Първоначално публикуван от Кольо
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Джип за кал: Паджеро или Патрул?
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
- 1 like
-
Докато самурая е все още твой-докарай го да го мерим с патрола на Тихомир. И с моя може, ама няма пари за двигател.
Ще му кажем да не пипа копчето за пушека, и двигателя ще си е в стандартния си вид. Патрола е с 35 силвърстони, доста поизтрити, повдигнат 3 инча, с фабричния си блокаж отзад. За теста може и да не го пускаме.
И доста е орязан вече, ама това няма много значение за теста.
-
С тези малки гуми само на катерене ще го бия. С 32'' и малко работа по окачването ще съм конкурентен. Мислех да му свалям цената малко, но април щяло да има Трявна и няма да бързам. Хич не ми се занимава с него, че не го карам, а има потенциал.
П.П. Много важно предимство на Самурая е, че е много по-евтин за поддържане и тунинг от Патрула.
-
Кольо, патрула както знаеш има много дълги скорости и висят под рамата, от там кофти рампенвинкел/брейковър енгъл не знам как са казва на бг тоз параметър се таковам у кухата лейка.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
balkan1 добре е първо да споделиш какъв бюджет евентуално ще можеш да отделиш за ново возило за балкана. Защото като те слушам - патрули , цели мостове , тунинги , големи кални гуми и т.н..., тва всичко иска пара...Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнениеbalkan1 добре е първо да споделиш какъв бюджет евентуално ще можеш да отделиш за ново возило за балкана. Защото като те слушам - патрули , цели мостове , тунинги , големи кални гуми и т.н..., тва всичко иска пара...
Коментар
-
Първоначално публикуван от balkan1 Преглед на мнение
Ами някъде 5-6 хил. лева като за начало си мисля. По-скоро 5 и хиляда за нови гуми задължително. После, ако усетя, че това е моята машина, ще продам нивата и от там ще инвестирам още към 2000лв. За джиповете на Сузуки нямам добро мнение, за мен това е просто японската Нива. Тясно, друса и няма място за багаж. Въобще не ми се връзва с концепцията за пълноценен джип. Имам един приятел горски, само Витари си купува и ги нарича г*зовози. Ама на него това му трябва. Аз искам да си возя семейството - храна, одела, барбекю, багаж и евентуално, ако си вземем куче и него.
За съжаление с този бюджет няма да можеш да караш джипката там където минават дърварите. 1000 лева само са ти едни гуми 31-ци и то китайчета ( не че са лоши ) , ама ако вземеш возило да кажем стар патрол за 5-6 , ще има за обслужване и ремонти да не кажа голяма дума още толкова.
Сузуки не харесваш , остава Фронтера , Киа , СангЙонг в този бюджет и то пак ще е трудно с първоначалното му вкарване в релси .Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Винаги са ми били странни такива теми и не само в този форум ...
Искам това и това, ама така да е, совалка да е и 20 мнения (предложения) по-късно се обяви и бюджета.
И ... блокажите и 40-ки-те гуми изхвърчаха през прозореца ...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от royce Преглед на мнениеВинаги са ми били странни такива теми и не само в този форум ...
Искам това и това, ама така да е, совалка да е и 20 мнения (предложения) по-късно се обяви и бюджета.
И ... блокажите и 40-ки-те гуми изхвърчаха през прозореца ...В крайна сметка машината ще преодолява 5-6 км. дърварски коловози, докато стигна до живописните части на Балкана. Няма да ходя на съзтезание и прочие извращения. Като гледам местните ловни дружинки може би сумарната цена на целия автопарк не надхвърля 10 000 х. в дадено село
Така че ще я карам по-полека с харчовете, да не се окаже, че съм закъсал някъде където минал някой дядо с москвич на задно с гуми тракоторки
Пак ще ви помоля за малко повече конкретика относно здравината на мостовете, отделните техни елементи и фабричните блокажи на двата модела. Доста четох в подобни теми във форума, но не открих сериозна и конкретна информация по казуса...
Коментар
-
За труда в София не мога да кажа нищо конкретно, защото съм от Шумен.
Както някой ти каза вече (ако не се лъжа де) при огледи на тия джипки, особено за въпросния бюджет, ключовата думичка е "неизгнил".
Успех, дано намериш това, което реално да ти свърши работа.
Просто идея - вземи тия двамата твоите с техните машини и пробвайте въпросните "дърварски коловози" ... ако не сте го правили вече де ...
-
-
Първоначално публикуван от balkan1 Преглед на мнение
Ами някъде 5-6 хил. лева като за начало си мисля. По-скоро 5 и хиляда за нови гуми задължително. После, ако усетя, че това е моята машина, ще продам нивата и от там ще инвестирам още към 2000лв. За джиповете на Сузуки нямам добро мнение, за мен това е просто японската Нива. Тясно, друса и няма място за багаж. Въобще не ми се връзва с концепцията за пълноценен джип. Имам един приятел горски, само Витари си купува и ги нарича г*зовози. Ама на него това му трябва. Аз искам да си возя семейството - храна, одела, барбекю, багаж и евентуално, ако си вземем куче и него.. И независимо от емотикончето съм сериозен. Предложението на royce за тест на пригодността е доста удачно. Ако успееш да го организираш, ще си отговориш на (почти) всички въпроси. Имай предвид, че обикновено проходимостта на един джип е обратно пропорционална на дължината му.
П.П. А в местните ловни дружинки, обикновено ползват "джипки", които могат да се ремонтират с чук, тел, пирон и някоя отвертка. При това си ги ремонтират сами, защото са предимно руски всъдеходи..
Последно редактирано от коко келеша; 10-02-21, 06:43.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 1 like
Коментар
-
Ловците най редовно плащат на фадрома да пооправи пътя.
демек, не са критерий за нещо.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Балкански-за 5-6000 може да намериш някой патрол, ама ще е в лоша кондиция. Паджеро същото. То в този бюджет няма нищо читаво де.
Но все пак-с малко изкърпване, някой друг ремонт-може да стане да върви, но пак ще си е стара бангия с незнайно колко още проблемчета.
Относно здравина на мостовете и карантиите в тях-ами здрави са. Доста по-здрави от нивата. При нормално каране, без нарочно джаскане и трошене насила-няма да счупиш нищо по мостовете и окачването, имат си достатъчно здравина. Стига преди теб някой да не им е взел здравето де, че не се знае кой и как е карал джипа преди теб. То на състезанията що патроли се джаскат и то душманската, и пак почти няма счупен мост. Изобщо патролските мостове са еталон за здравина.
Както ти казах-приготви едни 700-800 лева за лебедка, тя е много важна.
На първо място са гумите разбира се, проходимостта започва от тях. За 1000 лева е трудно да намериш читави гуми в големите размери-33-35 инча. те са някъде по 300-400 лева едната, според марката. Ако имаш късмет-може да намериш нещо втора употреба за 1000, че и по-малко, ама ще са си поизносени, това ще си го решиш сам.
По-евтин вариант е тракторни гуми. Те са на по-човешки цени, ама за 16 цола избора е само един-12х16. Не съм виждал да се предлага рдуг размер. Ма и този става де, макар да е леко по-малък от другите джипови гуми. Ако си намериш джанти 20 цола-ъам вече иома повече избор, ама нямаш бюджет, та това не е вариант.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Абе, това да не е Влатко с уазките?И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Първоначално публикуван от tola Преглед на мнениеА и се съмнявам, че Патрол 2.8 върви повече от Паджеро 2.8.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Паджерото е бегачка.
Иво Върбанов ги караше на бургия, много вървяха като има кой да ги кара.
Някой разказваше как Иво ходил на състезание в Германия, и ги набил всички, с много. Е, с бензиново паджеро де, ама не е важно.
И като взели да му разглеждат джипа какъв е и защо ги е набил-гледат, че си е напълно фабричен.
Питали го дали има нещо което не виждат, а той на майтап им отговорил, че "бегачката" му се счупила преди състезанието, а той вече бил платил таксата, та взел джипа на жена си дето ходи да пазарува с него...
Та паджерото си е бегачка, ама за път. Бил той и черен.
За сериозния офф патрола е машината.
-
-
Гледам везните се накланят в полза на Патрула, но от друга страна казвате - дългата база е обратнопропорционална на проходимостта - не мога да разбера къде е тогава логиката? Паджерото е много по-компактно от Патрула? Нещо взех да се обърквам? И пак ще помоля да споделите малко практически опит с някои модели и модификации - предавателни числа на мостове и раздатки, които са по-здрави и подходящи.Последно редактирано от balkan1; 10-02-21, 23:19.
Коментар
-
С тоя бюджет забрави за Патрола. Вчера им гледах цените, ами те почват от 7 к нагоре. Като тези с най-ниски цени очаквано изглеждат гробници.
Освен това, преди да продължиш със запитвания в темата, първо отиди с твоите приятели с Патрола и Паджерото и покарайте в дърварските коловози както посъветва по-напред друг колега.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар