Разбира се поведението на колата с платформа не е като соло.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гранд Чероки WK или МЛ 320 или 280?
Свий
X
-
Разликата между Airmatica и нормално окачване e от земята до небето, това е една от най-важните екстри за комфорт, вярно се плаща но пък ако те плаши поддръжката си вземи по-добре Гранд, там няма въздух и автоматa е по-здрав със сигурност, макар и много по дървен и дразнещ от 7G на ML. Комфорт и лукс - плащанията са по-големи. Аз бих си търсил някой много лъскав и запазен Overland ама за 12-14 няма как да стане, или ще за много,много ремонти.
ML-а главно го махнах заради возията - УЖАСНА, на Гранда 17годишното окачване вози като Майбах сравнено с МЛ-а.Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
- 1 like
Коментар
-
Аз имам многогодишен опит(каране асвалт и офроуд и влачене на тежки товари) с автоматиците на Джийп - Айсин и Крайслер, мисля, че на WK е Мерцедесовски автоматик (не съм сигурен) но е най-комфортния автоматик, който съм усещал в Джийп, плавен, мазен, тих и когато настъпиш се изстрелва както си трябва.
Имам го ГЧ от скоро не знам за подръжка и дълговечност, но за комфорт ме спечели, особено при спускане, все едно си с ръчка, автомобила не хуква на долу по баира, ползва двигателя като спирачка, нещо, което не съм го виждал нито с Айсин нито с Крайслер при Джийп, говоря все за джипове преди 2010та.Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Какво разбираш под тиха и комфортна? Аз нито чувам звуци, нито имам някакви подритвания или нещо такова. Единственото подритване е при първоначално включване на D. Толкова е мазна, че на моменти дразни.
За спускане, чуквам лоста веднъж в ляво и вече е на локъп и ползва двигателна спирачка. Ако още пъти чукнеш, сваля и предавки и започва още повече да спира.
Не съм сравнявал. Бих покарал някой дизел или srt8, ама не се очертава. То това ми е първия автоматик изобщо. Преди това сумарно имах под половин час, и то на няколко тотално различни возила.
-
Сравнявам JK и XJ, такива съм карал доста, WK е с много по-различно поведение, повече ми харесва на ГЧ.
Нито ДжейКей нито ЕксДжей могат да спускат наклон с автоматика както може Гранда с Мерцедесовската АСК, отделно ГЧ има типтроник или както се нарича възможноста ръчно да зададеш скорост в АСК.
Едно време на офроуд когато ходех с Черока, на стръмните спускания всички минаваха, а само аз заобикалях защото Айсин АСК + барабанни спирачки отзад = шейна или НУРС ако изпусна контрола и се позасиля повече
-
-
Скоростната кутия е мерцедесовата с 5 степени.Водят я уж доста здрава.
Имаме 2 такива кутии от цедки(мисля,че са същите).
Много се колебая дали да търся нов внос или нещо карано тук.
Ако е от тук си задавам въпроса защо се продава,има ли му нещо или ...
Като знам,че моя го продадох заради гарнитура на глава и не знам какво да си мисля.ML W 164cdi
Коментар
-
На МЛ-а е 7G, супер кутия несравнима като удобство с тази на Гранда която пак е Мерцедес, но от по-старо поколение 5G. Сравнени като удобство, адекватност и удоволствие от карането подредбата е 7G, 5G, RFE. Като здравина 5g се слага и държи успешно на Е55 АМГ и 400/420CDI - близо и над 800НМ. За другите две не съм сигурен кое е по здраво, но фактите при мен са следните - Две Е-класи 320CDI- та със 7g никакви проблеми със 7g- до към 400 000км. другите 2-Е класи бяха 220CDI - 150 коня там 5G e безсмъртно както и да я караш и на 4матик ЕВО 320 2009г. с чип, нея съм я карал най-много 5-6години и около 200 000км. със чип отново никакви проблеми. МЛ550 АМГ американец 7G никакви проблеми но беше на 120 000км.
Сега впечатление от Jeep -
Jeep Commander 4.7 - никакви проблеми но си пречукваше от време на време въпреки че беше 5годишен и на 120 000км., може и да е нормално, но според мен никога не може да издържи 400 000км.
Jepp WJ 4.7L H.O. - Купих го в умопомрачително запазено състояние от Италия, най-най редкия модел Миднайт Блу пърл, овърленд, фейс 2005г., мултимедия, смених му маслото и всичко умря. пълен ремонт на кутия и хидро. на 220 000км.
Така че за теглене аз бих взел със сигурност Гранд със 5G, ако е за комфортно пътуване ML на въздух със 7G и оффроуд пакет.Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнениеАз имам многогодишен опит(каране асвалт и офроуд и влачене на тежки товари) с автоматиците на Джийп - Айсин и Крайслер, мисля, че на WK е Мерцедесовски автоматик (не съм сигурен) но е най-комфортния автоматик, който съм усещал в Джийп, плавен, мазен, тих и когато настъпиш се изстрелва както си трябва.
Имам го ГЧ от скоро не знам за подръжка и дълговечност, но за комфорт ме спечели, особено при спускане, все едно си с ръчка, автомобила не хуква на долу по баира, ползва двигателя като спирачка, нещо, което не съм го виждал нито с Айсин нито с Крайслер при Джийп, говоря все за джипове преди 2010та.Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Коментар
-
Каквото и да е, купено от Италия, никак не е мерило за механична издържливост на каквото и да е. Башка дето 4.7 H.O. поначало предполага юркане. Бил съм свидетел на 3 или 4 случая на внесена "перфектна" кола от там, която след първата смяна на масло спира да прилича на себе си. Не знам какво им правят - сигурно им сипват "Ресурс", или "Универсальной модификатор".
45/545/65/68RFE при нормална експлоатация изкарва поне 300000км, дори монтирана на Dodge RAM, където редовно се тегли нещо. А при WK е доста по-разтоварена.
Дефинирай "пречукваше", моля. Да знам за какво да се ослушвам, не друго. Откак нагласих моята нямам никакви грешки и не забелязвам неадеквато поведение, но нямам и база за сравнение. Защо дойде зверски опечена и до сега нямам обяснение.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение...Това е може би въпрос на софтуер...
Например, от място се изстрела до степен да ми е трудно да си държа главата изправена, без да е облегната в подглавника. Обаче ако искам рязко да дръпна някой мисли секунда-две точно какво искам, докато реши че трябва да върне 1-2 предавки и да дръпне. И с локъпа е същата история. Всичкото това категорично е софтуер. Аз предпочитам доста "по-твърдо" поведение, особено при доускорение.
Последно редактирано от sparkybg; 15-02-23, 10:28.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
В крайна сметка клоня към Черокито.
3/4 от обявите колите са от Северна Италия и Милано-бах мааму,в туй Милано много си продават колите тия италианци!
Казах,че предпочитам италианка защото нямат ръжди за разлика от австрийки и германки.За колите от Франция имам също добро мнение от към запазеност на купетата и от към подръжка,но рядко излизат от там джипове.
Сегашния ми Ситроен е от Германия и майстора не може да развие болтчетата на стабилизиращата щанга на задния мост от ръжда-опасява се,че ще се скъсат,а мястото е много шибано после да се разпробива.ML W 164cdi
Коментар
-
Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнениеАма пък нали севера били богатите италианци и по си обгрижвали колите.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 3 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар