Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки WK или МЛ 320 или 280?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Последно на Гранда може ли да се сменят само шарнирите без целия носач,че на старото ме окъпаха едни яки пари за носачи заради шарнирите.
    ML W 164cdi

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
      Последно на Гранда може ли да се сменят само шарнирите без целия носач,че на старото ме окъпаха едни яки пари за носачи заради шарнирите.
      Горните с носачите, долните само шарнирите.

      П.П. Или намираш някой, който да ти спретне два горни носача с планки за шарнири със закрепване на болтове. JBA правят такива горни носачи но за повдигнати камиончета и са по около 450 доларес парчето.

      Самоделка

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:584636s-960.jpg Прегледи:0 Размер:377.0 КБ ID:6912868

      Фирмени за тунинг

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:8d89a36s-960.jpg Прегледи:0 Размер:165.3 КБ ID:6912869

      П.П. Между другото сум чел, че горния шарнир при прекомерно износване има свойството да изпада като горния на KJ-я

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:33cfa36s-960.jpg Прегледи:0 Размер:108.3 КБ ID:6912870
      Последно редактирано от коко келеша; 18-02-23, 14:03. Причина: не долния а горния
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #33
        Коко, не си в час. И на горните носачи се сменят и шарнирите и тампоните, както и на долните. Лично съм го правил. Има и шарнири с реглаж за горните.

        От късъм носачи като червените има смисъл само ако се слагат подложки между амортисьора и купето, по-дебели от 20мм.

        Замислям се да си произведа носачи с шарнири като на Терано. Никога няма да се разбият.

        И за долния шарнир си се заблудил. Като при Терано и 120ка е (не като при 90ка) и няма склонност към излизане, защото не е натоварен в тая посока.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Коко, не си в час. И на горните носачи се сменят и шарнирите и тампоните, както и на долните. Лично съм го правил. Има и шарнири с реглаж за горните.

          От късъм носачи като червените има смисъл само ако се слагат подложки между амортисьора и купето, по-дебели от 20мм.

          Замислям се да си произведа носачи с шарнири като на Терано. Никога няма да се разбият.

          И за долния шарнир си се заблудил. Като при Терано и 120ка е (не като при 90ка) и няма склонност към излизане, защото не е натоварен в тая посока.
          Може, ако има разлика в носачите. Мой познат, живеещ в Гърция си прави такива носачи.

          П.П. Коригирах за долния, по невнимание съм написал долен вместо горен
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

            П.П. Коригирах за долния, по невнимание съм написал долен вместо горен
            Това на снимката някога беше дадено като пример от Кинекса какво се случва като сложиш дебели подложки.

            Много преди горния шарнир да се износи до степен изпадане, ще хлопа изключително зловещо.

            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              На долните носачи шарнирите само набити ли са?И ако да,то значи че се сменят на преса предполагам.
              ML W 164cdi

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Преди 3 часа смених единия със скоба и 270Nm гайковерт, без да свалям носача. Като сменях оригиналните ги магерих със същата скоба и 1800Nm гайковерт, ама тогава сменях и тампоните и бях свалил носачите. Изобщо не съм пробвал с малкия и не знам дали ще е достатъчен.

                Существеното е че се сменят нез озобени перипетии. Само при махането е добре да имаш една поспецифична втулка, поизрязана на около 140-160 градуса.

            • #37
              Леко лирично отклонение-мнение за МЛ270 цди,че спорим със сина.
              Мен лично ми грознее,изглежда ми като фургон
              ML W 164cdi

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                По-прост, по-евтин, но по-слаб. Кутията е като на дизеловото Чероки. С чип ще върви почти колкото 280. На теория тегли малко по-леко ремарке от W164, но пак около 3300кг.

