Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand Cherokee WK2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Предполагам,че бутилката с газ ще я сложиш на мястото на резервната гума,нали?Интересно ми е, колко ще ти гори с тази 5-степенна скоростна кутия. Ако ти трябва на английски пълна документация за ремонт и поддръжка за твоя модел ми пиши, ще ти я дам безпроблеми.Пиши ми на ЛС или се обади на мобилния ми номер от подписа ми.
    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
    Тел: +359 887 847261

    Коментар


    • imarh
      imarh коментира
      Редактиране на коментар
      Е к'во? Да играе за 2015+ с поне $10к отгоре, за да пише после, че неговата е 8 степенна и спестява по 3лв. на 100 км и да избива 15 год. ;-)

  • #32
    Колеги имам питане,
    с каква кутия е този джип.
    Дали е с 6 степенна 645 RFE - или е с 5 степенната мерцедесова?
    На различните места различни неща пише от този вин.

    Коментар


  • #33
    Така е 6 скоростна кутия.
    За сега още нямам краен отговор дали е на въздух или е на пружини
    Има конзола за избор на терен, виждам на снимки, че има и бутоните за нагоре/надолу.
    Но в документацията която изрових, не пише, че има въздушно окачване.

    Ноо, ще гледаме разбора след 2 месеца. За ся само гадаем

    Коментар


    • #34
      Първоначално публикуван от A.Georgiev Преглед на мнение
      ...
      За сега още нямам краен отговор дали е на въздух или е на пружини
      Има конзола за избор на терен, виждам на снимки, че има и бутоните за нагоре/надолу.
      Но в документацията която изрових, не пише, че има въздушно окачване.

      Ноо, ще гледаме разбора след 2 месеца. За ся само гадаем
      Ти не можеш ли да четеш или упорито не искаш?
      От линка, пуснат от imarh: Quadra-Lift (TM) Air Suspension
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #35
        Щом има бутоните,значи има въздушно окачване...това че не пише ,не значи че го няма, а просто то е към стандартното оборудване на колата....това е същото като дали има серво на волана......Коя година е тази кола, че е със 6 степенна ск. кутия, защото моята е с 8 степенна....

        Коментар


        • #36
          На мен пък ми стана интересно, това въздушно окачване правят ли го някъде тук и то без да точат лиги като те видят, че им идваш като на заколение? Защото помня, че тук имаше един варненец(не му помня името) с нов WK2. И доста се беше филмирал с това окачване - че се пълнело само с азот, специална дюза и помпа за целта само при стилъра, мислеше да си носи бутилка с азот да е готов като го докара репатрака....?
          WG 2.7 CRD

          Коментар


          • #37
            Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
            На мен пък ми стана интересно, това въздушно окачване правят ли го някъде тук и то без да точат лиги като те видят, че им идваш като на заколение? Защото помня, че тук имаше един варненец(не му помня името) с нов WK2. И доста се беше филмирал с това окачване - че се пълнело само с азот, специална дюза и помпа за целта само при стилъра, мислеше да си носи бутилка с азот да е готов като го докара репатрака....?
            ....точно поради тази причина гледах да не е със въздушно окачване,но сега пък мои колеги казаха, че ги ремонтирали и нямало проблеми, 250 лв. взимали на ботуш....предвид че само амортисьора ,ми струва 600 лв. май се оказа че съм се прецакал....

            Коментар


            • #38
              Кеф цена няма.
              FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

              Коментар


              • #39
                Не е толкова скъпо въздушното окачване.
                Дори с части от америка и доставка, цените не са космически.
                Хубавото им е, че не са като мерцедесовите възглавници и не се късат/пукат толкова лесно и често.
                Друг е въпроса кво се случва с компресора и азота.

