Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет при избор на 4х4 джип втора ръка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от Drakos Преглед на мнение
    Повтарям бих предпочел по-лесна за каране, по-лесна за подръжка и по-надежна, отколкото с повече възможности извън пътя.
    Колега, какво разбирате по-лесно каране? За мен най-лесно се кара голям мотор, автоматик, и ако може по-висок автомобил...Махаш си крака от спирачката и колата тръгва,когато ти потрябва мощност има, виждаш над останалите...
    Виден столичен ихтиолог

    Коментар


    • trapper
      trapper коментира
      Редактиране на коментар
      Подкрепям напълно това мнение. Но и ръчни скорости не са проблем.

    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      А бе направо са си проблем ръчните скорости в някоя голяма софийска тапа ))))))))))))

  • #62
    Първоначално публикуван от Drakos Преглед на мнение

    Колега защо първа генерация?
    Предлагате нея, защото има по-мощни двигатели, защото се справя по-добре извън пътя или по-надежни са?
    Повтарям бих предпочел по-лесна за каране, по-лесна за подръжка и по-надежна, отколкото с повече възможности извън пътя.
    При всички случаи първото поколение е с по-евтина поддръжка. Части има както нови, така и втора ръка и то на ниски цени. Както е казал и колегата - кара се като лека кола с особеността, че задния мост е цял и си изисква свикването. Девойката си го кара без никакъв проблем и мму се кефи. Относно надеждността - при коли втора (трета, четвърта...) ръка всичко е въпрос на късмет. Успех!

    Коментар


    • #63
      Предлага се първото соренто, защото е лесно за каране и обслужване. Ако си ходил в темата на колегата с продадения патрол там съм написал какво може да се смени за около 700 лв. Ръчните скорости на 2.5 дизел са приятни за ползване. Не ме кефи, че на 80 км/ч е над 2000 оборота, а червената зона е на 4000. Разбира се, може да е липсата ми на опит с дизели. Но някак не ми идва отвътре да го шпоря.
      Бонус за второто поколение е, че може да намериш бройка в гаранция. Ама за 20+ хиляди.

      Коментар


      • #64
        Какво мислите за нещо такова:
        ​​​​https://m.mobile.bg/details/21553272...8#&gid=1&pid=3

        За предпочитане ли е да са сменени споменатите неща или търся "супер запазена" без нищо "пипано"?

        Как да процедирам?

        Коментар


        • #65
          Първоначално публикуван от Drakos Преглед на мнение
          Какво мислите за нещо такова:
          ​​​​https://m.mobile.bg/details/21553272...8#&gid=1&pid=3

          За предпочитане ли е да са сменени споменатите неща или търся "супер запазена" без нищо "пипано"?

          Как да процедирам?
          Кой какво казва е бошлаф работа...Затова не вярваш на никого и отиваш и гледаш на място , какво ще видиш и какво ще пропуснеш не се знае , но все пак ще придобиеш представа за машината.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #66
            Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение

            Колега, какво разбирате по-лесно каране? За мен най-лесно се кара голям мотор, автоматик, и ако може по-висок автомобил...Махаш си крака от спирачката и колата тръгва,когато ти потрябва мощност има, виждаш над останалите...
            Прав си!

            Коментар


            • #67
              Първоначално публикуван от Drakos Преглед на мнение
              Какво мислите за нещо такова:
              ​​​​https://m.mobile.bg/details/21553272...8#&gid=1&pid=3

              За предпочитане ли е да са сменени споменатите неща или търся "супер запазена" без нищо "пипано"?

              Как да процедирам?
              Имам същото за продаване, в абсолютно същата комплектация, но от последните преди фейса, със 140 коньовият мотор, и не е черно, а светло сив металик.
              Ще го пусна за продаване след като му сменя ангренажните вериги, а и ако излязат още некви дреболии, ще се оправят и те.
              Автомобила ще е в състояние само за смяна на масло след 15К.
              На 260К е, с два комплекта гуми, като мисля да му сложа и задна камера, и цената в перфектно техническо състояние ще му е около 6.

              ... но останах с впечатлението, че търсиш нещо по-ново и доста по-скъпо.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #68
                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение

                Имам същото за продаване, в абсолютно същата комплектация, но от последните преди фейса, със 140 коньовият мотор, и не е черно, а светло сив металик.
                Ще го пусна за продаване след като му сменя ангренажните вериги, а и ако излязат още некви дреболии, ще се оправят и те.
                Автомобила ще е в състояние само за смяна на масло след 15К.
                На 260К е, с два комплекта гуми, като мисля да му сложа и задна камера, и цената в перфектно техническо състояние ще му е около 6.

                ... но останах с впечатлението, че търсиш нещо по-ново и доста по-скъпо.
                То и аз имах това впечатление, но уви
                Иска ми се по-нов, но хората хвалят по-стара генерация.
                Ще се кача задължително и на по-нови, стига да влиза в бюджета.

                Коментар


                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Хвалят я, щото хем си е джип, хем се кара като лека кола, а багажника е като на голямо комби, но по-висок, а ако е с 5-степенният автомат, като в случая, може да си го караш и като автомобил с ръчни скорости.
                  ... а пък с кожата, два парцала след кучето или дечурлигата, и става като след мивка.

              • #69
                Първоначално публикуван от Drakos Преглед на мнение
                cecoa1 много благодаря!

                Карал съм Лада Нива с бързи и бавни, но прочитайки твоето обяснение бих се насочил към нещо по-лесно за каране, т.е. не Соренто 1.
                Не търся екстремни преживявания, но не ми се иска да се возя на висока лека кола.
                Какво ще кажете да добавя номер 4. Нисан X-Trail?


                1. Хонда 2. Санта Фе/Соренто 2
                3. Спортидж/Туксон

                Juiced сега му е времето да питам. Защо 3.3 бензин? Това ще харчи майка и баща си. Не е ли за предпочитане нещо по-скромно?

                Това са вариантите на Соренто 2:
                Какво ще ми препоръчате като по-надежно?
                Натиснете снимката за да я уголемите Име:Screenshot_20210127-185113_Free Adblocker Browser.jpg Прегледи:0 Размер:133.1 КБ ID:6701137
                Всичките бензинови двигатели харчат много когато са на сув(джип нали). Няма вариант за едноцифрен разход дори и извънградско. Оттук и задължителното газифициране, а като ще я газифицираш с 3,3 няма да усетиш 4-5 литра горница спрямо 2.4 примерно. 3.0 и 3.5 Имат по-добра динамика спрямо 2.4 , но харчат драстично повече от 3,3. И кой ти каза,че соренто едно се кара трудно, специално фейслфта с 3,3 мотора е задължително с 5 степенен автомат и ТОД раздатка. Демек не мислиш кога да си пуснеш двойното, имаш auto / low на едно копче и толкова. Освен това при фейслифтовите модели дребните проблеми и недоумици са изчистени.
                Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                Ford Fiesta 1.4 Tdci

                Коментар


                • #70
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20210128-170315_Free Adblocker Browser.jpg
Прегледи:909
Размер:285.9 КБ
ID:6701596
                  Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение

                  Всичките бензинови двигатели харчат много когато са на сув(джип нали). Няма вариант за едноцифрен разход дори и извънградско. Оттук и задължителното газифициране, а като ще я газифицираш с 3,3 няма да усетиш 4-5 литра горница спрямо 2.4 примерно. 3.0 и 3.5 Имат по-добра динамика спрямо 2.4 , но харчат драстично повече от 3,3. И кой ти каза,че соренто едно се кара трудно, специално фейслфта с 3,3 мотора е задължително с 5 степенен автомат и ТОД раздатка. Демек не мислиш кога да си пуснеш двойното, имаш auto / low на едно копче и толкова. Освен това при фейслифтовите модели дребните проблеми и недоумици са изчистени.
                  Честно казано не разбрах всичко, затова ще задам още няколко въпроса.
                  Ясно стана само от колегата Джоу, защо Соренто първа генерация; но защо бензин а не дизел?
                  Не ми се иска да газифицирам, защото е непозната за мен процедура и заради децата.
                  За какво high и Low става въпрос?
                  Има ли ги тези настройки при дизела?
                  2.5 дизел не е достатъчно мощен, за да не влизам в други процедури с бензина?
                  Обяснете ми пак image widget

                  Коментар


                  • cecoa1
                    cecoa1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не че не върви с дизела, ама 3-4 секунди разлика до 100км/ч си е доста и се усеща.
                    Навиват те за бензина, щото на газ разходите са му същите, върви доста повече, и уж е по-безпроблемен. Ама оставаш без резервна гума заради бутилката.
                    Това high и Low, са понижаващи предавки, всички Соренто 1 ги имат, и това няма какво да те притеснява. Ето тук на една от снимките се вижда копчето за превключнане- https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...9&slink=iql3ep
                    Имаш auto 4x4 и Low. На първото то си прави всичко, а второто се ползва евентуално някъде, където ти трябва много бавно движение и голяма теглителна сила. В ежедневието не ти трябват.
                    Обаче има и такива, на които това копче има и три положения, и там вече няма автоматично включване на предния мост, а шофьора преценява кога да го включи.

