Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Додж Джърней

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Додж Джърней

    Кви датчици )) Нали компира знае колко време седят отворени дюзите и съответно колко гориво минава от там. Дели на километрите и вуаля Естествено може да се настрои да показва каквото си иска производителя.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Додж Джърней

      Накрая всички си казваме, ами колкото-толкова. Важното е да ни закара, където сме тръгнали.

      Коментар


      • От: Додж Джърней

        Търтьо, тая работа не е като оная.

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Нали компира знае колко време седят отворени дюзите
        Знае кога и за колко време им подава ток. Колко време са отворени се опитва да отгатне. Понякога успява, друг път не толкова.

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        и съответно колко гориво минава от там.
        Това също се опитва да отгатне. Казали са му "през тая дюза минава толкова", и кара на сляпо.

        ...ама тая дюза след 20000км например вече си е сменила характеристиките както на отваряне така и на дебит. Отделно от бензин до бензин има разлика и т.н. Отделно регулатора на налягане в рейката също не е от прецизните прибори и също си мени характеристиките, включително и в зависимост от външната температура и температурата на горивото. Отделно датчика за вакуума в колектора също не е от най-точните прибори, ако иде реч за бензинов двигател.

        Тоест, единственто дето компютъра знае е кога и за колко време пуска ток на дюзите. Другото са го премерили в завода и записали като константи. Ама то пряка връзка с реалността няма. И не зависи от марка и модел. Рано или късно установяваш че всичките малко или повече се дънят, ако не постоянно то от време на време.

        @Майкъл: Разбира се. Никой не е отменил принципа че колкото и да сипеш, всичкото ще го похарчи. Аз затова като ми светне лампата отивам и пълня до горе. И да го сипя на 10 порции - все тая.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: Додж Джърней

          Така де, Спарки, просто казвам как мери компира. Че не е най-точното нещо на света - не е
          Т.е. под „знае“ да се разбира „чете какво са му написали в едни таблици“

          Мисълта ми беше, че няма допълнително монтиран „водомер“ в горивната система
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Додж Джърней

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Така де, Спарки, просто казвам как мери компира. Че не е най-точното нещо на света - не е
            Т.е. под „знае“ да се разбира „чете какво са му написали в едни таблици“

            Мисълта ми беше, че няма допълнително монтиран „водомер“ в горивната система
            Някои май имат. Поне така подочух. То за бензинка ти трябва диференциален - да мери входното и обратното гориво. Което май си е улеснение от техническа гледна точка. Ама и това не отменя неточностите - пак трябва да се калибрира или направо подменя от време на време, което естествено никой не прави.
            Последно редактирано от sparkybg; 02-08-13, 15:05.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Додж Джърней

              Бензинката мери нафтата, за да знае колко керосин е останал нали

              ПП Сори ма не се сдържах
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Додж Джърней

                На фруктиерата ми (преди да я газифицирам) показваше много точно! При 70 л. показания на компа съм зареждал макс. 71-2, което спокойно може да си и от разлика в колонките, пък и да не е ми се струва достатъчно точно. М/у другото ме кефи колко много неща показава - изразходвано гориво, среден и моментен разход (моментния и в л/ч, под някаква скорост или на място), резерв в километри и т.нт.
                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                Коментар


                • От: Додж Джърней

                  Оня ден изведнъж светна на таблото една жълта лампичка. Викам си, ще загасне, де ще ходи.
                  Обаче продължава да свети. Карам си аз и се чудя какво индикира. Не ми се ровеше из каталога, затова спрях на едно сервизче.
                  Казаха ми че е датчика отразяващ налягането в гумите. Веднага ги проверих на една бензиностанция.
                  Предната лява беше малко спаднала. Напомпихме я, но лампата продължи да свети.

                  Има ли някаква хитрина, или какво да направя да загасне тази лампичка, че ме дразни !

