Първоначално публикуван от Drakos
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Съвет при избор на 4х4 джип втора ръка
Свий
X
-
Колега, какво разбирате по-лесно каране? За мен най-лесно се кара голям мотор, автоматик, и ако може по-висок автомобил...Махаш си крака от спирачката и колата тръгва,когато ти потрябва мощност има, виждаш над останалите...Виден столичен ихтиолог
- 1 like
-
При всички случаи първото поколение е с по-евтина поддръжка. Части има както нови, така и втора ръка и то на ниски цени. Както е казал и колегата - кара се като лека кола с особеността, че задния мост е цял и си изисква свикването. Девойката си го кара без никакъв проблем и мму се кефи. Относно надеждността - при коли втора (трета, четвърта...) ръка всичко е въпрос на късмет. Успех!Първоначално публикуван от Drakos Преглед на мнение
Колега защо първа генерация?
Предлагате нея, защото има по-мощни двигатели, защото се справя по-добре извън пътя или по-надежни са?
Повтарям бих предпочел по-лесна за каране, по-лесна за подръжка и по-надежна, отколкото с повече възможности извън пътя.
Коментар
-
Предлага се първото соренто, защото е лесно за каране и обслужване. Ако си ходил в темата на колегата с продадения патрол там съм написал какво може да се смени за около 700 лв. Ръчните скорости на 2.5 дизел са приятни за ползване. Не ме кефи, че на 80 км/ч е над 2000 оборота, а червената зона е на 4000. Разбира се, може да е липсата ми на опит с дизели. Но някак не ми идва отвътре да го шпоря.
Бонус за второто поколение е, че може да намериш бройка в гаранция. Ама за 20+ хиляди.
Коментар
-
Какво мислите за нещо такова:
https://m.mobile.bg/details/21553272...8#&gid=1&pid=3
За предпочитане ли е да са сменени споменатите неща или търся "супер запазена" без нищо "пипано"?
Как да процедирам?
Коментар
-
Кой какво казва е бошлаф работа...Затова не вярваш на никого и отиваш и гледаш на място , какво ще видиш и какво ще пропуснеш не се знае , но все пак ще придобиеш представа за машината.Първоначално публикуван от Drakos Преглед на мнениеКакво мислите за нещо такова:
https://m.mobile.bg/details/21553272...8#&gid=1&pid=3
За предпочитане ли е да са сменени споменатите неща или търся "супер запазена" без нищо "пипано"?
Как да процедирам?
Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Прав си!Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
Колега, какво разбирате по-лесно каране? За мен най-лесно се кара голям мотор, автоматик, и ако може по-висок автомобил...Махаш си крака от спирачката и колата тръгва,когато ти потрябва мощност има, виждаш над останалите...
Коментар
-
Имам същото за продаване, в абсолютно същата комплектация, но от последните преди фейса, със 140 коньовият мотор, и не е черно, а светло сив металик.Първоначално публикуван от Drakos Преглед на мнениеКакво мислите за нещо такова:
https://m.mobile.bg/details/21553272...8#&gid=1&pid=3
За предпочитане ли е да са сменени споменатите неща или търся "супер запазена" без нищо "пипано"?
Как да процедирам?
Ще го пусна за продаване след като му сменя ангренажните вериги, а и ако излязат още некви дреболии, ще се оправят и те.
Автомобила ще е в състояние само за смяна на масло след 15К.
На 260К е, с два комплекта гуми, като мисля да му сложа и задна камера, и цената в перфектно техническо състояние ще му е около 6.
... но останах с впечатлението, че търсиш нещо по-ново и доста по-скъпо.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
То и аз имах това впечатление, но увиПървоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
Имам същото за продаване, в абсолютно същата комплектация, но от последните преди фейса, със 140 коньовият мотор, и не е черно, а светло сив металик.
Ще го пусна за продаване след като му сменя ангренажните вериги, а и ако излязат още некви дреболии, ще се оправят и те.
Автомобила ще е в състояние само за смяна на масло след 15К.
На 260К е, с два комплекта гуми, като мисля да му сложа и задна камера, и цената в перфектно техническо състояние ще му е около 6.
... но останах с впечатлението, че търсиш нещо по-ново и доста по-скъпо.
Иска ми се по-нов, но хората хвалят по-стара генерация.
Ще се кача задължително и на по-нови, стига да влиза в бюджета.
Коментар
-
Всичките бензинови двигатели харчат много когато са на сув(джип нали). Няма вариант за едноцифрен разход дори и извънградско. Оттук и задължителното газифициране, а като ще я газифицираш с 3,3 няма да усетиш 4-5 литра горница спрямо 2.4 примерно. 3.0 и 3.5 Имат по-добра динамика спрямо 2.4 , но харчат драстично повече от 3,3. И кой ти каза,че соренто едно се кара трудно, специално фейслфта с 3,3 мотора е задължително с 5 степенен автомат и ТОД раздатка. Демек не мислиш кога да си пуснеш двойното, имаш auto / low на едно копче и толкова. Освен това при фейслифтовите модели дребните проблеми и недоумици са изчистени.Първоначално публикуван от Drakos Преглед на мнениеcecoa1 много благодаря!
Карал съм Лада Нива с бързи и бавни, но прочитайки твоето обяснение бих се насочил към нещо по-лесно за каране, т.е. не Соренто 1.
Не търся екстремни преживявания, но не ми се иска да се возя на висока лека кола.
