Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за избор на Паркетник (в крайна сметка).

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Съвет за избор на джип.

    Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
    Ако гледаш колко е скъпа подръжката взимай Лада Нива или УАЗ.
    Дискаварито не е много голямо и се кара лесно в градски условия. За Фрилендъра знам че е с постоянно задвижване на предния мост а задния е чрез виско муфа (тоест като Голф Синхро, Кънтри) За Ровър няма части менте,всичко идва от Англия.
    Малко извън темата, но да не остават грешни впечатления.

    Голф Синхро е с междуосов диференциал. Голф Кънтри е с Хелдекс - електронно управляем съединител.


    Сега остава някой да си похвали Черокито, и кашата ще е пълна.
    Последно редактирано от kinex; 30-09-08, 09:02.

    Коментар


    • #32
      Ама защо сте такива и искате да ме разубедите?
      Тъкмо бях се нагласил за Honda-та и евентуално за Rav4, а вие ми предлагате автомобили тип катафалка (майтап).
      Да задам по друг начин въпроса. Ако накрая реша да взема хондичката има ли някой по-опитен да дойде с мен да хвърли едно око?
      И къде да я карам след това за преглед?
      Нямам търпение да се включа в екипа

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Малко извън темата, но да не остават грешни впечатления.

      Голф Синхро е с междуосов диференциал. Голф Кънтри е с Хелдекс - електронно управляем съединител.
      CR-Vто, Rav4, Teriosа и Vitaraта с какви системи или диференциали (ако така се казват) са?
      Извинете ме, но да знаете чета едновремено във форума и ви задавам въпроси! Не мислете че съм някакъв мързелив
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 30-09-08, 09:09.

      Коментар


      • #33
        До: Съвет за избор на джип.

        Колега след всичко казано,ако мога да обобщя вместо теб послушай колегите,предлагащи да тестваш Тераното или Дискавъри,и двете машини са надеждни,предлагат добър комфорт и сравнително евтина поддръжка за джип,няма да имаш проблем с градското шофиране,единствено разхода им е на ниво,но нали търсиш джип,а не "паркетник".Всяко нещо си има своите добри и лоши страни,успех.

        Коментар


        • #34
          До: Съвет за избор на джип.

          Според мен, spokoen, не знаеш какво търсиш.

          Разгледай по-подробно из форума, поизясни си това-онова и после питай по-конкретно.


          .........хем да е бързо , хем да е високо , да не се чупи, да се паркира лесно, да са му евтини частите.............

          Коментар


          • #35
            До: Съвет за избор на джип.

            Първоначално публикуван от spokoen Преглед на мнение
            Ама защо сте такива и искате да ме разубедите?

            CR-Vто, Rav4, Teriosа и Vitaraта
            Хммммм,чакай малко ,нали искаше всъдехода да е комфортен и при движение на дълги преходи.Тези теснолинейки на дали ще покрият тоя критерий. Май наистина за тебе е най-доброто решение е някой комби от семейството на Субару. Колегата ivan_j има едно такова ,защо не направиш връзка с него.
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #36
              До: Съвет за избор на джип.

              Първоначално публикуван от spokoen Преглед на мнение


              CR-Vто, Rav4, Teriosа и Vitaraта с какви системи или диференциали (ако така се казват) са?
              Извинете ме, но да знаете чета едновремено във форума и ви задавам въпроси! Не мислете че съм някакъв мързелив
              За теб не знам, ама аз съм много мързелив.

              Имай в предвид само, че машините 4х4 с висок силует, или друсат или люлеят.
              Последно редактирано от kinex; 30-09-08, 09:34.

              Коментар


              • #37
                До: Съвет за избор на джип.

                Прочети я, ако не си чел все още.
                http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=9777
                Барабар Петко с мъжете...

                Коментар


                • #38
                  До: Съвет за избор на джип.

                  Първоначално публикуван от mistral Преглед на мнение
                  Според мен, spokoen, не знаеш какво търсиш.

                  Разгледай по-подробно из форума, поизясни си това-онова и после питай по-конкретно.


                  .........хем да е бързо , хем да е високо , да не се чупи, да се паркира лесно, да са му евтини частите.............
                  Ха-ха. Аз казах ли че накрая ще минете през Чероки. Точно него описваш. Да не говорим че първото Гранд Чероки е голямо колкото Пасат комби.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Съвет за избор на джип.

                    "паркетникът" какво представлява?
                    Може и да търся такова.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Съвет за избор на джип.

