А това не е ли картинката на редукторните?
Първите мостове на ГАЗ-69, също Тимкен, са били за кратко с два сателита. Преди 60 години. Няма други съветски/руски двусателитни.
Я се разходи до Йори.В абонатната има една касета.После пиши тука...
Красиви картинки)
А от къде са се взели? От стенда, да? Карайте тогава стенда, ще имате още 50 конски сили от табелката на вратата.
Кулера НИКОГА не работи и близо до теоретичните си възможности. Който знае как е направен и работи, знае и защо. Иначе нямаше да е бизнес търговията със стари глави, понеже нямаше да се цепят и измятат. Вижте ралийните коли. За два часа каране по етапа, радиаторите на кулерите са кажи го колкото водните, и пак половината отпадат прегрели. И това още е цивилния асфалт, не е офроуда с прахоляка и калта.
Питайте сервизаджиите. В най-добрия случай това чудо отдалечава гръмването на термично претоварения мотор, никаква мощност не вдига. Слагането му значи единствено, че конструкторите не са се оправили с охлаждането на главата в гонене на безсмислена литрова мощност от 10 кила чугун. Които няма къде да денат толкова топлина от толкова площ. А тия картинки са единствено маркетинг.
Стефане, поне теоретично, идеята на кулера е да охлади въздуха и да вкара по-голямо количество при същия обем, т.е. би трбвало да подобри пълненето, а от там да повиши частично мощността. Друг е въпросът какво се получава на практика, но все пак би трябвало да има някакъв ефект...
Именно Става една въртележка с увеличаването на мощността, а от там пък на греенето, и процесът автоматично се ограничава до 6 - 10 процентово увеличение. Това теоретично, при съвършено чист радиатор и напълно непропускащ филтър. Практически никога не се стига до такъв резултат. Лабораторно - пак не успява да ги докара всичките +10%.
по моя преценка , без да съм прочел нито буква по този въпрос , просто от любопитство преди незнам колко години го разгледах обстоино тази ситемата , и останах със впечетление че единствената цел на това чудо е да вкарва студен и згъстен въздух под налягане в цилиндрите и така горивната смес при горене се раширява повече и от-там прави мотора по силен ,
sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време
Ефект от интеркулера на практика има. Имахем едно старо ивеко нещо се преххх и майстори правещи ремонта му бяха махнали интеркулера, карахме го 1 седмица така - не щеше да откине с 2,5 тона товар.
Последно редактирано от kinex; 09-10-08, 20:37.
Причина: цензурирано
Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
Ефект от интеркулера на практика има. Имахем едно старо ивеко нещо се преххх и майстори правещи ремонта му бяха махнали интеркулера, карахме го 1 седмица така - не щеше да откине с 2,5 тона товар.
плюс това е важен радиатора заради и количеството въздух дето сабира , а ти си останал само със въздухо-проводите доколко разбирам , само на турбо
sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време
Хе-хе! Гледам пак темата за кулерите сте притоплили.
Само за да внеса объркване - защо за да охладят двигателя и в частност главата някои системи за ЕГР вкарват горещи изгорели газове обратно в двигателя?
Охлаждаме въздуха, пък бутаме обратно горещ пушек?!
Хе-хе! Гледам пак темата за кулерите сте притоплили.
Само за да внеса объркване - защо за да охладят двигателя и в частност главата някои системи за ЕГР вкарват горещи изгорели газове обратно в двигателя?
Охлаждаме въздуха, пък бутаме обратно горещ пушек?!
малеее ма ти верно ме ошашави , турбото вкарва чист въздух в цилиндрите , изгорелите газове въртят турбината, има некои нови техники дето връщат част от изгорелите газове за преработка ма това ми звучи като оня виц , бре тия компоти са ядени веднъш бре ,братче
sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време
А, за да направи това, което ВСЪЩНОСТ не може да направи кулера. Да свали температурата на горенето в камерите.
Че цялата работа е тръгнала от екологията и азотните окиси е друг въпрос.
Коментар