Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чисто нова кола:?: Абсурд.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Чисто нова кола Абсурд.

    Първоначално публикуван от 4wheel Преглед на мнение
    Цяла тема тип “Гроздето е кисело “
    Напълно съгласен,но за всеки влак си има пътници. Щом има хора да пият уиски от 300лв бутилката, и шампанско от 3000лв то наистина за всеки влак си има пътници.Право е написал колегата “Гроздето е кисело “ за нас .

    Коментар


    • От: Чисто нова кола Абсурд.

      Първоначално публикуван от 4wheel Преглед на мнение
      Да кажем, че в този форум мнозинството участници са технически грамотни, а някои даже се вадят хляба с това. Което им дава възможност да си купят някоя барака, която ги кефи и да си я правят и поддържат сами.
      Мммммне. С моите си ръце пипам само по УАЗа и то не всичко.

      Признавам, намирането на читав сервиз не е тривиална задача ама пък половината официални сервизи също не се класират. А там нямаш и избор.

      Коментар


      • От: Чисто нова кола Абсурд.

        Последните 15 год. карам само чисто нови коли. Имам и няколко по-стари.

        Коментар


        • От: Чисто нова кола Абсурд.

          Всеки си прави сметката, но най-важните фактори са цените на сервизните услуги и колко ще се кара.
          Аз съм в Германия, но минавам 10-15К км/година( това дори с едно ходене до България и обратно с кола, а гледам да не си го причинявам).
          Нова кола от този клас е около 30К евро, и цената и пада още след излизане от магазина с 10%, и примерно с толкова всяка година. След три години, ще се е обезценила поне с 8К евро. Да кажем, че данъците на новата са надолу, примерно наполовина, остават 6К евро загуба. За половината от тях, си плащам всички ремонти и консумативи (качествени) в България(когато се прибирам с колата). И след три години си имам кола с още 40К км на километража, поддържана отлично и дори със сменени през това време по-скъпите консумативи(влизащи в тия 3К евро дадени за поддръжка).
          Тук в Германия, смяна на съединител с демпферен маховик на куатро, отива към 2К евро - труд и части. В България същото е доста под 1000 евро. До 3К евро, остават за какво ли не друго, включително два комплекта нови, хубави гуми.
          Е, няма ги екстрите на най-модерните автомобили, но за 15-20 минути на ден, няма как да ми липсват, а и повечето за мен лично са излишни.
          Старата ми бракма в перфектно състояние се обезценява бавно, а и това е без значение, защото спрямо обезценяването на нова, моята е на практика безплатна - в обезценяването на нова за 5 години, влиза покупката, поддръжката и консумативите на старата (в моя случай дори горивото, заради малкия пробег).
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • От: Чисто нова кола Абсурд.

            Няма как стара кола да е по-безопасна от нова,независимо от масата-това от един клас,а не Лада в сравнение с Мерцедес.Никой не си купува нова кола,за да се блъска с нея,ама всичко се случва...Някой беше споменал за нов климатик за 1000 лв-бих дал толкова за стар с гаранция,ама НЯМА,нов е 3000 лв.Не съм убеден,че всички официални сервизи предоставят замесващ автомобил,а и огромният проблем-ако сервиза ми е на 120 км от дома,при авария какво правя?Евтин репатрак?А ако е дребен проблем,обаче друг не трябва да пипа,защото отпада гаранцията?Безсмислени разходки и разходи,а времето-не е ли пари?

            Коментар


            • От: Чисто нова кола Абсурд.

              Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
              Няма как стара кола да е по-безопасна от нова...
              Я па ти!
              Я се друсни с малолитражката, дето вчера е излязла от магазина и тежаща 700 кила с мокри дрехи, в туча ми, тежаш 1800 и пак ще си говорим. Това ако си останал жив и си в състояние да говориш де. Туча ми и той е с 4 ербега, само че там, дето седя яз, на теб са ти сенниците.

              Опитите за писане на нова физика най-често завършват смешно или трагично.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                Спарки, погледни нещата от друг ъгъл.
                Ако кола с теглото и структурата на твоят джип се блъсне в неподвижен предмет да речем със скорост, която не е смъртоносна и в същото време малка количка тип кашон с гуми ама нова и направена от пластмаса, огъващи се рами, абсорбиращи удара материали итн, то тогава кой шофьор ще има повече поражения. Този в металния джип, който при удар нищо не абсорбира или този в колата, която ще се смачка до неузнаваемост но ще облекчи енергията при удара ? Или два джипа с равно тегло и височина се блъскат един в друг, единият е от старата школа с рама и желязо а другият е тип пластмасов. Пластмасовият ще предпази повече шофьора.
                LZ1UX

                Коментар


                • От: Чисто нова кола Абсурд.

                  Много сложно мислите.
                  Колата е средство за придвижване.

                  Цена+обслужване и консумативи/време за ползване.
                  Ако те устройва купуваш.

                  Естествено се гледа и алтернативната цена.
                  Щото да не се окаже че с такси е по на далавера.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Чисто нова кола Абсурд.

