До: Избор за офроуд, Хонда, Ровър...Тойота
Няма какво "да остават",те са си отворени. Поне на този:
A по основната част на темата. Защо не се загледаш по едно пренебрегвано и скормно СУВ-че с фул-тайм. Ама истински,със 3 дифа. Или иначе казано Хюндай Санта Фе 2001-2006 година? Всичките двигатеlи,без 3.5 V6 (USA only) са с фул-тайм като на командера,ама вместо многодисков съединител,в паралел на дифа има виско,което играе ролята на блокаж и разпределениe 0:100 до 100:0. Нормално 60:40. Тусона също не е лош,по-горе са ти го препоръчали. И от двата модеал има читави екземпляри с 4 въздушни възгалвници,аларма и АБС.
Еdit: Сега като се зачетох пак в поста на kinex-a,виждам че има една разлика с командерското 4х4. Първо,това при СФ-то е само в среднич диф и второ,праща мощността там,където е нужна,а командера праща по равно.
П.П. Сравнявам 4х4-тата само на теория. На практика няма нужда да говорим,просто са мислени за различни цели. И още нещо. 4х4-то на СФ-то (01-06год) е разработено от Steyr Puch.
Първоначално публикуван от ВладиЧ
Преглед на мнение
A по основната част на темата. Защо не се загледаш по едно пренебрегвано и скормно СУВ-че с фул-тайм. Ама истински,със 3 дифа. Или иначе казано Хюндай Санта Фе 2001-2006 година? Всичките двигатеlи,без 3.5 V6 (USA only) са с фул-тайм като на командера,ама вместо многодисков съединител,в паралел на дифа има виско,което играе ролята на блокаж и разпределениe 0:100 до 100:0. Нормално 60:40. Тусона също не е лош,по-горе са ти го препоръчали. И от двата модеал има читави екземпляри с 4 въздушни възгалвници,аларма и АБС.
Еdit: Сега като се зачетох пак в поста на kinex-a,виждам че има една разлика с командерското 4х4. Първо,това при СФ-то е само в среднич диф и второ,праща мощността там,където е нужна,а командера праща по равно.
П.П. Сравнявам 4х4-тата само на теория. На практика няма нужда да говорим,просто са мислени за различни цели. И още нещо. 4х4-то на СФ-то (01-06год) е разработено от Steyr Puch.
Коментар