                      Колега,хондата е комфортна,харчи относително малко,пъргава е и точно поради тези причини НЕ Е ДЖИП.Клиренса и е смешен- 200 мм.,но като добавиш ауспусите,които фабрично почти се влачат по земята картинката става още по-"розова".От критериите,които си дал може би единственият ти избор са Диско-1 или Чероки,но по-старички...което ако го погледнеш от друг ъгъл си е предимство...
                      Между другото-ако финансите ти са "разпилени" въобще не си купувай джип-разхода на гориво може да се окаже най-малкият ти проблем...
                      08седемшест5едно513четири

                      Коментар


                      • #41
                        До: Съвет за избор на джип.

                        Първоначално публикуван от spokoen Преглед на мнение
                        "паркетникът" какво представлява?
                        Може и да търся такова.

                        Абе човека съвсем се обърка

                        Spokoen - разгледай по-обстойно форума

                        Коментар


                        • #42
                          До: Съвет за избор на джип.

                          То не остана марка и модел да не му предложихме.
                          Спокоен, успокой се. Даваш 9500 преко сили. Извади 1000 за консумативи, регистрация, застраховка и др. Извади още 1000 за потягане. Ами гуми? Това е минимума. Колко остават? Какво можеш да вземеш с тия пари. Кое е с най ниски експлоатационни разходи?
                          Казах ти, върни се назад и чети!

                          Коментар


                          • #43
                            До: Съвет за избор на джип.

                            Стана така както си и мислех. Много ми е смешно като гледам по автосалоните потенциални купувачи да минават като на изложба.Пъхнали някой лев в джоба и напълно неориентирани в обстановката обикалят безцелно и накрая попадат на екземпляр който или е нареден или е в техническо състояние което гълта повече пари от самата покупка.
                            Тук виждам същата ситуация. Първия ми пост в тази тема бе с текст който да помогне на всеки желаещ да купи всъдеход. Трябва да се почне от там.
                            -Първо трябва да знаеш с каква конструкция да е автомобила (самоносеща каросерия или рама).
                            -Второ трябва да знаеш с какво окачване го искаш (зависимо или независимо окачване)
                            -Трето трябва да си наясно с какъв двигател го искаш (дизел-бензин)
                            -Четвърто с каква скоростна кутия да е(ръчна -автоматична)
                            -С какво задвижване да е(full-time;part-time)
                            -Пресните колела с каква муфа да са (ръчни,автоматични,вакумни,електрически,постоянно зацепени)
                            -Какви блокировки да има
                            -Какви спирачки да има (барабанни ,дискови)

                            Нека да се започне от тук,да си изясни точно какво иска човека. Пита ако трябва по неговите изисквания коя марка ги предлага.Е понеже няма идеален автомобил ще трябва да направинякой компромис като това ,че автомобила е малко тромав или гори много ,но това са бели кахъри зависи кои може да пренебрегне.

                            Аз лично си заплювам някой автомобил ,модел ,модификация и после за парите в наличност тръгвам да търся най-доброто.

                            Предлагам модераторите да заключат тази тема защото най-много да объркаме човека от колкото да помогнем. Нека човека сам да реши какво иска пък после пак да пусне тема. Както се казва на всеки нов член на форума поразгледай,прочети пък тогава питай
                            Последно редактирано от banjo; 30-09-08, 10:43.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Тодоре, сигурен съм имаш предвид късите бази с цял преден мост...
                              Не, точно с цял заден имам предвид(това естествено изключва и тези с цял преден, тъй като не се сещам да има нещо с цял преден и рязан заден) . Само паркетниците с изцяло независимо, включително и отзад, при къса база имат комфортна возия.

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Ха-ха. Аз казах ли че накрая ще минете през Чероки. Точно него описваш. Да не говорим че първото Гранд Чероки е голямо колкото Пасат комби.
                              Да, де... ама да си намери читав Градн 98ма за 9500 лв... нещо не ми се вярва . Предложих му Диското, не защото съм им голям фен, а защото с този буджет просто не може да вземе друго, което да отговаря горе-долу на изискванията му...

                              Колкото до подръжка, Ленд Роувъра е по-скоро към тези с евтина подръжка. Като за джип разбира се. Много по-евтина от японските, но много по-скъпа от лека кола. Разходът им също е доста нисък, като за джип, но висок в сравнение с лека кола. Всичко е относително. Ако се търси нещо с комфорт, подръжка и разход, които се доближават до тези на лека кола(но все пак с едно на ум, че и трите ще са по-зле), тогава наистина си говорим за нещо от сорта на CR-Vто, но забравяме карането на офроуд.
                              Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 30-09-08, 10:47.
                              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Съвет за избор на джип.

                                колега, а ти сигурен ли си, че не търсиш все пак просто лека кола 4х4 която е малко по-висока?

                                щото за тия пари джип който да отговаря на твоите изисквания няма
                                теб ти трябва мл или туарег или нещо подобно по дадените от теб критерии (е без цената разбира се)
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X