Какво ще кажете да добавя номер 4. Нисан X-Trail?
1. Хонда 2. Санта Фе/Соренто 2
3. Спортидж/Туксон
Juiced сега му е времето да питам. Защо 3.3 бензин? Това ще харчи майка и баща си. Не е ли за предпочитане нещо по-скромно?
Това са вариантите на Соренто 2:
Какво ще ми препоръчате като по-надежно?
Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Честно казано не разбрах всичко, затова ще задам още няколко въпроса.Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
Всичките бензинови двигатели харчат много когато са на сув(джип нали). Няма вариант за едноцифрен разход дори и извънградско. Оттук и задължителното газифициране, а като ще я газифицираш с 3,3 няма да усетиш 4-5 литра горница спрямо 2.4 примерно. 3.0 и 3.5 Имат по-добра динамика спрямо 2.4 , но харчат драстично повече от 3,3. И кой ти каза,че соренто едно се кара трудно, специално фейслфта с 3,3 мотора е задължително с 5 степенен автомат и ТОД раздатка. Демек не мислиш кога да си пуснеш двойното, имаш auto / low на едно копче и толкова. Освен това при фейслифтовите модели дребните проблеми и недоумици са изчистени.
Ясно стана само от колегата Джоу, защо Соренто първа генерация; но защо бензин а не дизел?
Не ми се иска да газифицирам, защото е непозната за мен процедура и заради децата.
За какво high и Low става въпрос?
Има ли ги тези настройки при дизела?
2.5 дизел не е достатъчно мощен, за да не влизам в други процедури с бензина?
Обяснете ми пак image widget
Коментар
-
Не че не върви с дизела, ама 3-4 секунди разлика до 100км/ч си е доста и се усеща.
Навиват те за бензина, щото на газ разходите са му същите, върви доста повече, и уж е по-безпроблемен. Ама оставаш без резервна гума заради бутилката.
Това high и Low, са понижаващи предавки, всички Соренто 1 ги имат, и това няма какво да те притеснява. Ето тук на една от снимките се вижда копчето за превключнане- https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...9&slink=iql3ep
Имаш auto 4x4 и Low. На първото то си прави всичко, а второто се ползва евентуално някъде, където ти трябва много бавно движение и голяма теглителна сила. В ежедневието не ти трябват.
Обаче има и такива, на които това копче има и три положения, и там вече няма автоматично включване на предния мост, а шофьора преценява кога да го включи.
-
-
Имат бързи-бавни. Нищо си му няма на дизела, ама като се спомине някоя дюза и те засърбяват части, за които дори не си подозирал, че ги имаш.
Коментар
-
Един познат купува и цената беше 1000 или малко над 1000 лв. Това преди около 4 г. Дали дюзата не се ремонтира или нещо друго, нямам си идея.
Ама не е само до дюзи. ГНП, турбо-все скъпи за ремонт неща, отсъстващи при бензина.
-
Моето е с перфектни дюзи, но имам и четири пълни ремонтни комплекта, които бях взел за всеки случай, щото от мен ще излезе напълно обслужено и готово само за возене.
... а поне от 20г., какъвто и дизел да взема, задължително сменявам разпръсквачите и свещите, освен ако не са повече от перфектни.
-
Принципно си прав, станат ли повече от 2 страници и човека се обърква. Аз още на първата страница от моята тема си взех джипа. Имах колебание между 2 джипа само и поради слабото предлагане на неизгнили теранота си взех теракан. Ако тогава бях прочел повече за соренто 1 сигурно щях да взема него. И предполагам първо 3.5 а после щях да мина на 3.3.Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнениеХубав моабет стана,ама нали знаете-Който много избира,примира!
Що ли си мисля,че нищо няма да излезе от цялата работа?
Дано греша!Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Има ли подобни сайтове и за други европейски държави? И в България от поне 10 години записват пробег при ГТП, но надали има достъп до тази информация.Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнениеhttps://www.ilportaledellautomobilis...zvL-CZO_3Yb4JE
И на Кросъра и на Черито по този сайт му излизат километрите,долу-горе съм склонен да му вярвам,но трябва да знаеш италианския рег.номер-TARGA се води в талона.
Коментар
-
За Швеция бях намерил,но не го пазя-то и без това кола от там си е екзотика.За други не знам.
Оня ден приятел се накичи с МЛ,италианец,но по този сайт за данни му излизат ----,май при отчислението така става,но не съм сигурен.
-
Не, скрийншота ми е от преди два-три месеца, а Витарата е отчислена в края на юни или юли.
Нещо не сте вкарали номера както трябва.
-
-
За този сайт научих наскоро пак от Форума. Проверих няколко коли от италиански сайт, 20+ годишен Мерцедес на 200+ хиляди. Викам ей ся ва фанах, греда, той минал лятото преглед на 195 хиляди. Но цената беше по две на същата кола тук. Но БГ моргаджиите пак тарикати. Вчера мяркам Берлинго 2008 на 198 хиляи за 4 бона, понеже познат си търси се загледах. Снимали италианския талон, пускам сайта чудо, колата на 19.01.21 минала преглед на 198 680 км. Обявата тук пусната на 29.01. Много мразя автоморги/къщиПървоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнениеhttps://www.ilportaledellautomobilis...zvL-CZO_3Yb4JE
И на Кросъра и на Черито по този сайт му излизат километрите,долу-горе съм склонен да му вярвам,но трябва да знаеш италианския рег.номер-TARGA се води в талона.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

Коментар