Да, бензиновият мотор е американски, а дизелът е италиански. По отношение на нормите нямаш грижи. След 2015г всички имат най-високият екоклас 6Б. Въртящият момент е цели 550 НМ, нещо което само SRT моторът може да го задмине.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Jeep Grand Cherokee WK2
Свий
X
-
Този мотор не е като онзи. Къде ги тия лоши отзиви. Същия мотор се слага и в Ланча Тема/Крайслер 300С и в Мазерати Гибли. Аз лично не съм срещал лош отзив."Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.
Коментар
-
Е, то в БГ като те набедят,че сестра ти е к...а, иди разправай после че нямаш сестра. Тия за дизела ги разказват разни псевдо-разбирковци с квартално значение, на които аз даже не обръщам внимание. Който иска да си има бензин и да ръга газ и да няма багажник или резервна гума...нека си достави това удоволствие. Аз лично съм много доволен до момента и проклинам разни тъпаци като Грета Тунберг и други зелени неонацисти, дето говорят глупости за батерии и електро автомобили, но не казват, къде ще складират старите батерии и какво струва на природата производставото на тези батерии и че няма абсолютно нкакъв икономически смисъл от тях. А за закона за запазване на енегрията от 6 клас даже няма да говорим.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
- 1 like
Коментар
-
Във връзка с Грета и тем подобни-преди малко минах на преглед 308та на жената,1.6 хди 90 коня с премахнат ФАП ,но има катализатор-дадоха му екокатегория -3,,казаха било супер ,можеш да си караш където искаш,не че имало кой и как да те спре или глоби).Викам им,че колата по завод е ЕВРО4 и ми казаха,че това нямало никакво значение,а всичко зависело от годината на производство на колата!!!Е ,за кво да се напиня човек да си сменя запушения ФАП и прочее като няма да постигне нищо?ML W 164cdi
Коментар
-
В наредбата много ясно е написано кое от какво зависи. Зависи и от еврото и от годината.
Ако тръгнат да мерят NOx и нагласят нормите за сажди като хората, ще цъфнеш. Но не го правят, не случайно. Цепта е не да се решават проблеми, а да се усвояват пари.
Пак - делът на саждите във ФПЧ от транспорта в София е 7 (седем) процента. Разбирай, ако от утре всички подкарат само електрички, с толкова ще спаднат ФПЧ. За такива изцепки трябва дя ядят бой, ама тия илюзии ми се изпариха покрай овчото висене по колони на КПП-тата миналата година. Овце сме!Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
-
7% е делът на САЖДИТЕ от ДВГ въобще (и дизелови, и бензинови). Затова и писах че и всички да подкараме електрички общото количество ФПЧ най-много да падне с толкова. Електромибилите сажди не излъчват.
Въпросните 7 (седем) процента ще е изобщо ефектът от пълното електрифицране на всичкия софийски транспорт. ТОТАЛНО! Не, изобщо не е лобизъм и усвояване на средства, ама хич!
София НЯМА проблем с ФПЧ от газове на МПС, въпреки огромния брой боклуци по улиците, и всякакви полюции по въпроса в нормална държава трябва да са подсъдни.
...не на последно място, до преди седмица Топлофикация София е била с дерогации по отношение на изхвърляните в атмосферата неща. Топлофикация е общинска собственост и по всякакви нормални правила още преди 20 години трябваше да е фалирала изкупена/ликвидирана и т.н., и до сега да имаме нормална топлофикационна система с нормални договорни отношения с абонатите си, дето не изхвърля в атмосферата каквото си иска.
Изобщо да не споменаваме че 90% от оранжевите софийски автобуси отдавна са в очеизвадна невъзможност да минат преглед, ако прегледа беше такъв, хващащ неизправности в катализатори/DPF/EGR.
И изобщо пак да не споменаваме че извън няколко по-големи булеварда, дето се мият 3-4 пъти в годината, обикновено като има изгледи за дъжд (защо ли
), останалите я се измият веднъж, я не. За контрола по строежи и прочие изобщо няма да отваряме приказки, както и какво се вдига след всеки джигит, карайки с повече от 50, минавайки "напряко" по трасе на трамвай например.
Но тръгнали да ми затварят центъра за стари дизели! За съжаление не е комично - трагично е.
-
Понеже не видях начин да отговоря на колегата директно ще използвам просто моя пост за отговор на лесния му въпрос: Колега, законът за запазване на енергията гласи,че енергия не се добива и не се губи. И така като си вземеш електрически мотор, как мислиш, откъде ще взимаш енергията от електрическата мрежа, за да я ползваш? Нека ти помогна, от съвременните конвенционални методи - атомна енергия, фосилни горива и малко вятър със слънце. Само дето това със слънцето никой още не го вярва. Вольо не вольо ще прибегнеш до фосилните изтояници на енергия за да се движиш на ток. Сега бях ли ясен?Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнениеЕ, то в БГ като те набедят,че сестра ти е к...а, иди разправай после че нямаш сестра. Тия за дизела ги разказват разни псевдо-разбирковци с квартално значение, на които аз даже не обръщам внимание. Който иска да си има бензин и да ръга газ и да няма багажник или резервна гума...нека си достави това удоволствие. Аз лично съм много доволен до момента и проклинам разни тъпаци като Грета Тунберг и други зелени неонацисти, дето говорят глупости за батерии и електро автомобили, но не казват, къде ще складират старите батерии и какво струва на природата производставото на тези батерии и че няма абсолютно нкакъв икономически смисъл от тях. А за закона за запазване на енегрията от 6 клас даже няма да говорим.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
На горе писалите,че италианският мотор не струвал и много хора се оплаквали от него и т.н... Искам да споделя наскоро едно мое впечатление: карах същия Джип като моя с този двигател от 2013г внесен от Швейцария на 275.000 км и количката си вървеше много добре. Има форуми в Русия, които са с раздвоено мнение, някои казват,че бързо заминавал моторът, а други го хвалят,че вече са на 400.000 км с него и е напълно безпроблемен. Аз като човек, който последните 12 години се занимавах професионално с поддръжката на хеликоптерни двигатели мога да кажа само едно: Поддържайте си техниката по предписанията на производителя, та дори и с малко резерви (съкратен срок или пробег на смяна на маслото или добавяне на хубави добавки в горивото и т.н.), съблюдавайте сервизните бюлетини на производителя, натоварвайте двигателя едва когато е температурен режим и той ще ви служи вярно.В САЩ и Русия едва сега отиват там, откъдето ние в Европа се връщаме (в преносен смисъл) - сега се запознават едва с това що е то Дизелово гориво и как се кара кола с такова. В Канада работата е съвсем друга. Преди да завърша ви съветвам да ползвате правилното масло за този мотор: 5W-40 със спецификация MS10902 препоръчана от производителя със съответния сервизен бюлетин през 2015г (за ползването на качествен маслен филтър няма да говоря). Аз лично слагам гориво само от две бензиностанции: Ромпетрол и ЕК Петрол (Пловдивска верига, която още при разтоварването на горивата си в собствените цистерни слагат добавки на Бардал).JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Прав си, колега. Аз колата я имам от нейния 580-ти километър и 5 месеца след първата регистрация. Откакто съм я взел давам,каквото трябва, за да не ме остави. А след като е вече на 300.000 км каквато и кола да вземеш, все е на риск така че марката и модела едва ли може дая са ти оправдание.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар