Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нужен ми е съвет от хора карали offroad

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Андро, позволи ми да не се съглася.
    английските дизели (200/300tdi) са от това време, и са със същите параметри като нютон метри и коне като Патрула, максималния въртяш момент е по-долу. ОК, Патрула има е 6 цилиндъра, но Ровърския мотор е по-лек и по-прибран зад моста.

    1KZ-T на Тойота също е от това време и също (за мен) е по-добър двигател, макар и със склонност за сходни проблеми като при Патрула (греене).

    А от Td5 (на LR) също няма никакви проблеми, макар, че ги разсипаха от критика, като излезе (1999г.) заради електронното управление...

    При Патрула и Тойотата - малки дизели - 2.8 и съответно 2.5 (при 7-ма серия) са силно компромисни решения (за мен), правени за местния (Европейски) пазар. Там двигателите са от 3 нагоре.
    Ми то и аз това казвам, че всичките са със сходни или по слаби параметри. 1KZ не спада ли малко към екзотиките, а и не е с голяма разлика, май 120 к.с. А TD5 освен електронното управление, не е ли и с въздушни възглавници?

    Коментар


    • #47
      До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

      На мен ми се струва, че отговорът е подготвена 80ка, но парите са съвсем други.
      За 70ките - сещам се поне за двама собственици, които са около 2та метра и над 100 кила.
      Може би трябва да се повозите на различните варианти и да вземете това, което ви е на сърце. Проблеми, ремонти и скъпи части са все тая, особено като започнат тунингите.
      Зима иде

      Коментар


      • #48
        До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
        Ми то и аз това казвам, че всичките са със сходни или по слаби параметри. 1KZ не спада ли малко към екзотиките, а и не е с голяма разлика, май 120 к.с. А TD5 освен електронното управление, не е ли и с въздушни възглавници?
        1KZ-T е 125к.с. при 7-ма и при 9-та серия. Екзотика не е, просто е слаган в последните версии на 70-тката (с механично управление), преди да излезе с елетронно управление при 9*.
        Td5 няма общо с окачването на колата. Но, да при Discovery II е с въздушно отзад, което може да се замени с нормално лифт окачване. Все още няма Дифендър (независимо дали с Td5 или не) на въздушни възглавници.

        Коментар


        • #49
          До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

          Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
          ...Може би трябва да се повозите на различните варианти и да вземете това, което ви е на сърце. Проблеми, ремонти и скъпи части са все тая, особено като започнат тунингите.
          А, много правилно мнение. Напълно съгласен. Моя съвет е да НЕ се вози човека твърде много, а да решава и айде. След многото проби, избора е много по-труден, говоря от личен опит. Във всяка от споменатите (и други) има много добри решения и не малко куци такива...

          Коментар


          • #50
            До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

            E kak така вози? Да се повози домучадието му, той трябва да Кара! Инкак ще седне после зад волана и ще му се стори различно, я тясно, я криво...

            Коментар


            • #51
              До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              1KZ-T е 125к.с. при 7-ма и при 9-та серия. Екзотика не е, просто е слаган в последните версии на 70-тката (с механично управление), преди да излезе с елетронно управление при 9*.
              Td5 няма общо с окачването на колата. Но, да при Discovery II е с въздушно отзад, което може да се замени с нормално лифт окачване. Все още няма Дифендър (независимо дали с Td5 или не) на въздушни възглавници.
              Сори, Дифендъра съм го пропуснал, от ЕГН то е.
              Само да се уточниме, Тойотите от 7 сер. с 3.0л., а да не говориме за 4,2 и аз ги харесвам, и то много, само че са си рядкост и не спадат към масовите. Такива модели има и от другите марки. Тука ставаше дума да сравниме масовите дизели за Европата.

              Коментар


              • #52
                До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

                Просто да напомня въпросите на колегата drukman.
                Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                Колеги опитвам се да си избера марка и модел за каране по ливади и планини. Технически сън грамотен а джипове карам от 91 г. Обаче искам да питам тези които са карали повче встрани от пътя:

                1) колко е важен третия диференциал
                Когато няма (патрол) колко се чупят диф.,скорости,полуоски и др.

                2)Колко е важен хода на колелата
                когато е малък(G) по опасно ли е

                3) колко е важна базата: дълга- къса
                коя къде е по добра

                4)колко е важна ширината
                коя къде е по добра

                5)колко са важни блокажите

                Няма да ходя на състезания но искам и аз да си направя една колица за калта.
                ПП Не съм милионер и смятам да я правя на "изплащане"-днес повдигане, утре гумета, после лебедчица.
                както и това, че има доста опит с различни джипки, макар и извън пътя.
                Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                Ако питаш мен, аз оффроуд не сам карал ако не са брои някои и друг селски път около язовирите и то винаги с лодката отзад.
                91 си купх НИВА
                после :Вранглер,Паджеро-късо,Витара-къса,Навара, Патрол,BMW X3 имам и една "находка" но тя не се брои.
                Винаги съм имал поне един джип, ама само на пътя. То вярно някой каза, че в България това си е почти оффроъд ама не е баш. За високите скорости не е важно. Аз не карам по бързо от 130.
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #53
                  До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

                  Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                  Ако питаш мен, аз оффроуд не сам карал ако не са брои някои и друг селски път около язовирите и то винаги с лодката отзад.
                  91 си купх НИВА
                  после :Вранглер,Паджеро-късо,Витара-къса,Навара, Патрол,BMW X3 имам и една "находка" но тя не се брои.
                  Винаги съм имал поне един джип, ама само на пътя. То вярно някой каза, че в България това си е почти оффроъд ама не е баш. За високите скорости не е важно. Аз не карам по бързо от 130.
                  с много от изброените джипове, ако е подготвен за калта - 130 ще ти се виждат множко

                  какво му е на Вранглера? идеален е за калта, а и е като конструктор - винаги може да се подготви още малко с тези цени в ибей - ей ги къде са щатите
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #54
                    До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

                    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                    Добре де, щом 2,8ТД/115 к.с. е малък и слаб, кой е с по голям и мощен от масовите дизели, до към 96 г., че след това освен Патрула и Г то, други дизели не останаха. Говориме за истински джипове. Исключваме разни екзотики и ТЛК 80, която е на други пари? И новия Вранглер, май има некакъв с МБ дизел, ако не са го извъртели и него с некакви въздушни възглавници и кой знае какво.
                    Аз не съм казал че дизелите стават за офроуд.

                    Навия Вранглер е 3.8 V6. За Европа слагат 2.8 VM дизел, щото ние нали не сме хора. Като цяло джипа е с класи над всичко произвеждано някога.
                    Между другото систематизираната информация е доста подробна.


                    Джанбазов, - Само Левски.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Аз не съм казал че дизелите стават за офроуд.
                      Е какво да правиме като други няма. Не може всичките да се намятаме на V8 от 4L нагоре, щото Лукоил веднага направиха бензина x 2.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

                        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                        Е какво да правиме като други няма. Не може всичките да се намятаме на V8 от 4L нагоре, щото Лукоил веднага направиха бензина x 2.
                        А, сетих се. Имах една 80-ка 4.2 дизел. Тя вървеше прилично.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

                          70 ката е тясна външно поне така написа някой.

                          До тук аз разбрах следното: За посрдствения оффроуд който аз смятам да пътувам става и патрол и тойота и вранглер. Другите отиват на други пари.
                          Много благодаря на всички за отгеленото време, и за това което научих. Сега остава да търся.
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #58
                            До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            А, сетих се. Имах една 80-ка 4.2 дизел. Тя вървеше прилично.
                            Има още един достоен дизел с тази кубатура.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

                              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                              ... За посрдствения оффроуд който аз смятам да пътувам става и патрол и тойота и вранглер ...

                              С риск да ми се обидят почитателите на Jeep-ове, обаче Вранглер, който ще вземеш на тези пари, няма да става толкова, колкото един Патрол GR.
                              В стандартно изпълнение Патрулът има блокаж, Вранглерът - не. Патрулът е пословично здрав, а Вранглерът не може да се похвали с такава слава.

                              Безспорно Вранглерът може да стане чудесна машина за калта, ама ще трябва един доста по-сериозен тунинг ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #60
                                До: Нужен ми е съвет от хора карали offroad

                                Колега според мен каквото и да се пише тука каквито и плюсове и недостатъци да се изтъкват за дадена кола файда нЕма.
                                Аз лично мисля че джип се взима не по практичност и качества на дадена машина а по емоционални подбуди.
                                Та я си купувай каквото ти хареса и после му бери ядовете.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X