Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки WK или МЛ 320 или 280?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гранд Чероки WK или МЛ 320 или 280?

    Кара ми се нещо с шестак на МБ и се колебая между двата автомобила.
    Става въпрос за 2006-2008,9 година моделите.
    Колеги дайте плюсове и минуси на двата джипа.
    Карал съм малко Гранд и по спомен доста люлееше задницата,не знам дали заради амортисьори или заради твърдия мост.Мисля,че този проблем го няма при МЛа.
    Относно цени на частите ми се струва,че на МЛа са по скъпи от на Черокито,но споделете мнение.
    Ако ще е Мл ще го търся на пружини и да е италианец,че са им много запазени поне купетата.

  • #2
    Джипката ще ми трябва освен за возене и за теглене от време на време на платформа с кола.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
      Джипката ще ми трябва освен за возене и за теглене от време на време на платформа с кола.
      Предстои ми да слагам теглич на WK 3.0D.

      Масовите тегличи по моя край за ГЧ, са малко афиф.

      Колко е общата маса на ремаркето/платформата, която искаш да влачиш и с колко оси?
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #4
        Платформата е двуосна с тегло 650кг,а с нея ще се носят цели коли,може и някоя джипка.
        Общо ще става над 2 тона.
        То и сега я дърпаме,но с един ЕС макс ,а на него му дават до 2 тона и като сложиш една кола над тон и половина и в баирите излиза на трета,не дай си боже да те подпре някой камион в нагорнището.
        Но нещо взе да обажда кутията на Форделата и по добре да се вземе нещо по яко за влекач вместо да се сменя кутия с втора ръка ,щот си е котка в чувал.Ако не се дърпа с Форда смятам,че устиска само за каране соло,щот не е толкова зле още.

        Коментар


        • #5
          За WK има оригинални тегличи и са яко желЕзо. Това и към двамата. Официално поне 5.7 може да тегли 3 тона. На субрамата отзад има нарочни места за 4 болта, където се захваща основа за оригинален теглич. Отделно топката подлежи на демонтаж спрямо основата. Моя дойде с основа, но без топка. Само основата тежи сигурно 10 кила.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            Днес ги разглеждах,по около 500лв върви нов.
            Предпочитам да взема джип без теглич да не е уморен много(уж).
            Гледам по принцип нов внос и италианец,че може да им се проверява пробега.
            Имах за малко Гранд и май клоня към него,но люлеенето на задницата не ми харесваше.
            Последно редактирано от Даниел Цветков; 06-02-23, 19:22.

            Коментар


            • DimitroffCRD
              DimitroffCRD коментира
              Редактиране на коментар
              Привет !
              Тука според мен е имало някакъв проблем с амортисьорите отзад , за 100 хиляди не сме го усетили , нито аз , нито жената , нито децата да не говоря че съм возил сума хора и един не е казал че има люлеене , а моята даже беше и повдигната .
              Както е казал sparky , сменяш амортисьорите и заспива.
              Метни един поглед и в нашето mobile , най-вероятно ще пуснат старата моя в една автокъща в Дупница , че като взимах WK-2 моята остана в автокъщата , а за нея гарантирам няма да имаш никакви ядове в близките 100к .

            • Nachev
              Nachev коментира
              Редактиране на коментар
              Не знам защо си останал с впечатлението, че на италианските може да им се проверява пробега, но е грешно. Плащал съм си няколко пъти на CarVertical за проверка на италиански Grand Cherokee-та и мога да твърдя, че точно от Италия няма никаква гаранция. Давам пример: кола, която 2016та година е била в официален сервиз на 250хил. км. 2020та година минава на технически преглед (всичко това в Италия) на 190хил. км. За 4 години каране назад губи 60хил. км.

          • #7
            4 амортисьора и с люлеенето се приклчюва.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #8
              А нещо за МЛите да кажете?

              Коментар


              • gy6ter
                gy6ter коментира
                Редактиране на коментар
                ML320,2007 ,навъртях му към 470 000 км.,освен ремонт на верига на раздатката на около 350 000 други по-сериозни ремонти не са му правени.За тези километри са сменени няколко тампона някъде на предницата,гумички на масления охладител ,уплътнение на корпуса на масления филтър,ключалка на багажника (два пъти) ,релето на подгревните свещи(после прочетох ,че се ремонтира,ама беше късно),компресор на окачването(гаранционно),едно малко маркучле на нафтовия филтър(два пъти) ,генератор,два пъти предни възглавници,четири пъти задни,копчетата за вдигане/сваляне на стъклата са сменени всичките(чупи се бутончето,последно ги купих по около 3 лева по спомени) ,волана е претапициран,пребоядисан е един път заради поражения от камъчетата,кожата на седалките се поодраска.От чисто нов гори по литър,литър и половина масло на 15 000 ..Не ме оставял никъде в сняг .На дъжда,или сняг ми се струваше малко нестабилен ,ако караш по-бързо .Извесно време го давах на приятел да дърпа конска ,двуосна каравана (има оригинален теглич) -нямаше никакъв проблем.Още го имам,но от шест години се кара много рядко.За мен си е много здрава машина .От същата партида един стигна над 800 000 ..Не съм чул някой да има сериозни проблеми .

            • #9
              По какво да го позная старото ти Чероки,кажи нещо номер или друго
              Има само едно регистрирано с кюстендилски номера

              Коментар


              • #10
                Привет !
                Е6594МС му е номера , прикачам две снимка за всеки случай .
                Мога да се свържа иначе с автокъщата и да ти дам контакт директен .

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:298955227_563289932157723_5595181375974243426_n.jpg
Прегледи:1245
Размер:291.1 КБ
ID:6910946 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:323113903_1581187245688537_5746437559748454752_n.jpg
Прегледи:1221
Размер:602.9 КБ
ID:6910947

                Коментар


                • Mitkoztd
                  Mitkoztd коментира
                  Редактиране на коментар
                  Супер е!

              • #11
                Лъскач е!

                Коментар


                • #12
                  Гледам един МЛ на реални 260 000 италианец,ама му свети ламбето за ЕСП

                  Коментар


                  • #13
                    Първо да кажа че споделям опит от призмата на притежавал/щ ML164 550 388к.с. на амове, Commander4.7, и в момента имам WK 3.0.
                    Щом ще го ползваш за каране по пътя сравнението е невъзможно с Гранда, МЛ-а е много по-луксозната и удобна машина, несравнимо по-качествена в детайлите в купето.
                    Относно Дърпането - Най-съществената разлика е в Автомата - Гранда/3,0/ е с легендарния 5скоростен автомат на МЕРЦЕДЕС който държи много, слагат го на 55АМГ който е чувал за моща на тоя мотор знае. При МЛ-а е компромисното 7g-tronic което е много по-приятна за каране и адекватна от 5G но пък не е толкова здрава. Аз лично съм имал 3 Е-класи които са били със 7G карал съм ги до към 400 000км., като съм ги купувал винаги от 1те им собственици на около 150-180 хиляди карам, и съм нямал никога проблеми със 7G. МЛ беше на пружини вози ужасно - каруца, сегашното ми голо Ларедо с ориг. окачване вози много по-удобно и приятно.
                    Ако ще го караш главно по пътищата вземи си МЛ-а като имаш предвид автомата.
                    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                    Коментар


                    • #14
                      Да ,главно ще се кара соло и от време на време ще се дърпа.
                      Толкова ли е голяма разликата във возията на МЛ със и без въздух?
                      Щото възглавниците са си проблем и то не с евтино решение на МЛите.Познат си взе МЛ и рециклира всичките възглавници,сега някакъв разпределител му прави номера и пак пада предницата при престой.
                      От друг притежател на МЛ ми е казвал,че уж не била толкова голяма разликата във возията,но стабилността в завои била различна.Е,на състезания не мисля да ходя и то джип.
                      Сега карам Ситроен ЦКРосър(той си е на обикновено ,пружинно окачване) и возията макар и твърда не ми е проблем.На сина SМАХа вози къде по меко.
                      Ще се търси нещо в диапазона на 12-14000лв
                      Последно редактирано от Даниел Цветков; 10-02-23, 08:57.

                      Коментар


                      • gy6ter
                        gy6ter коментира
                        Редактиране на коментар
                        Последно сменената възглавница струваше към 300 лева,проби се на около 70 000 километра.Възглавниците се прецакват от мръсните ни пътища според моя опит.При всяка смяна на гуми ,когато увисне колелото и възглавницата е опъната почиствах мястото на триене с метала от всичките боклуци натрупани там .Според мен им удължих живота.
                        Друго важно което следях е смукателния маркуч на компресора за въздушното,защото е долу,под предния калник и скъса ли се започва да смуче мръсен въздух..Сега съм го направил с маркуч с оплетка и една бърза връзка от градински маркуч.

                    • #15
                      МЛа със 7Gто ще му е проблем ли да дърпа до към 2500кг платформа?
                      Нали му дават уж да дърпа до 3500.

                      Коментар


                      • brpi
                        brpi коментира
                        Редактиране на коментар
                        Щом е в границите от фабриката ще е ок.
                        Там се тества достатъчно много за да разберат къде е безопасната граница и за да дадът цифри на потребителя.

                        Обаче има друг аспект- като теглиш даже и наи нещасното ремърке -цялата обстановка на пътно поведение се променя и колото по тежко е толкова по на зле е.
                        Аз има пикап – около 300 коня- акто тегла даже ремърке с един диван отгоре пак е доста по различно тотова дето ако нямам рамърке.
                        Като закача лодка – неиде 1,5 тона е по зле , като закача лодка около 2 тона – още по зле , отделно за 100мили – ( 165км) при скорост 110км/ч изпапа полвината резервоар- около 10-11 галона (1галон =3,78литра).
                        Зле = ами и ускорението е дуго , и радиуса на завоя , и спирането и тръгването , престрояването требе да гледаш отдълече и т.н – инак си тегли ама е по друго.
                        Това го казвам щото си е факт , ако очакваш да е ено и също със и без ремарке ...... няма да стане.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X