                Коментар


                • #40
                  Колеги, аз съм с въздушно окачване и имах проблеми преди буквално 2 седмици с него. Протрил се беше маркучът към предното дясно бомбе и предницата беше кльофнала. Задницата си беше ОК. Изписа ми,че трпбва да отида и да го проверят и понеже съм с гаранция още, отидох при Дилъра тук наблизо до фирмата ни. След като отворихме капака отпред се видя мястото, където се беше протрило и от там си се чуваше направо свистенето и как не иска да се вдига предницата. Оставих им колата с надеждата,.че ще мине по гаранция, но гаранцията ми не беше призната,тъй като преди мен, който е бил собственик е прекарал някакъв кабел, който не е изолирал и на прегъвката му острата част е триела мястото,където се е появила дупката при мен. Предишният собственик е имал колата само 5 месеца и 600 км, след което я купих аз. От Дилърството ми направиха метална снадка, която се прави и на камионите и сега колата си се вдига нормално. Обясниха ми (тук не съм съгласен с Жоро, който е цитиран с компресора),че компресорът си помпи външен въздух, след като той се филтрира през филтър влиза в системата. Това с пълния с азот намиращ се зад задната седалка балон под налягане е само за краен случай, който не се нуждае от поддръжка и само в случай,че компресорът отпред спре да подава налягане, системата подава от този балон този азот. Аз лично се озадачих,че не му трябва поддръжка, но си знам,че не е зле да се инспектира все пак. Те и за маслото на автомата пишат,че не се сменя, ама...аз моето на 100к км ще го сменя според процедурите на производителя ZF. След като си платих от джоба и си взех колата, засега нямам никакви проблеми и съм изолирал тоя път с мек материал тоя "кръщаван" кабел.
                  JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                  Тел: +359 887 847261

                  Коментар


                  • goro66
                    goro66 коментира
                    Редактиране на коментар
                    "че компресорът си помпи външен въздух, след като той се филтрира през филтър влиза в системата. Това с пълния с азот намиращ се зад задната седалка балон под налягане е само за краен случай, който не се нуждае от поддръжка и само в случай,че компресорът отпред спре да подава налягане, системата подава от този балон този азот."

                    Това не е вярно. По принцип се използва само азота от резервоара зад задната седалка. Мисля, че в краен случай, ако има пробив в системата, може да ползва външен въздух за да коменсира в някаква степен.

                    От https://www.wk2jeeps.com/wk2_quadralift.htm

                    "Quadra-Lift е затворена система...

                    Системата от затворен тип не всмуква свеж въздух по време на повдигане или изравняване на превозното средство или изпомпва въздух в атмосферата по време на спускане или изравняване. Вместо това той премества складирания азот под налягане от резервоара към въздушните възглавници и обратно."

                • #41
                  Това го знаех и аз така и точно този въпрос им зададох на техниците. Но те ми казаха, точно това , което и написах. Не вярвам да съм станал толкова зле с немския,че не да разбирам чак толкова...Но с голям интерес прочетох инфото от Линка, който си дал и съм уверен,че си прав. Остава тия или да не знаят, кво говорят или ..не знам...Колата ми си вдига и сваля, както трябва във всеки случай сега.
                  Последно редактирано от ivaningbg; 25-02-21, 11:09.
                  JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                  Тел: +359 887 847261

                  Коментар


                  • #42
                    Здравейте колеги.
                    Джиба още пътува към мен, но скоро в рамките на седмици го очаквам.
                    Налага се да си търся джанти 20" оригинални за модела. 1 брой или комплект.
                    Гуми имам.

                    Някой ако случайно има за продан 1 бройка, я грабвам веднага.

                    Коментар


                    • #43
                      Колеги здравейте,

                      колата дойде. На реалните и 80к мили. Изглежда прекрасно и вътре смърди на новичко.

                      Оказа се, че има да се работи по нея но не беше страшно.
                      Сменихме следните неща:
                      Амортисьор (въздушен) / Носач десен долен / Рециклиране на полуоска / Изправяне на шенкел / Нов накрайник / Масла и филтри /
                      Закърпихме предната броня / Боядисахме и всички лайстни / Сглобихме /
                      Напълнихме с азот въздушното окачване и намерихме къде мауса е изял маркучите /
                      Обаче се оказа, че картера на 645RFE кутията е спукан много много малко и капе. Но капка по капка маслото е отишло на земята още в щатите.
                      Вероянто след като сме наляли масло за теста сме разбълбукали мизериите в картера и сега колата не ще да включва задна скорост.
                      Проверихме соленоидите, проверихме и с надуване дали включват пакетите и дали всичко работи изрядно.
                      Колата върви прекрасно напред и сменява скорости мазно и кадърно, без удари звуци и прочее.
                      Сега ще се разглоби мозъка да видим дали случайно няма запушено нещо там и да се позачисти.

