И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
ѝАбе тук там по състезанията се появява по някоя панда. Скръб откъм офроуд възможности. Отначало им се плашех, че са леки и малки, но после вече ги гледах леко с насмешка.
Но като за правене на кеф стават.
От опита с Нивата,Пандата и "Церозата", мисля ,че най добре като съотношение цена-качество остава Ферозата. А и най много носи на "бой" по черните терени без никакви преработки. Здрав мотор,трансмисия, само е малко тесничко (според ръста) спрямо Нивата,но е идея по добре от Самурая , а на цена 2-3хл има и с газови уредби
Ако возилото ще се използва само за леки забежки извън пътя без сериозни амбиции в оффройда препоръчвам РАВ 4 първа генерация ! Лекичко и с хубави кални гуми си върви прилично в гората.
Човеко си има Дръстърче за евридейка.
За къв му е Равката?
Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Аз не съм го и предлагал за всекидневен автомобил! Евтина за придобиване, достатъчно здрава за запознаване с офроуда и изненадващо проходима заради малкото тегло. Може да се налудува няколко години и като му се изясни мерака да си вземе нещо баш за него ! Самурай, Нива и подобни са много скъпи читавите екземпляри! Едва ли с 4 годишно дете ще се метне в сериозния офроуд за сега!
Вероятността да попаднеш на читава и евтина РАВ-ка е много по-голяма от тази да попаднеш на такива Самурай или Нива, които са много търсени и бързо ги отнасят!
Гледам през един пост се коментира първата Равка.
Предвид, че темата е изключително за жипка за заиграване, мисля че Равката въобще не трябва да се разглежда като опция.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Ако ще се заигравам с 4 годишно дете до мен , на когото и да било ще съм крайно разумен в заигравката ! Все пак за неговия кеф се търси возилото ! Ако е за кефа на таткото приказката става съвсем различна и присъствието на същото в колата е крайно неуместно ! А представяш ли си какво ще му е на горкото, ако татко му се отъркаля пред очите му у дерето?
Ама на таткото Прахоляка с нищо не отстъпва на Равката, че даже и напротив.
Ако ще взима нещо подобно, по-добре само подходящи за целта АТ-та за ежедневно + горско и облепване с фолио да се не дèре.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Татко почина преди дни и ми (ни) става излишна. Имам и Кия Спортидж. Майка не може вече да шофира. Джипката е в движение и с документи, Има дребни забележки, но не са скъпи за оправяне. Просто имам лека кола, Кията и нея. Нямам време да я разглобявам дори, но ако се наложи, ще. Има проблеми с ръжда в задната част, но за забавление се справя повече от добре. Търтьо я познава много добре. Не бих избрал Нива пред нея никога. Готов съм да се разделя с нея примерно за 2500.
Съболезнования! На мен най-верния ми другар почина млад преди 5 дни и още съм ошашавен, не мога да се събера напълно.
Гледам регистрацията, къде се намира? Сега виждам, че си писал, да дойда другата седмица събота-неделя да я разгледам?
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Според руснаците не ме интересува в момента, а според тебе? Знам къде съм ходил с нивата преди години, знам и какво може дъстъра в момента. На същите места където ходех с нивата, след това ходех с тойотата преди да я продам. Ходиме и с късо терано, и с дълго паджеро, и с уазка. Писал съм и друг път, че не съм екстремист и разходките са далече от представата за офроуд приключения, която битува тука.
Петьо има предвид това, което спомена по-назад в темата. За ходове на предницата и двигател. Нивата едва ли има също кой знае какви ходове отпред. Най-добре е просто да се опита. Щом си имал Нива, сравнението ще ти е лесно.
Принципно,истинските офроудъри за корав офроуд са с твърди мостове и дизели, освен ако не са осмаци бензин.Ама и парите са едни други.
Your conscience is all you can take to your grave.
Тия за А и Б в офроуда няма какво да си ги обясняваме, то колко такива с твърди мостове, лифт и рошави гуми ги гледам по поляни където и с лека кола се ходи, за да лапат пържоли. Язък им за разходите. А като ще пробвам колата по пътеките в селото от клипчетата едва ли за някакво сравнение на възможности може да става въпрос.
Много вероятно е, да е така. Късите ходове отпред и ресорите отзад, не помагат много за проходимостта. Още по-малко за возията.
За сметка на това, Ферозата е в пъти по-здрава от Нивата. Аз и казвам "Малкият Патрол".
За товароносимост и мощ пък, изобщо не отварям дума. Моята е с двигател от Аплауз 105 коня. Два варела по 200 л. отзад + помпа и агрегатче и ремарке с 500 л цистерничка си ги тегли по баир и черен път на 1200-1500 об/мин.
По трансмисията съм трошил преден диф при скок и карета. Другото е чук.
Your conscience is all you can take to your grave.
Самодържец коментира
Вчера, 22:09
В Според руснаците не ме интересува в момента, а според тебе? Знам къде съм ходил с нивата преди години, знам и какво може дъстъра в момента. На същите места където ходех с нивата, след това ходех с тойотата преди да я продам. Ходиме и с късо терано, и с дълго паджеро, и с уазка. Писал съм и друг път, че не съм екстремист и разходките са далече от представата за офроуд приключения, която битува тука
Нещо загубих смисъла на темата! Би ли ми го припомнил?
Коментар