Ами прегледа е преди 10 дена. Върнали са километража и го карат на преглед. Ти проверяваш и всичко е ток. И това, защото и те знаят за тази проверка и са в крак с новостите. Коя кола минава преглед 10 дена преди износ? Пък и баничарка на 12 години на 200 х.км.? И за 4 хиляди? Да бе.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Съвет при избор на 4х4 джип втора ръка
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеАми прегледа е преди 10 дена. Върнали са километража и го карат на преглед. Ти проверяваш и всичко е ток. И това, защото и те знаят за тази проверка и са в крак с новостите. Коя кола минава преглед 10 дена преди износ? Пък и баничарка на 12 години на 200 х.км.? И за 4 хиляди? Да бе.
И друго , тия италиянци толкова малко ли карат ?
Като отворя сайта за коли във Финландия ( там съм на 100 процента сигурен , че не са манипулирани километражите ) повечето 20 и нагоре бангии са по на 400-500-600 хил.км.....Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Писал съм и в други теми, но пак. В Италия се кара много. Ама, наистина много. Особено, ако човек работи в съседен град, но и иначе, навсякъде се ходи с кола. Градски транспорт в малките градове почти няма, а на гарата висеше едно единствено такси. като таксиджията се появяваше само когато пристига влак. Градче, колкото...не се сещам, но около 40000 души. Всеки си има кола, в семейство има по две-три, а учениците джиткат с моторини.
Мой приятел и колега си купи чисто ново Берлинго от магазина. За една година само ходене на работа до Рим и две прибирания до Бг, му навъртя 71К км. Смятайте вие.
На кола от Италия, особено от южна, единственият + е, липсата на ръжда. Километри е излишно да се гледат, а просто общо състояние на колата.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Карам 22 годишен дарак на 330000 км по километраж с 5/40 масло. Десетина-петнайсе смени вече. Явно съм в грешка. Какъв е правилният вискозитет?
-
Като стана въпрос за масла , една история от практиката. Преди години като бачках навън бяхме в началото с една посредническа фирма , която ни осигуряваше служебни автомобили . Естествено бяха само дараци 20-25 годишни и нагоре . На един Опел Вектра течеше масло от пробката , ама яко . Налагаше се доливане по 1-2 литра на 2 седмици. Накрая ни писна да купуваме масло и сипвахме от маслото за смазване на паралелите на фрезите и струговете .
П.П.Историята е от преди 10 години , после приятел си го купи и го докара тук , още си работи перфектно...
-
Двигателист, 0w-40 e "още по-правилният" вискозитет. Както реторично забележи един потребител преди години " ...ти като одъртееш, започваш ли да консумираш по-некачествена храна?!"
Минаването от 5w-x на 10w-x или 15w-x с течение на годните или навъртения километраж е пълна безсмилица,ама митовете са упорито нещо.
-
-
Айде тука, че много станаха коментарите.
Относно вискозитета, за бангии без DPF, 0W40 е точния, ама на мойта реших да го изплакна няколко пъти с 5W40, че преди е карана с "по-гъсто", щото много стара.
Тия дето са с DPF са за 0/5W20/30.
Относно проверката през италианските прегледи, на мен също не ми се вярваше, че жипка на 13г е на 162К, въпреки че не е в движение и едва ли автовозаджията си е играл да връща километри на автомобил с гръмнал мотор, и при положение, че точно година преди това е минала последно на преглед, като тогава е била на 155К, та защо да не е верно ?
... иначе, и аз съм виждал три годишна светеща W212 на 440К, която не е такси.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Писал съм го във форума няколко пъти - средния годишен пробег на колите в Германия, беше около 12-13 хиляди километра на година. Официална статистика. В Италия едва ли е повече. А и да е повече, едва ли е с много.
Моята дизелова щайга е 2005г, няма 130 хиляди километра, аз съм трети собственик, като вторият е майстора(той и собственик) в сервиза, където колата е поддържана след изтичане на гаранцията и. Той купува някои от читавите коли, които поддържа, и после ги продава. Това като физическо лице, че за автотърговец е по-сложно. Т.е. при него колата почти не е карана за около 8-9 месеца притежание.