                      Имам само 2 питания, ако някой може да помогне.
                      1) Освен изброените неща по кутията, дали имате някакви идеи.
                      2) Когато закачим колата на диагностика, Air съспенцията има няколко опции. Предполагам, че трябва да я зададем на нормал.
                      Обаче как точно се калибрира някой дали има идея и какви числа трябва да се напишат като височина по стандарт.
                      В документацията пише, че се правят сметки и се вади числото от центъра на болта до земята + болта на горният носач до земята (даже не съм сигурен дали е така).

                      Поздрави,
                      Сашо.

                      Коментар


                      • MoridinBG
                        MoridinBG коментира
                        Редактиране на коментар
                        Разликата между болт на носача и болт на носача се мери, за да не влиаят на стойностите различните размери гуми и джанти.
                        При тойотите с хидравлично окачване добри хора още преди години са сметнали по-лесна за измерване разлика - от центъра на главината до ръба на калника - пак независеща от размер гуми и джнати - и така се нивелира окачването. Виж по форумите джиповият аналог.

                        Къде ти правят кутията?

                    • #44
                      Първоначално публикуван от A.Georgiev Преглед на мнение
                      Колеги здравейте,

                      колата дойде. На реалните и 80к мили. Изглежда прекрасно и вътре смърди на новичко.

                      Оказа се, че има да се работи по нея но не беше страшно.
                      Сменихме следните неща:
                      Амортисьор (въздушен) / Носач десен долен / Рециклиране на полуоска / Изправяне на шенкел / Нов накрайник / Масла и филтри /
                      Закърпихме предната броня / Боядисахме и всички лайстни / Сглобихме /
                      Напълнихме с азот въздушното окачване и намерихме къде мауса е изял маркучите /
                      Обаче се оказа, че картера на 645RFE кутията е спукан много много малко и капе. Но капка по капка маслото е отишло на земята още в щатите.
                      Вероянто след като сме наляли масло за теста сме разбълбукали мизериите в картера и сега колата не ще да включва задна скорост.
                      Проверихме соленоидите, проверихме и с надуване дали включват пакетите и дали всичко работи изрядно.
                      Колата върви прекрасно напред и сменява скорости мазно и кадърно, без удари звуци и прочее.
                      Сега ще се разглоби мозъка да видим дали случайно няма запушено нещо там и да се позачисти.

                      Имам само 2 питания, ако някой може да помогне.
                      1) Освен изброените неща по кутията, дали имате някакви идеи.
                      2) Когато закачим колата на диагностика, Air съспенцията има няколко опции. Предполагам, че трябва да я зададем на нормал.
                      Обаче как точно се калибрира някой дали има идея и какви числа трябва да се напишат като височина по стандарт.
                      В документацията пише, че се правят сметки и се вади числото от центъра на болта до земята + болта на горният носач до земята (даже не съм сигурен дали е така).

                      Поздрави,
                      Сашо.
                      Колега, това 5-степенната скоростна кутия ли е? Аз съм с 8-степенната, но не помня какъв модел беше. Моят картер с маслото е от пластмаса и под него има протектор, който е от рода на пластмасата. Производителят ZF си продава ваничката с вградения филтър в него и в интернет уплътнението, ваничката и болтовете (13 броя) струват по 70-80 Евро и към нея има процедура с блоксхема, как се сменя маслото на скоростната кутия. Има особеност,че колите ни имат байпас клапан и там процедурата е малко по-сложна и е свързана с чакане за охлаждане на маслото.
                      Инъче много се радвам,че всичко друго си е наред, дано си намерил маслото подходящо за кутията според производителя си. Относно регулировката на височината на въздушното ти окачване не мога да ти дам акъл на този етап. Аз също имам четец и софтуер купен за диагностика и ако ми кажеш, къде да бръкна и да ти снимам данните, бих могъл да ти помогна. Разбира се, стига данните между моделите ни да са еднакви.
                      JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                      Тел: +359 887 847261

                      Коментар


                      • #45
                        Не съм още толкова отворен и не знам дали са еднакви, ще почета още по въпроса.
                        Относно кутията е 645RFE - 6 степенна крайслерова кутия.

                        А ние разглобихме мозъка и се оказа, че е като нов и няма ниииикакви проблеми. Което е лошо ;(.
                        Ще сваляме кутията и ще търсиме вътре.
                        Предполагам че е запалила някой диск... Защото са я мъчили някъде тъпанарите по транспорта да я карат напред или назад.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X