От: Дефендер,Вранглер или Г класа ?
Добре след като проблема с полуоските е от 25 год.защо инжинерите в Роувър не са взели мерки !!??
Защо полуоската и главината не са едно цяло а има шлици и те превъртат !!?? /поне съм виждал на други автомобили да е така/
Лагер помпата на съединителя по спомени излиза около 700 лв.със смяната.Контактния ключ се преправя с копче,че няма смисъл иначе !
Влизам в канала и като погледна от долу едни дебели железа,та чак да се уплашиш дебело дебело,а се чупи-защо !??
Роувъра не е евтин в МотоПфое е около 66 000 лв. та за толкова години не са ли разбрали,че се калпави полуоските,за толкова години не се ли е качвал нито един инжинер в него,и да затвори вратата и да го удари по ръката,ето това ми е чудно !!?? Да кажеш примерно Лада Нива нова е около и под 20 000 лв.сега за толкова пари толкова,ама това е марка с традиции . . .
Пак казвам не се заяждам с никой !!!
Добре след като проблема с полуоските е от 25 год.защо инжинерите в Роувър не са взели мерки !!??
Защо полуоската и главината не са едно цяло а има шлици и те превъртат !!?? /поне съм виждал на други автомобили да е така/
Лагер помпата на съединителя по спомени излиза около 700 лв.със смяната.Контактния ключ се преправя с копче,че няма смисъл иначе !
Влизам в канала и като погледна от долу едни дебели железа,та чак да се уплашиш дебело дебело,а се чупи-защо !??
Роувъра не е евтин в МотоПфое е около 66 000 лв. та за толкова години не са ли разбрали,че се калпави полуоските,за толкова години не се ли е качвал нито един инжинер в него,и да затвори вратата и да го удари по ръката,ето това ми е чудно !!?? Да кажеш примерно Лада Нива нова е около и под 20 000 лв.сега за толкова пари толкова,ама това е марка с традиции . . .
Пак казвам не се заяждам с никой !!!
Коментар