Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Додж Джърней

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Додж Джърней

    Дали пък не написах същото, ама с по-малко думи???
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • От: Додж Джърней

      Когато я купувах в магазина ми посочиха как върви напред и назад и това е.

      Гледам, че на лоста най-назад има / + - /,
      ама догодина ще питам за какво служи тази опция.

      Все пак поне веднъж месечно трябва да се включвам тук
      и дам признак, че съм жив.

      Коментар


      • От: Додж Джърней

        Ето го клипа с опитите :

        Коментар


        • От: Додж Джърней

          [QUOTE=Майкъл;2681774...

          Гледам, че на лоста най-назад има / + - /,
          [/QUOTE]
          Това е за ръчен режим - ако го превключиш от спрял автомобил, тръгваш на първа и я държи, докато не натиснеш +, тогава качва на 2-ра и т.н. Аз използвам този режим най-вече при продължително спускане за да спирам с мотора /особено полезно е при теглене на тежко ремарке/...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • От: Додж Джърней

            Аз пък съм се чудил, дали ако в движение превключиш от D на N(което става без да се натиска бутона на лостчето), после можеш в движение да превключиш обратно на D. Случвало ми се е по невнимание, докато си събличам връхната дреха да изключвам от скорост. После реших да не рискувам и спрях за да превключа обратно на D. Ако някой има опит, да сподели
            What happens in my garage stays in my garage.

            Коментар


            • От: Додж Джърней

              Първоначално публикуван от F.i.f.o. Преглед на мнение
              Аз пък съм се чудил, дали ако в движение превключиш от D на N(което става без да се натиска бутона на лостчето), после можеш в движение да превключиш обратно на D. Случвало ми се е по невнимание, докато си събличам връхната дреха да изключвам от скорост. После реших да не рискувам и спрях за да превключа обратно на D. Ако някой има опит, да сподели
              D<->N на всички автоматици може да се прави без натискане на бутона. Предполагам е направено с идеята ако загасне в движение(случвало ми се е веднъж с едно бензиново Мондео), да може превключиш бързо на N(тогава също може да се запали) да запалиш и да върнеш бързо на D. Иначе не карай на N.
              WG 2.7 CRD

              Коментар


              • От: Додж Джърней

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                Това е за ръчен режим - ако го превключиш от спрял автомобил, тръгваш на първа и я държи, докато не натиснеш +, тогава качва на 2-ра и т.н...
                Всъщност не е нужно да е спрял. Може спокойно да си върнеш в движение от най-високата предавка до първа. Хубаво е да се съобразяваш и със скоростта
                О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                Коментар


                • От: Додж Джърней

                  Аз не съм казал, че трябва да е спрял... АКО го превключиш от спрял отива на 1-ва и не качва, докато не бутнеш +
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • От: Додж Джърней

                    Първоначално публикуван от droba Преглед на мнение
                    Всъщност не е нужно да е спрял. Може спокойно да си върнеш в движение от най-високата предавка до първа. Хубаво е да се съобразяваш и със скоростта
                    Да разбирам ли, че когато си на автоматик на 6та и превключиш в движение на "+",
                    плюса автоматично приема 6та скорост и тогава започваш да сваляш с "–" до 3та например ?

                    Коментар


                    • От: Додж Джърней

                      Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
                      Да разбирам ли, че когато си на автоматик на 6та и превключиш в движение на "+",
                      плюса автоматично приема 6та скорост и тогава започваш да сваляш с "–" до 3та например ?
                      точно така!
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • От: Додж Джърней

                        Когато запалиш колата автоматика свободно си изрежда предавките. Цъкаш минуса веднъж и ти сваля една предавка, като ограничава скоростната кутия до тази предавка. Примерно от пета цъкаш два пъти минус и смъкваш на трета. Колата ще работи само в режим от първа до трета. Цъкаш веднъж плюса и освобождаваш до четвърта.С минус можеш да сваляш принудително предавките но с плюс не можеш да ги повишаваш насила. Трябва да стигне подходящите обороти за да качи до предавката до която си я ограничил.
                        Мисълта ми днес тече в странен порядък, та не знам колко е разбираемо написаното
                        О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                        Коментар


                        • От: Додж Джърней

                          Преди малко видях две коли да се дърпат.
                          Тогава потърсих къде е теглича отпред и установих, че няма.
                          Да предположим, че закъсам някъде в калта.
                          Как ще ме изтеглят от там?

                          Коментар


                          • От: Додж Джърней

                            Нямаш ли едно малко квадратче,от преде в бронята?От дясно на номера.То се маха и се навива "теглич"-нещо като болт с ухо за закачване.Тоя "теглич",трябва да стои нейде при инструментите на колата.
                            Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
                            ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

                            Коментар


                            • От: Додж Джърней

                              Твоя Dodge има ли някъде отпред в бронята нещо такова?

                              Ако има, то в комплекта при крика и ключа за колелата вероятно ще има и едно нещо, което се завива в резба под това капаче. Нещо подобно на това:
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар


                              • От: Додж Джърней

                                Първоначално публикуван от ognqn Преглед на мнение
                                Нямаш ли едно малко квадратче,от преде в бронята?От дясно на номера.То се маха и се навива "теглич"-нещо като болт с ухо за закачване.Тоя "теглич",трябва да стои нейде при инструментите на колата.
                                Така беше на предната кола...
                                Обаче тази няма такова нещо да се навива.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X