Имах и 15-16 годишна, пак практически от първи собственик, на около 260 хиляди километра.
Има коли на много километри, но в никакъв случай, не са всички такива в чужбина.
Тия огромни пробези, които се описват, искат много време и пари, и няма как да са масово такива. Друг е въпросът, какво се внася у нас.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Колеги, вчера си продадох бензиновата 1.6 хечбек тойота корола и днес вече започва да ми прилошава нещо. Искам СУВ! Бюджета е около 20К лв. Фаворита ми е RAV4 бензин 158к.с Valvematic-a ръчна СК задължително с резервната гума отзад! Не искам да има монтирана АГУ, защото ще си я карам на бензин. За момента има само една такава във Варна обаче е с газова и това ме отказва да ходя да я преглеждам.
Защо си търся СУВ?
Отг: Ще се записвам на курс за ловец!
Тежък Offroadd няма да практикувам. Ще се ходи основно на пернато. Косматото и без това по моя край го няма.
СУВ-а ще го карам и смесено градско/извънгадско ( 70-75км редовен маршрут ).
Дизел бих взел само в краен случай и то само D4D с Бошовите дюзи. D-CAT-a с пиезодюзите ме плаши и не го гледам.
В много краен случай бих взел едно грозно старо CR-V 2-ра генерация след 2006г 150к.с автоматик. CR-V 3-та генерация заради ниския просвет не го гледам. Иначе за мотора е ясно че е същия като във втора генерация ( здрав ).
Колата искам да идва от Италия, че да си я проверя в Autoveicoloto по таргата.
Това е колеги.
Терзанията ми са големи.
Коментар
-
Cr-v 2-ра генерация се произвежда до 2006 год. включително. Може да има някакви единични бройки регистрирани 2007 г., но са рядкост.
При него автомата е муден и спънат по думите на повечето собственици спрямо ръчката. Дали е така, не мога да кажа, тъй като не съм карал.
Рав 4 е с по-добра система 4х4 от двата модела.
И относно пробега и проверката на колите от Италия, гледай дали не е мината на преглед скоро преди да бъде внесена. Ако е така, можеш да имаш съмнения дали не е пипнат километража.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
- 1 like
Коментар
-
Гледам, че доста хора се уповават на проверката от прегледа в Италия, че даже и джамбази го рекламират, при което няма как да не ми светне червена лампичка. Въпросът е, може ли тази проверка да даде информация за няколко поредни години назад за да е сигурно, че пробегът не е манипулиран преди да мине преглед?
Чудя се, кога ли и у нас ще има обществен достъп до такава информация.
Коментар
-
Аз съм плащал няколко пъти за CarVertical, където има доста информация събрана от различни места. Гледах едно Гранд Чероки от САЩ и там ми излезна обявата, по която е купено от там за 1500 долара, а тук беше 25хил. лв. Тези от Италия обаче имат информация само от посещения от официален сервиз и от последният преглед (както споменаха колегите, преди напускане на държавата), който със сигурност е манипулиран.
Ето примерна информация:
- 3 likes
Коментар
-
Благодаря, колеги за бързите отговори. То се е видяло - RAV 4-ка ще се търси
Изглежда по-висока от CRV 3-та генерация, което в моя случай е предимство.
Интериора на Тойотата ( особено с навигация ) също повече ми харесва от CRV MK3 ( MK2 изобщо не го коментирам ).
За дизелите четох за много чести проблеми с главата ( ремонт около 250-300лв ), което като цена не е изобщо скъпо. Обаче регенерациите на дизела с гъстата черна димна завеса при по-рязко подаване на газ, което видях преди дни на въпросната RAV-ка категорично ме отказва от дизеловите агрегати.
Годишният ми пробег никога не е надвишавал 10К км ( градско/извънградско ), което при комбиниран разход на Valvematic-a от около 10л/100км ме устройва напълно дори и при сегашните цени на бензина
Коментар
-
Не знам дали Valvematic-а e по-надежден от обикновения VVT-i, обаче знам че е по-нов ( предполагам по-усъвършенстван ) и 1-2л/100км по-икономичен, което ме кара да го предпочитам и търся под дърво и камък
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар