Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки WK или МЛ 320 или 280?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Разбира се поведението на колата с платформа не е като соло.
    ML W 164cdi

    Коментар


    • #17
      Разликата между Airmatica и нормално окачване e от земята до небето, това е една от най-важните екстри за комфорт, вярно се плаща но пък ако те плаши поддръжката си вземи по-добре Гранд, там няма въздух и автоматa е по-здрав със сигурност, макар и много по дървен и дразнещ от 7G на ML. Комфорт и лукс - плащанията са по-големи. Аз бих си търсил някой много лъскав и запазен Overland ама за 12-14 няма как да стане, или ще за много,много ремонти.
      ML-а главно го махнах заради возията - УЖАСНА, на Гранда 17годишното окачване вози като Майбах сравнено с МЛ-а.
      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

      Коментар


      • #18
        Аз имам многогодишен опит(каране асвалт и офроуд и влачене на тежки товари) с автоматиците на Джийп - Айсин и Крайслер, мисля, че на WK е Мерцедесовски автоматик (не съм сигурен) но е най-комфортния автоматик, който съм усещал в Джийп, плавен, мазен, тих и когато настъпиш се изстрелва както си трябва.

        Имам го ГЧ от скоро не знам за подръжка и дълговечност, но за комфорт ме спечели, особено при спускане, все едно си с ръчка, автомобила не хуква на долу по баира, ползва двигателя като спирачка, нещо, което не съм го виждал нито с Айсин нито с Крайслер при Джийп, говоря все за джипове преди 2010та.
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Какво разбираш под тиха и комфортна? Аз нито чувам звуци, нито имам някакви подритвания или нещо такова. Единственото подритване е при първоначално включване на D. Толкова е мазна, че на моменти дразни.

          За спускане, чуквам лоста веднъж в ляво и вече е на локъп и ползва двигателна спирачка. Ако още пъти чукнеш, сваля и предавки и започва още повече да спира.

          Не съм сравнявал. Бих покарал някой дизел или srt8, ама не се очертава. То това ми е първия автоматик изобщо. Преди това сумарно имах под половин час, и то на няколко тотално различни возила.

        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Сравнявам JK и XJ, такива съм карал доста, WK е с много по-различно поведение, повече ми харесва на ГЧ.

          Нито ДжейКей нито ЕксДжей могат да спускат наклон с автоматика както може Гранда с Мерцедесовската АСК, отделно ГЧ има типтроник или както се нарича възможноста ръчно да зададеш скорост в АСК.

          Едно време на офроуд когато ходех с Черока, на стръмните спускания всички минаваха, а само аз заобикалях защото Айсин АСК + барабанни спирачки отзад = шейна или НУРС ако изпусна контрола и се позасиля повече

      • #19
        Скоростната кутия е мерцедесовата с 5 степени.Водят я уж доста здрава.
        Имаме 2 такива кутии от цедки(мисля,че са същите).
        Много се колебая дали да търся нов внос или нещо карано тук.
        Ако е от тук си задавам въпроса защо се продава,има ли му нещо или ...
        Като знам,че моя го продадох заради гарнитура на глава и не знам какво да си мисля.
        ML W 164cdi

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Аз пък имам приятел, който кара кола максимум 3 години и купува следващата. Твърди, че уж ги гледа, храни и облича нормално ))).Хора разни...

      • #20
        На МЛ-а е 7G, супер кутия несравнима като удобство с тази на Гранда която пак е Мерцедес, но от по-старо поколение 5G. Сравнени като удобство, адекватност и удоволствие от карането подредбата е 7G, 5G, RFE. Като здравина 5g се слага и държи успешно на Е55 АМГ и 400/420CDI - близо и над 800НМ. За другите две не съм сигурен кое е по здраво, но фактите при мен са следните - Две Е-класи 320CDI- та със 7g никакви проблеми със 7g- до към 400 000км. другите 2-Е класи бяха 220CDI - 150 коня там 5G e безсмъртно както и да я караш и на 4матик ЕВО 320 2009г. с чип, нея съм я карал най-много 5-6години и около 200 000км. със чип отново никакви проблеми. МЛ550 АМГ американец 7G никакви проблеми но беше на 120 000км.
        Сега впечатление от Jeep -
        Jeep Commander 4.7 - никакви проблеми но си пречукваше от време на време въпреки че беше 5годишен и на 120 000км., може и да е нормално, но според мен никога не може да издържи 400 000км.

        Jepp WJ 4.7L H.O. - Купих го в умопомрачително запазено състояние от Италия, най-най редкия модел Миднайт Блу пърл, овърленд, фейс 2005г., мултимедия, смених му маслото и всичко умря. пълен ремонт на кутия и хидро. на 220 000км.

        Така че за теглене аз бих взел със сигурност Гранд със 5G, ако е за комфортно пътуване ML на въздух със 7G и оффроуд пакет.
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • Даниел Цветков
          Даниел Цветков коментира
          Редактиране на коментар
          Чувал съм,че МЛс офроуд пакета бил с други дифове и раздатка и бил по спънат и съответно разхода е нагоре.

      • #21
        Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
        Аз имам многогодишен опит(каране асвалт и офроуд и влачене на тежки товари) с автоматиците на Джийп - Айсин и Крайслер, мисля, че на WK е Мерцедесовски автоматик (не съм сигурен) но е най-комфортния автоматик, който съм усещал в Джийп, плавен, мазен, тих и когато настъпиш се изстрелва както си трябва.

        Имам го ГЧ от скоро не знам за подръжка и дълговечност, но за комфорт ме спечели, особено при спускане, все едно си с ръчка, автомобила не хуква на долу по баира, ползва двигателя като спирачка, нещо, което не съм го виждал нито с Айсин нито с Крайслер при Джийп, говоря все за джипове преди 2010та.
        Така е при тези с 5G кутия. А, когато натиснеш интензивно спирачка или спускаш и намалиш със спирачка, сам си връща предавките и ползва двигателя за спирачка, без да пипаш лоста. Това е може би въпрос на софтуер, защото при три различни поколения на Jeep ( WJ, WK, WK2) е така, а при SSangYong Kyron, не е. При него трябва като Спарки, да бутнеш типтроника предавка надолу, за да задържи скоростта при спускане. Всичките возила са с една и съща мерцедесова кутия 5G. Не, че е проблем де, ма си е удобство като свикнеш.
        Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
        SSang Yong Kyron 2.0xdi
        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

        Коментар


        • #22
          Каквото и да е, купено от Италия, никак не е мерило за механична издържливост на каквото и да е. Башка дето 4.7 H.O. поначало предполага юркане. Бил съм свидетел на 3 или 4 случая на внесена "перфектна" кола от там, която след първата смяна на масло спира да прилича на себе си. Не знам какво им правят - сигурно им сипват "Ресурс", или "Универсальной модификатор".

          45/545/65/68RFE при нормална експлоатация изкарва поне 300000км, дори монтирана на Dodge RAM, където редовно се тегли нещо. А при WK е доста по-разтоварена.

          Дефинирай "пречукваше", моля. Да знам за какво да се ослушвам, не друго. Откак нагласих моята нямам никакви грешки и не забелязвам неадеквато поведение, но нямам и база за сравнение. Защо дойде зверски опечена и до сега нямам обяснение.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #23
            Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
            ...Това е може би въпрос на софтуер...
            Изцяло. Аз и горе писах - управлението на 545RFE във вида му върху WK е като за семейна кола, карана от средностатистическа домакиня. Очаквах повече промяна от Diablo-то и в тая посока, но се оказа че друг чишит "чипосване" има повече опции за настройка на скоростите. Не е като да няма промяна, но очаквах повече. И опции за настройка очаквах повече, а то няма никакви.

            Например, от място се изстрела до степен да ми е трудно да си държа главата изправена, без да е облегната в подглавника. Обаче ако искам рязко да дръпна някой мисли секунда-две точно какво искам, докато реши че трябва да върне 1-2 предавки и да дръпне. И с локъпа е същата история. Всичкото това категорично е софтуер. Аз предпочитам доста "по-твърдо" поведение, особено при доускорение.
            Последно редактирано от sparkybg; 15-02-23, 10:28.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #24
              В крайна сметка клоня към Черокито.
              3/4 от обявите колите са от Северна Италия и Милано-бах мааму,в туй Милано много си продават колите тия италианци!
              Казах,че предпочитам италианка защото нямат ръжди за разлика от австрийки и германки.За колите от Франция имам също добро мнение от към запазеност на купетата и от към подръжка,но рядко излизат от там джипове.
              Сегашния ми Ситроен е от Германия и майстора не може да развие болтчетата на стабилизиращата щанга на задния мост от ръжда-опасява се,че ще се скъсат,а мястото е много шибано после да се разпробива.
              ML W 164cdi

              Коментар


              • CITIZEN
                CITIZEN коментира
                Редактиране на коментар
                Ако харесаш нещо около Бургас мога да ти го погледна.

              • trapper
                trapper коментира
                Редактиране на коментар
                Колите от Италия идват на пазарите с документите на последния собственик. Така може да провериш къде е била регистрирана. Понякога в Ломбардия се продават коли и от други области на Италия.

            • #25
              ML W 164cdi

              Коментар


              • #26
                Привет !
                Пуснал съм ти лично , да не наводнявам темата и тука .
                Поздрави!
                Димитров!

                Коментар


                • #27
                  Северна Италия не е от най-безръждивите, макар да са на светлинни години от Германия, Швейцария и особено Австрия.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #28
                    Ама пък нали севера били богатите италианци и по си обгрижвали колите.
                    ML W 164cdi

                    Коментар


                    • TigerHunter
                      TigerHunter коментира
                      Редактиране на коментар
                      Това са митове. И на север и на юг, колите ги скъсват от каране. Мърлячи има навсякъде. Богати и бедни има по целия полуостров.

                  • #29
                    Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                    Ама пък нали севера били богатите италианци и по си обгрижвали колите.
                    Нашите джамбази явно купуват само от тамошните небогаташи
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #30
                      Вероятно
                      ML W 164cdi

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X