                  Коментар


                  • От: Додж Джърней

                    Резервна гума провери ли? Ако всички гуми са ти наред, може някой датчик да си е умрял. Нещо към $50 ми се върти в главата.
                    По принцип би трябвало само да си изгасне без да бъркаш в мозъка на колата. Направено е за "тъпи" американци.
                    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                    Коментар


                    • От: Додж Джърней

                      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                      Резервна гума провери ли?
                      А четирите зимни гуми в гаража...? И тия, на комшията? Офф, не се стърпях. Ако разкачиш акумулатора и го закачиш пак, какво ли ще стане?
                      Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                      Коментар


                      • От: Додж Джърней

                        Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                        Резервна гума провери ли? Ако всички гуми са ти наред, може някой датчик да си е умрял. Нещо към $50 ми се върти в главата.
                        По принцип би трябвало само да си изгасне без да бъркаш в мозъка на колата. Направено е за "тъпи" американци.
                        Нямат резервни гуми. Някакъв компресор с пяна има при спукване на гума.

                        Коментар


                        • От: Додж Джърней

                          Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                          А четирите зимни гуми в гаража...? И тия, на комшията? Офф, не се стърпях. Ако разкачиш акумулатора и го закачиш пак, какво ли ще стане?
                          Цяла епопея е да се свали акумулатора, защото е в левия преден калник. Питах един, който малко разбира от тези работи и той каза, че като карам ще се оправи сама лампата.

                          Ако не се оправи имало някакъв пиниз, на контакт се натиска газта 3 пъти, или спирачката, не е сигурен и ще питаме в понеделник един баш спец.

                          Коментар


                          • От: Додж Джърней

                            Макар и да изглежда като майтап за някои, но по-новите системи TPM /Tire Pressure Monitoring System/ контролират и петте гуми, включително и резервната, така че написаното от NIKSD е съвсем на място. С "разкачане" на акумулатора нищо няма да се постигне.
                            Майкъл, грешката ти пак е в това: "....Не ми се ровеше из каталога" А там вероятно има подробности за конкретната ситуация и как да излезеш от нея. При тебе има ли дисплей, на който да се изобразява някаква информация - с някаква схема на колелата или пък текстови съобщения? По тях можеш да се ориентираш за кое колело става въпрос. Не ми се вярва да е само контролната лампа в системата за Tire Pressure Monitoring. При Jeep Liberty на дисплея се изобразява информация за проблемното колело:
                            • LEFT FRONT LOW PRESSURE
                            • RIGHT FRONT LOW PRESSURE
                            • LEFT REAR LOW PRESSURE
                            • RIGHT REAR LOW PRESSURE
                            • SPARE LOW PRESSURE
                            • CHECK TPM SYSTEM
                            При тебе как е? Като я има тази система, тя как си комуникира с тебе, как ти дава информация? С това трябва да започнеш оправянето на проблема.
                            Успех!
                            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                            First impression is not always true. Get inspired.
                            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                            Reading is sooo boring, unlike writing!

                            Коментар


                            • От: Додж Джърней

                              Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
                              Има ли някаква хитрина, или какво да направя да загасне тази лампичка, че ме дразни !
                              сантим и половина черна лепенка /изолирбанд/
                              ________________________________________________
                              Subaru OUTBACK 2,5
                              Hyundai TUCSON 2.0

                              Коментар


                              • От: Додж Джърней

                                Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
                                Цяла епопея е да се свали акумулатора, защото е в левия преден калник. Питах един, който малко разбира от тези работи и той каза, че като карам ще се оправи сама лампата.

                                Ако не се оправи имало някакъв пиниз, на контакт се натиска газта 3 пъти, или спирачката, не е сигурен и ще питаме в понеделник един баш спец.
                                И - да, съвременните TPMS системи сами се ресетват, примерно след като караш известно време с някаква минимална скорост:
                                Inspect all tires for proper inflation pressure, once the
                                proper tire pressure has been set, the TPM system
                                warning will reset automatically when the vehicle has
                                been driven for at least 2 minutes at or above 15 mph (24
                                km/h).
                                А иначе, с изолирбанд-а ще му трябват и тапи за ушите, ако системата има и звуков сигнал.
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X