До: Избор за офроуд, Хонда, Ровър,Тойота или ..... Субару
...ами здравейте на всички и като за начало Весела Коледа на всички и тн
извинявам се за непояването ми, май е време все пак да проява интерес
Относно наклона, явно % и градусите не са ми силна страна, но пък наклона наистина е сериозен, и то особено при спускане, тъй като след "наклончето" следва завой на 90 градуса и изглежда доста невъзможно при лед и сняг за кола. С вериги може би е добре, но неудобството да се слагат вериги за 1км....след това се излиза на главен път.
Като че ли CR-V, ми е доста симпатично относно вашите коментари....но пък субарото е по насърце
Симпатията ми към ровъра е от дефендър...но там май е друго
Благодаря на всички за мненията, и ще се радвам ако с горнот0 съм изчистил виждането ми, а иначе като че ли 6-7000лв се зписват в идеята ми
Весели празници на всички и късмет през новата
...ами здравейте на всички и като за начало Весела Коледа на всички и тн

извинявам се за непояването ми, май е време все пак да проява интерес

Относно наклона, явно % и градусите не са ми силна страна, но пък наклона наистина е сериозен, и то особено при спускане, тъй като след "наклончето" следва завой на 90 градуса и изглежда доста невъзможно при лед и сняг за кола. С вериги може би е добре, но неудобството да се слагат вериги за 1км....след това се излиза на главен път.
Като че ли CR-V, ми е доста симпатично относно вашите коментари....но пък субарото е по насърце

Симпатията ми към ровъра е от дефендър...но там май е друго
Благодаря на всички за мненията, и ще се радвам ако с горнот0 съм изчистил виждането ми, а иначе като че ли 6-7000лв се зписват в идеята ми

Весели празници на всички и късмет през новата
. Човекът качил го в ютюб е SubaruofDallas. Много ми се иска някъде да докопам такава рампа, въпреки, че може и без нея. Експеримента може да се проведе и с подръчни средства. Намира се някое баирче, слагат се два найлона намазани яко с олио да симулират ролерите от рампата и газ ... След това веро и вода да се измият гумите и така. Въпреки, че с такава готина рампа, снимано и качено в Ютуб като отговор ще бъде гот.
и насочва въртящия момент там където му е най-трудно да излезе. 70/30-30/70 +/- 10% при различните модификации. Обаче има едно задължително услови, а то е че не трябва изходния вал да остава без никакво съпротивление. С други думи ако предния мост е във въздуха, диференциала си работи като освободен. Което гарантирано на валяците ще е пълен провал. Ама такива ситуации на асфалт не виждам как могат да се случат.









Коментар