            • #38
              Тая модификация ми харесва най много,но много рядко излизат екземпляри
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:JEEP-CHEROKEE-WK-MK3-04-10-LOTKA-SPOJLER-PODKLAD.jfif
Прегледи:633
Размер:299.7 КБ
ID:6912902
              ML W 164cdi

              Коментар


              • #39
                Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                Тая модификация ми харесва най много,но много рядко излизат екземпляри
                Какво по точно имаш предвид под "тая модификация"? Не виждам нищо специално на снимката. Моето външно е такова. Само си няма светлини за мъгла отзад.

                ПП: Праговете на това са от SRT8. На знам за такава заводска комплектация на друго.
                Последно редактирано от sparkybg; 18-02-23, 21:31.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #40
                  http://www.auto-pub.net/ASL/page_Jee...limited_10.htm
                  лимитирана серия,има ги и преди фейса-централната конзола е сребриста,скоростния лост е като след фейса,с друг модел джанти са
                  ML W 164cdi

                  Коментар


                  • #41
                    Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                    http://www.auto-pub.net/ASL/page_Jee...limited_10.htm
                    лимитирана серия,има ги и преди фейса-централната конзола е сребриста,скоростния лост е като след фейса,с друг модел джанти са
                    Ето ти го по-подробно и за американската и канадската версия:
                    https://jeepspecs.com/wk-generation/...kee-s-limited/

                    От всичкото единствено седалките (като на SRT8 ) са съшественото нещо. Всички останали неща и моето и повечето Overland-и ги имат.

                    Снижените прагове според мен са дивашка глупотевина - вдигаш возилото с цел проходимост, и после му слагаш снижени с 10см прагове. На всичкото отгоре са изключително смешно закрешена пластмасария, която ще стане на нищо при първото си съприкосновение с нещо.

                    На SRT-то е смъкната и предната броня, мисля и задната. Но там и окачването е друго и идеята е да се кара с по-висока скорост, та да речем има някакъв резон, макар че пак по скромното ми мнение SRT8 е леко безсмислен автомобил още по дефиниция, пак поради горните причини - да направиш висок джип и после да го снижаваш с окачване и брони... Chrysler 300C SRT8 го бие по абсолютно всичкo, включително по това колко място има вътре за возещите се.

                    Впрочем, за който не знае, имитацията на дърво върху централната конзола е... ламаринена. ТЪнка тенекийка, боядисана както се боядисват консервените кутии. Конзолата долу покрай ръчката на скоростите не знам дали е така - не съм гледал. На вратите мисля че си е боядисана пластмаса.

                    Всичките се намират из интернет и във вариант "алуминий" (кавичките не са случайни ) и "карбон" (пак така).
                    Последно редактирано от sparkybg; 19-02-23, 10:56.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #42
                      До скоростния лост е пластмаса-свалял съм го да почистя около него
                      ML W 164cdi

                      Коментар


                      • #43
                        Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                        До скоростния лост е пластмаса-свалял съм го да почистя около него
                        Пластмаса е основата. Дали отгоре е тенекия, ще проверя днес. И аз бях махал пластмасата около радиото сигурно 50-ина пъти, покрай натъкмяването на мултимедията, но забелязах едва последния път. Мислех си че е боядисана пластмаса, като на всичко останало, което съм виждал.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #44
                          Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                          До скоростния лост е пластмаса-свалял съм го да почистя около него
                          Тсъ! И централната конзола, и покрай скоростния лост и на вратите при бутоните за прозорците е тънка ламарина, залепена върху пластмасата. Днес проверих. Позагледай се по-внимателно. Малко трудно се забелязва, ако не знаеш,
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #45
                            Колега,
                            от прочетеното до тук, и аз бих заложил на Гранд-а.
                            В бюджет е и кутията е по-здрава за смесено ползване - както си пояснил, че ще се тегли нещо.

                            Сравнително наскоро търсих джипка но с основна цел-теглене. Гледах и ML и ГЧ.
                            Личното ми мнение е, че ако тръгна да взимам ML то би бил голям бензинов мотор. От тези години 350ката е малко по-кофти, така че - 500.
                            В крайна сметка, за моите нужди се спрях на американец, но мнението ми за ML-a си остава.

                            Пак казвам - в този случай - бих заложил на Гранд-а.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X