Да, бензиновият мотор е американски, а дизелът е италиански. По отношение на нормите нямаш грижи. След 2015г всички имат най-високият екоклас 6Б. Въртящият момент е цели 550 НМ, нещо което само SRT моторът може да го задмине.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Jeep Grand Cherokee WK2
Свий
X
-
Този мотор не е като онзи. Къде ги тия лоши отзиви. Същия мотор се слага и в Ланча Тема/Крайслер 300С и в Мазерати Гибли. Аз лично не съм срещал лош отзив."Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.
Коментар
-
Е, то в БГ като те набедят,че сестра ти е к...а, иди разправай после че нямаш сестра. Тия за дизела ги разказват разни псевдо-разбирковци с квартално значение, на които аз даже не обръщам внимание. Който иска да си има бензин и да ръга газ и да няма багажник или резервна гума...нека си достави това удоволствие. Аз лично съм много доволен до момента и проклинам разни тъпаци като Грета Тунберг и други зелени неонацисти, дето говорят глупости за батерии и електро автомобили, но не казват, къде ще складират старите батерии и какво струва на природата производставото на тези батерии и че няма абсолютно нкакъв икономически смисъл от тях. А за закона за запазване на енегрията от 6 клас даже няма да говорим.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
- 1 like
Коментар
-
Във връзка с Грета и тем подобни-преди малко минах на преглед 308та на жената,1.6 хди 90 коня с премахнат ФАП ,но има катализатор-дадоха му екокатегория -3,,казаха било супер ,можеш да си караш където искаш,не че имало кой и как да те спре или глоби).Викам им,че колата по завод е ЕВРО4 и ми казаха,че това нямало никакво значение,а всичко зависело от годината на производство на колата!!!Е ,за кво да се напиня човек да си сменя запушения ФАП и прочее като няма да постигне нищо?
Коментар
-
В наредбата много ясно е написано кое от какво зависи. Зависи и от еврото и от годината.
Ако тръгнат да мерят NOx и нагласят нормите за сажди като хората, ще цъфнеш. Но не го правят, не случайно. Цепта е не да се решават проблеми, а да се усвояват пари.
Пак - делът на саждите във ФПЧ от транспорта в София е 7 (седем) процента. Разбирай, ако от утре всички подкарат само електрички, с толкова ще спаднат ФПЧ. За такива изцепки трябва дя ядят бой, ама тия илюзии ми се изпариха покрай овчото висене по колони на КПП-тата миналата година. Овце сме!Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 1 like
Коментар
-
7% е делът на САЖДИТЕ от ДВГ въобще (и дизелови, и бензинови). Затова и писах че и всички да подкараме електрички общото количество ФПЧ най-много да падне с толкова. Електромибилите сажди не излъчват.
Въпросните 7 (седем) процента ще е изобщо ефектът от пълното електрифицране на всичкия софийски транспорт. ТОТАЛНО! Не, изобщо не е лобизъм и усвояване на средства, ама хич!
София НЯМА проблем с ФПЧ от газове на МПС, въпреки огромния брой боклуци по улиците, и всякакви полюции по въпроса в нормална държава трябва да са подсъдни.
...не на последно място, до преди седмица Топлофикация София е била с дерогации по отношение на изхвърляните в атмосферата неща. Топлофикация е общинска собственост и по всякакви нормални правила още преди 20 години трябваше да е фалирала изкупена/ликвидирана и т.н., и до сега да имаме нормална топлофикационна система с нормални договорни отношения с абонатите си, дето не изхвърля в атмосферата каквото си иска.
Изобщо да не споменаваме че 90% от оранжевите софийски автобуси отдавна са в очеизвадна невъзможност да минат преглед, ако прегледа беше такъв, хващащ неизправности в катализатори/DPF/EGR.
И изобщо пак да не споменаваме че извън няколко по-големи булеварда, дето се мият 3-4 пъти в годината, обикновено като има изгледи за дъжд (защо ли ), останалите я се измият веднъж, я не. За контрола по строежи и прочие изобщо няма да отваряме приказки, както и какво се вдига след всеки джигит, карайки с повече от 50, минавайки "напряко" по трасе на трамвай например.
Но тръгнали да ми затварят центъра за стари дизели! За съжаление не е комично - трагично е.
-
Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнениеЕ, то в БГ като те набедят,че сестра ти е к...а, иди разправай после че нямаш сестра. Тия за дизела ги разказват разни псевдо-разбирковци с квартално значение, на които аз даже не обръщам внимание. Който иска да си има бензин и да ръга газ и да няма багажник или резервна гума...нека си достави това удоволствие. Аз лично съм много доволен до момента и проклинам разни тъпаци като Грета Тунберг и други зелени неонацисти, дето говорят глупости за батерии и електро автомобили, но не казват, къде ще складират старите батерии и какво струва на природата производставото на тези батерии и че няма абсолютно нкакъв икономически смисъл от тях. А за закона за запазване на енегрията от 6 клас даже няма да говорим.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
На горе писалите,че италианският мотор не струвал и много хора се оплаквали от него и т.н... Искам да споделя наскоро едно мое впечатление: карах същия Джип като моя с този двигател от 2013г внесен от Швейцария на 275.000 км и количката си вървеше много добре. Има форуми в Русия, които са с раздвоено мнение, някои казват,че бързо заминавал моторът, а други го хвалят,че вече са на 400.000 км с него и е напълно безпроблемен. Аз като човек, който последните 12 години се занимавах професионално с поддръжката на хеликоптерни двигатели мога да кажа само едно: Поддържайте си техниката по предписанията на производителя, та дори и с малко резерви (съкратен срок или пробег на смяна на маслото или добавяне на хубави добавки в горивото и т.н.), съблюдавайте сервизните бюлетини на производителя, натоварвайте двигателя едва когато е температурен режим и той ще ви служи вярно.В САЩ и Русия едва сега отиват там, откъдето ние в Европа се връщаме (в преносен смисъл) - сега се запознават едва с това що е то Дизелово гориво и как се кара кола с такова. В Канада работата е съвсем друга. Преди да завърша ви съветвам да ползвате правилното масло за този мотор: 5W-40 със спецификация MS10902 препоръчана от производителя със съответния сервизен бюлетин през 2015г (за ползването на качествен маслен филтър няма да говоря). Аз лично слагам гориво само от две бензиностанции: Ромпетрол и ЕК Петрол (Пловдивска верига, която още при разтоварването на горивата си в собствените цистерни слагат добавки на Бардал).JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Прав си, колега. Аз колата я имам от нейния 580-ти километър и 5 месеца след първата регистрация. Откакто съм я взел давам,каквото трябва, за да не ме остави. А след като е вече на 300.000 км каквато и кола да вземеш, все е на риск така че марката и модела едва ли може дая са ти оправдание.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар