До: Дефендер,Вранглер или Г класа ?
Имал съм и съм карал доста джипки.Оставил съм си за всекидневно каране и по леки приключения Нисан Патрол три литров дизел.А за тежки терени Г класа (старата)пак трилитров дизел.Мога да кажа със сигурност че ходя доста често из горите.Там "Бързите"джипки не са на почит.Много добра работа вършат двата му блокажа,ама много добра.Много бавните му бавни
компенсират слабото моторче.Ще пусна една снимка.Фотото малко лъже но терена е почти отвес.Няма никаква възможност за засилка.Ако го направиш предницата се блъска буквално като в стена.Даже при плавно тръгване и с двата блокажа лебедката леко "заорава"докато джипа хване "баира".
Имал съм и съм карал доста джипки.Оставил съм си за всекидневно каране и по леки приключения Нисан Патрол три литров дизел.А за тежки терени Г класа (старата)пак трилитров дизел.Мога да кажа със сигурност че ходя доста често из горите.Там "Бързите"джипки не са на почит.Много добра работа вършат двата му блокажа,ама много добра.Много бавните му бавни


)

,разбиват и тампоните на задните амортесьори на около 100 000 км.Като интериор е по добре,малко е по луксозен и парното е една идея по добро има и оборотомер същия проблем с тапицерята на седалките къса се бързо,като този и чупи шините на самите седалки дето се държат,педалите пак са леко наляво,волана е близко до вратата като на този като,че ли волана е леко яйцевиден.Ограничени са на 140 км.не може повече,стария не е. Новия е малко по добре понеже е 6 скоростен и леко по уплътнен разхода и на двата джипа е около 10/11 литра,като може би стария 5-ка харчи една идея по малко въпреки,че е 5 скоростен !!!За проходимост не знам нямат блокажи на диференциалите само на между осовия дълги са не са маневрени-ама хич за по черен път стават предимство имат,че са високи което за сняг е добре.Примерно имаме и Лада Нива но тя идва по ниска,но ако имам възможност за гората си я взимам нея.
Коментар