :
          Land Rover Freelander /Ленд Ровер Фрилендър
          + добро пространствено оформление, мощен двигател, добри амортисьори - недобра приложимост при трудни терени, неудобни седалки, слаби спирачки, лошо отопление, недобро качество на изработката

          История на модела

          01/1998 - начало на серийното производство на модела, с пет и три врати, с нормален покрив и с гюрук, 2,0-литров, дизелов двигател, 71 kW / 97 к.с., 1,8 -литров бензинов мотор с 88 kW и 120 к.с.

          08/2000 – нов, 2,5 -литров, 6-цилиндров, бензинов двигател, 130 kW / 177 к.с.

          10/2000 – нов, турбодизелов двигател с директно впръскване Td4, 82 kW / 112 к.с., мощността на 1,8-литровия бензинов двигател бива редуцирана на 86 kW /117 к.с.

          08/2002 – модификации на моделите, нови варианти в обзавеждането на автомобилите

          Ленд Роувър Фрилендър не принадлежи към групата на британските експортни шлагери.



          На пръв поглед Фрилендерът е мощен офроудър от най-добро качество. Зад този декор се крие автомобил богат на електроника, но с нестабилно и доста чупливо окачване на колелата.
          Всичко функционира добре само, докато неравният терен не му отнеме маневреността и не изпочупи незащитените му части.

          Фрилендерът се чувства по-добре на улицата, където амортисьорите ще се погрижат за вашия комфорт. За съжаление твърде малките седалки ще се погрижат това приятно усещане бързо да ви напусне. В допълнение нивото на шума е също доста високо. Набива се на очи, че отоплението не функционира както трябва. Същото може да се каже и за спирачките от първите години на серийното му производство. Може да се спомене и още един малък детайл: моделите с три и пет врати имат една и съща колесна база т.е. разполагат с идентично вътрешно пространство.

          На якия външен вид на Фрилендера най-добре пасва един от двата дизелови двигатели, най-добре Td4. Той е произведен в заводите на BMW и може да бъде квалифициран като надежден.

          Най-често срещани повреди:

          Мотор: дефекти, прегрява, необичайни шумове, ангренажни ремъци се късат (при дизела от 1998 г.), дефектиращо турбо (дизел 1998 г.)
          Електричество: горивната помпа е дефектна или електрическия прекъсвач е изгорял (производство 1998 и 1999 г.), дефектиращи имобилайзери, влага пречи на запалването.
          Повиквания в сервизите на компанията: пукнатини по задната ос ( 1998 г.), възможно счупване на носещите гюрука метални части при модела Softtop от 1999 г.

          Коментар


          • #65
            От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

            В Англия,се слави със името си Английския пациент.

            Коментар


            • #66
              От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

              Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
              .......Моя е 92ри набор,..........пак цената е много под цената на Гега същата година и състояние. .............
              Мойта е 90г. все още с оригиналната боя. За да влезе в гората му сложих лебедка, гуми и джанти.
              Получи се Гелендър с пълен механичен блокаж, доволно висок и прилично проходим.
              6000лв. за джипа
              600лв.лебедка
              2000лв гуми и джанти.

              ...та колко еФтино викаш, излизал Ровъра? ... в подобна конфигурация?
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #67
                От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

                Значи Gто излиза 8600лв.
                Долната тема за това G ли е или за друго?

                http://www.offroad-bulgaria.com/show...=46161&page=11

                Ясно е , че за да имаш добър джип трябва да се разделиш с едни пари. Без значение каква е марката.
                И не разбирам след като си дал вече парите, защо трябва да обясняваш, че нищо не си дал.
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • #68
                  От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

                  Вчера четох за новата Гега - ами бих си купил ако мога - V8 на AMG (416 Hp) + портални мостове (фабричен клиренс 45 см,) + 3 блокажа + по 2 амортисьора на гума от които единия работи стандартно, а другия се регулира от купето за 15 милисекунди + фабрично 20 цола джанти (респективно с правилните спирачки под тях)...

                  http://www.topgear.com/uk/car-news/m...red-2015-02-20
                  Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 23-02-15, 06:43.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    Значи Gто излиза 8600лв.
                    Долната тема за това G ли е или за друго?

                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...=46161&page=11

                    Ясно е , че за да имаш добър джип трябва да се разделиш с едни пари. Без значение каква е марката.
                    И не разбирам след като си дал вече парите, защо трябва да обясняваш, че нищо не си дал.
                    Вальо е фен
                    Но за мотора не си прав - купуваш донор, продаваш каквото не ти трябва и в най-лошия случай си на 0. Т.е. остава да сметнеш само труд и изгубено време, а те както знаем са безплатни.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #70
                      От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

                      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                      Вчера четох за новата Гега - ами бих си купил ако мога - V8 на AMG (416 Hp) + портални мостове (фабричен клиренс 45 см,) + 3 блокажа + по 2 амортисьора на гума от които единия работи стандартно, а другия се регулира от купето за 15 милисекунди + фабрично 20 цола джанти (респективно с правилните спирачки под тях)...

                      http://www.topgear.com/uk/car-news/m...red-2015-02-20

                      Е за кво ти е тая глупост? Така де, освен за гъзарията По-добре си купи Унимог
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #71
                        От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Е за кво ти е тая глупост? Така де, освен за гъзарията По-добре си купи Унимог
                        Не вярвам швабата да е направил компромис с качеството и здравината - името на модела и пазарната ниша в която е прицелен са повече от задължаващи. Гледах разни клипчета из нета - даже и мостовете му мърдат - като за този клиренс и размер гуми са си отлични ходовете. Ако са запазили здравината и качеството - това си става най-пригодния 4х4 за офроуд във фабричен вид. Аз лично нямам съмнения, че това адаптивно окачване ще работи и, че ще носи на сериозен бой (в рамките на адекватното разбира се)

                        Коментар


                        • #72
                          От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

                          То че работи, работи. Ма и харчи 100-100. Което не е до парите, ама автономия нулева.
                          А и е бендзин. НАТО не случайно са на дизел.

                          Гледаме стр 28
                          http://www.mb-military-vehicles.com/...-Benz_2014.pdf

                          И това чудо бронирано се търкаля с 280 или 300 ЦДИ - пък не съм чул коя да е армия да прави компромиси с качеството
                          Последно редактирано от turtey; 23-02-15, 07:49.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #73
                            От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            То че работи, работи. Ма и харчи 100-100. Което не е до парите, ама автономия нулева.
                            А и е бендзин. НАТО не случайно са на дизел.
                            Предполагам, че няма да излиза само с този мотор (Би-турбо V8 - баси кефа! ДГД еколозите!)...?!

                            П.П. Пък ако има и опция за фабрична механична лебедка...(размечтах се...)

                            Коментар


                            • #74
                              От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Гледаме стр 28
                              http://www.mb-military-vehicles.com/...-Benz_2014.pdf

                              И това чудо бронирано се търкаля с 280 или 300 ЦДИ - пък не съм чул коя да е армия да прави компромиси с качеството

                              Търтьо, последните 1-2 години и на Ладога и на RFC царува бензиновия V8! Армията не се занимава с офроуд или поне не и в смисъла който влагаме тука! Аз поне не се сещам за човек, който да не иска да кара напилен V8! Това, че е скъпо, не го прави лошо.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?

                                Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
                                ... Тази година прекратяват производството именно защото новите технически стандарти, еко, сигурност и прочее цивилно лигавене биха променили тотално същността на автомобила...
                                В същност се прекратява продажбата на Дефендър за Европейския пазар. Модела остава да се прави за останалия свят. Чуват се слухове че ще се прави вече в Индия.
                                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X