                    Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
                    Спарки, погледни нещата от друг ъгъл.
                    Ако кола с теглото и структурата на твоят джип се блъсне в неподвижен предмет да речем със скорост, която не е смъртоносна и в същото време малка количка тип кашон с гуми ама нова и направена от пластмаса, огъващи се рами, абсорбиращи удара материали итн, то тогава кой шофьор ще има повече поражения. Този в металния джип, който при удар нищо не абсорбира или този в колата, която ще се смачка до неузнаваемост но ще облекчи енергията при удара ? Или два джипа с равно тегло и височина се блъскат един в друг, единият е от старата школа с рама и желязо а другият е тип пластмасов. Пластмасовият ще предпази повече шофьора.
                    Да повторя и аз:
                    опитите за писане на нова физика най-често завършват смешно или трагично.

                    Не казвам че мерките за безопасност в съвременните коли нямат никакъв смисъл. Смисълът им е конкретен и измерим.

                    10км/ч по-ниска максимална скорост ИЛИ 20% по-голяма маса. Усреднено. С предимства в някои случаи и изоставане в някои други случаи.

                    Коментар


                    • От: Чисто нова кола Абсурд.

                      Ясене, тук не говорим за писане на нова физика. По-горе съм изтъкнал предимствата на смекчаващите следствията от физиката механизми.
                      LZ1UX

                      Коментар


                      • От: Чисто нова кола Абсурд.

                        Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
                        Спарки, погледни нещата от друг ъгъл.
                        Ако кола с теглото и структурата на твоят джип се блъсне в неподвижен предмет да речем със скорост, която не е смъртоносна и в същото време малка количка тип кашон с гуми ама нова и направена от пластмаса, огъващи се рами, абсорбиращи удара материали итн, то тогава кой шофьор ще има повече поражения. Този в металния джип, който при удар нищо не абсорбира или този в колата, която ще се смачка до неузнаваемост но ще облекчи енергията при удара ? Или два джипа с равно тегло и височина се блъскат един в друг, единият е от старата школа с рама и желязо а другият е тип пластмасов. Пластмасовият ще предпази повече шофьора.
                        То преди няколко години имахме във форума такъв случай, с туч горе-долу като моя. Освен синината от колана - нищо. Колкото и да не ти се вярва, дори старите тучове си имат и деформационни зони и всичко останало. Не говоря за УАЗ или от сорта де....

                        Имахме и друг случай, с почти нова Toyota 100 мисля, във верижно меле на магистрала. Снимките бяха доста показателни за това кое колко е автомобил.

                        Болшинството клипчета в нета не случайно са блъскане в циментов блок. Само дето на пътя това, дето не зависи от теб, не е блъскане в циментов блок, а в друг автомобил. А тогава, в момента в който отсрещния е по-тежък по-масивен от теб, нещата твърде рядко приличат на клипчетата на NCAP.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Чисто нова кола Абсурд.

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          караш много, взимаш нова. Караш малко, взимаш стара.
                          Има и друго - ще я караш малко, но си си харесал даден модел и желаеш да го караш 10 или 15 години, като се надяваш ресурса да ти стигне, че да нямаш проблеми.
                          Всеки трети е шести

                          Коментар


                          • От: Чисто нова кола Абсурд.

                            Нали не се опитвате, да убедите света, че кола втора ръка е по-добра от чисто нова? Няма значение, модел и т.н. Новото си е ново. Когато времето за ходене по сервизи, се инвестира в изкарване на $, а не в лежане пред телевизора, нещата стават други. Времето е ценното,не парите. Пари се изкарват. И богатите и бедните имат по 24ч на денонощие.

                            От чисто финансова гледна точка, в САЩ са ги сметнали. Най-изгодно се купува и употребява кола, от третата до седматата година на производството си. Това е. 5г караш и махаш.

                            Коментар


                            • От: Чисто нова кола Абсурд.

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Много сложно мислите.
                              Колата е средство за придвижване.

                              Цена+обслужване и консумативи/време за ползване.
                              Ако те устройва купуваш.

                              Естествено се гледа и алтернативната цена.
                              Щото да не се окаже че с такси е по на далавера.
                              12000км/год. = 5год. такси + рентакар = много спестено време.
                              байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                              Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                              Суперспам - спама на суперите

                              Коментар


                              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                                Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                                Нали не се опитвате, да убедите света, че кола втора ръка е по-добра от чисто нова? Няма значение, модел и т.н. Новото си е ново. Когато времето за ходене по сервизи, се инвестира в изкарване на $, а не в лежане пред телевизора, нещата стават други. Времето е ценното,не парите.
                                Вече написах: не пипвам по старите си коли, водя ги на монтьори, в 90% от случаите - планирано. Висят по сервизи колкото новите и това става когато аз реша, а не когато светне някоя ламбичка. Не е да нямам наблюдения върху голям брой нови.

                                И старите са по-надеждни от новите не защото са нещо особено, а защото новите се усложниха и "оптимизираха" отвъд възможностите на съвременното производство.

                                И отделно: шофирането явно е станало нещо като кликане в компютърна игра или социална мрежа. Или поне така изглежда от органите за управление на новите коли. Миналата година реших да проверя колко отделни светлинки има на таблото на една нова кола от среден клас. На около 400 се отказах да броя. Няма вече вариант с периферното зрение да мернеш синята лампа на дългите, трябва да гледаш и да правиш разбор. Внимателен разбор трябва и ако искаш да видиш колко тунджа има в казана - ако показвалото е изобщо на таблото, защото нема-нема и го скрие нещо.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 6 потребители онлайн. 0 потребители и 6 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X