                • #71
                  Имат бързи-бавни. Нищо си му няма на дизела, ама като се спомине някоя дюза и те засърбяват части, за които дори не си подозирал, че ги имаш.

                  Коментар


                  • cecoa1
                    cecoa1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Доколкото помня, дюзите на тия са Бош, и не е толкова страшно.

                  • Иванов Иван
                    Иванов Иван коментира
                    Редактиране на коментар
                    Един познат купува и цената беше 1000 или малко над 1000 лв. Това преди около 4 г. Дали дюзата не се ремонтира или нещо друго, нямам си идея.
                    Ама не е само до дюзи. ГНП, турбо-все скъпи за ремонт неща, отсъстващи при бензина.

                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Моето е с перфектни дюзи, но имам и четири пълни ремонтни комплекта, които бях взел за всеки случай, щото от мен ще излезе напълно обслужено и готово само за возене.
                    ... а поне от 20г., какъвто и дизел да взема, задължително сменявам разпръсквачите и свещите, освен ако не са повече от перфектни.

                • #72
                  Хубав моабет стана,ама нали знаете-Който много избира,примира!
                  Що ли си мисля,че нищо няма да излезе от цялата работа?
                  Дано греша!
                  ML W 164cdi

                  Коментар


                  • #73
                    Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                    Хубав моабет стана,ама нали знаете-Който много избира,примира!
                    Що ли си мисля,че нищо няма да излезе от цялата работа?
                    Дано греша!
                    Принципно си прав, станат ли повече от 2 страници и човека се обърква. Аз още на първата страница от моята тема си взех джипа. Имах колебание между 2 джипа само и поради слабото предлагане на неизгнили теранота си взех теракан. Ако тогава бях прочел повече за соренто 1 сигурно щях да взема него. И предполагам първо 3.5 а после щях да мина на 3.3.
                    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                    Ford Fiesta 1.4 Tdci

                    Коментар


                    • #74
                      Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                      https://www.ilportaledellautomobilis...zvL-CZO_3Yb4JE
                      И на Кросъра и на Черито по този сайт му излизат километрите,долу-горе съм склонен да му вярвам,но трябва да знаеш италианския рег.номер-TARGA се води в талона.
                      Има ли подобни сайтове и за други европейски държави? И в България от поне 10 години записват пробег при ГТП, но надали има достъп до тази информация.

                      Коментар


                      • Даниел Цветков
                        Даниел Цветков коментира
                        Редактиране на коментар
                        За Швеция бях намерил,но не го пазя-то и без това кола от там си е екзотика.За други не знам.
                        Оня ден приятел се накичи с МЛ,италианец,но по този сайт за данни му излизат ----,май при отчислението така става,но не съм сигурен.

                      • Джоу (x3mrjoe)
                        Джоу (x3mrjoe) коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не, скрийншота ми е от преди два-три месеца, а Витарата е отчислена в края на юни или юли.
                        Нещо не сте вкарали номера както трябва.

                    • #75
                      Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                      https://www.ilportaledellautomobilis...zvL-CZO_3Yb4JE
                      И на Кросъра и на Черито по този сайт му излизат километрите,долу-горе съм склонен да му вярвам,но трябва да знаеш италианския рег.номер-TARGA се води в талона.
                      За този сайт научих наскоро пак от Форума. Проверих няколко коли от италиански сайт, 20+ годишен Мерцедес на 200+ хиляди. Викам ей ся ва фанах, греда, той минал лятото преглед на 195 хиляди. Но цената беше по две на същата кола тук. Но БГ моргаджиите пак тарикати. Вчера мяркам Берлинго 2008 на 198 хиляи за 4 бона, понеже познат си търси се загледах. Снимали италианския талон, пускам сайта чудо, колата на 19.01.21 минала преглед на 198 680 км. Обявата тук пусната на 29.01. Много мразя автоморги/къщи
                      Ford Maverick II 2.3 XLT
                      Ford Mondeo MK5

                      Коментар


                      • IvanIvanovi
                        IvanIvanovi коментира
                        Редактиране на коментар
                        това с Берлингото не го разбрах къв е проблема? нали са толкова километрите

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                    Зареждам...
                    X