Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota LC 200 или GL

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Toyota LC 200 или GL

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Не е това целта на творчеството. Просто споделих лични наблюдения от това, което тук се продава от официалния дилър като Land Cruiser. Щото това се продава, а гугъл-специалистите сте ТИ & сие. фетишисти на марката. Некви клипчета от youtube и цитати от аутодата ми пускате. Аз преди да си купя "Либито" преди 8 години съм проверил какви (ментета) се продават по "магазините" тука и стигнах до извода на Бенцбоса по-горе - да дадеш 100 000 лв. за нещо, дето не вдига 150 км/ч. е...
    Не падаш по гръб а.. НЯМА ТЛК произведено след 90та което да не може да вдигне 140км. Баси смешната тема дето стана честно. Ми возил съм най-слабия мотор 2-лт ако ти говори нещо дето е 86 коня на 1.8 тона купе и може да върви с 140! Какво останало за тези новите, не подлъгвай хората бих добавил
    Real Recognize Real

    Коментар


    • От: Toyota LC 200 или GL

      Първоначално публикуван от gh0sts Преглед на мнение
      Не падаш по гръб а.. НЯМА ТЛК произведено след 90та което да не може да вдигне 140км. Баси смешната тема дето стана честно. Ми возил съм най-слабия мотор 2-лт ако ти говори нещо дето е 86 коня на 1.8 тона купе и може да върви с 140! Какво останало за тези новите, не подлъгвай хората бих добавил
      Я прочети по-горе:
      Първоначално публикуван от ivelin_1976 Преглед на мнение
      Много вярно, на 170 светна таблото като коледна елха. Макс 160кг/ч.
      ...
      Аз (а и синът ми) сме пробвали с натоварени с поне 5 човека и багаж. 140 и това е. Празна, само с водач, сигурно стига и до 177 км/ч, колкото пишат по аутодатите, с които ме замеряте тука Е, ще светне някоя ламба на таблото и после ще трябва баене в сервиза срещу ХХХ лв., ама "Тойота" е това, ехехей! Гъзарията иска жертви.
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • От: Toyota LC 200 или GL

        Не знам дали може да дигат 180, ама знам, че дизелова ТЛК не живее дълго на такива натоварвания. А и повечето дизелови джипки.

        Коментар


        • От: Toyota LC 200 или GL

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Не знам дали може да дигат 180, ама знам, че дизелова ТЛК не живее дълго на такива натоварвания. А и повечето дизелови джипки.
          М'дааа. Сутрин палиш маторя и чакаш така едно 15 минути да загрее, преди да потеглиш. Караш внимателно! Няма ряз, няма мряз! 90-100 км/ч, не повече! Галиш педала! Като пристигнеш по местоназначение - никакво гАсене! Едно така 10-15 минути празен ход си требе, да се охлади турбото и да поизстине двигателят. Туй да караш "ЛендкруЙзър" не е за некомпетентни селяндури работа! Иска се и акъл!
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • От: Toyota LC 200 или GL

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Я прочети по-горе:

            Аз (а и синът ми) сме пробвали с натоварени с поне 5 човека и багаж. 140 и това е. Празна, само с водач, сигурно стига и до 177 км/ч, колкото пишат по аутодатите, с които ме замеряте тука Е, ще светне някоя ламба на таблото и после ще трябва баене в сервиза срещу ХХХ лв., ама "Тойота" е това, ехехей! Гъзарията иска жертви.
            Следващия път очаквам да кажеш, че сте теглили и платформа с още една Тойота на на нея + 5те човека и багажа + покринва палатка с още двама и два куфара

            Няма ли някой във форума с такъв крузер да го позови това момче щото виждам, че му е мерак ама го е срам да си признае понеже два пъти е направил грешния избор
            Real Recognize Real

            Коментар


            • От: Toyota LC 200 или GL

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              М'дааа. Сутрин палиш маторя и чакаш така едно 15 минути да загрее, преди да потеглиш. Караш внимателно! Няма ряз, няма мряз! ...
              А спри с простотиите!
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Toyota LC 200 или GL

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                А спри с простотиите!
                Що простотии? Тази инструкция за употреба я има в темата за ТЛК 120 във форума, а и по принцип за дизеловите автомобили съм я мяркал на още две-три места тук? Не е ли правилна?
                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                Коментар


                • От: Toyota LC 200 или GL

                  Първоначално публикуван от gh0sts Преглед на мнение
                  Няма ли някой във форума с такъв крузер...
                  Е, те това е проблемът. Няма, ама се дават висококомпетентни съвети за покупка.
                  България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                  Коментар


                  • От: Toyota LC 200 или GL

                    За повечето (да не кажа всички) двигатели с принудително пълнене е препоръчително след дълго каране (магистрала) да поработят на място за кратко време - да кажем 2-3 минути.По начало ако двигателя е студен, не е препоръчително да се натоварва, и да се поддържат високи обороти.
                    Но това горното рядко се изпълнява, пък автомобилите си се движат...Е някои се движат по-дълго и с по-малко проблеми от други.
                    Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                    0887/осемпет 66 4осем

                    Коментар


                    • От: Toyota LC 200 или GL

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      М'дааа. Сутрин палиш маторя и чакаш така едно 15 минути да загрее, преди да потеглиш. Караш внимателно! Няма ряз, няма мряз! 90-100 км/ч, не повече! Галиш педала! Като пристигнеш по местоназначение - никакво гАсене! Едно така 10-15 минути празен ход си требе, да се охлади турбото и да поизстине двигателят. Туй да караш "ЛендкруЙзър" не е за некомпетентни селяндури работа! Иска се и акъл!
                      За кратко става - колкото да покажеш, че имаш мощен джип. Иначе, не търпят постоянно и максимално натоварване продължително време - получава се локално прегряване, което датчиците не го хващат и в резултат има стопени бутала, глави и др. такива кофти работи.
                      До към 120-130 не би трябвало да се случват такива гадости.

                      Коментар


                      • От: Toyota LC 200 или GL

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        За кратко става - колкото да покажеш, че имаш мощен джип. Иначе, не търпят постоянно и максимално натоварване продължително време - получава се локално прегряване, което датчиците не го хващат и в резултат има стопени бутала, глави и др. такива кофти работи.
                        До към 120-130 не би трябвало да се случват такива гадости.
                        Това за всички дизели ли важи?
                        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                        Коментар


                        • От: Toyota LC 200 или GL

                          За всички по разбираеми причини не знам. Знам за ТЛК, Патрул, Паджеро, МЛ 270. Всичките с директно впръскване и всичките строшени при еднакви условия и с еднакви поражения.
                          Сега, има значение и кубатурата и се предполага, че 8 цил. се натоварват термодинамично по малко от 4 ......
                          От друга страна 6 цил. 1HD на Тойота също не издържа да го напънеш със 160 (само) от тук до морето, та не знам и тоя осмак колко ще устиска.
                          Последно редактирано от Аndro 160; 16-03-17, 16:11.

                          Коментар


                          • От: Toyota LC 200 или GL

                            Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
                            За повечето (да не кажа всички) двигатели с принудително пълнене е препоръчително след дълго каране (магистрала) да поработят на място за кратко време - да кажем 2-3 минути.По начало ако двигателя е студен, не е препоръчително да се натоварва, и да се поддържат високи обороти.
                            Но това горното рядко се изпълнява, пък автомобилите си се движат...Е някои се движат по-дълго и с по-малко проблеми от други.
                            Това важи за вички мотори с вътрешно горене. Пише го в кинжката дори и на дъртото БМВ дето имах, пише го и на новите. Най-голямата мъка за мотора е да запалиш и веднага да я подкараш нормално, това скъсява живота рано или късно..
                            Real Recognize Real

                            Коментар


                            • От: Toyota LC 200 или GL

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              За всички по разбираеми причини не знам. Знам за ТЛК, Патрул, Паджеро, МЛ 270. Всичките с директно впръскване и всичките строшени при еднакви условия и с еднакви поражения.
                              Сега, има значение и кубатурата и се предполага, че 8 цил. се натоварват термодинамично по малко от 4 ......
                              От друга страна 6 цил. 1КД на Тойота също не издържа да го напънеш със 160 (само) от тук до морето, та не знам и тоя осмак колко ще устиска.
                              Мл270 срещу Тойота Авенсис бензин 1.8ввт-и при еднакви условия ползвани лично от мен.
                              Тойота за една година стопи клапан и спече сигменти маслени!
                              Мл 270 дизел за три години нищо по двг.
                              Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                              Коментар


                              • От: Toyota LC 200 или GL

                                Първоначално публикуван от gh0sts Преглед на мнение
                                Това важи за вички мотори с вътрешно горене. Пише го в кинжката дори и на дъртото БМВ дето имах, пише го и на новите. Най-голямата мъка за мотора е да запалиш и веднага да я подкараш нормално, това скъсява живота рано или късно..
                                На дъртото БМВ може и да пише, на мен на дъртия ми "Пасатор" 1991 г. пише "Не престоявайте на празен ход след запалване на двигателя. Потеглете незабавно!". Прочее, книжката е още в мен, въпреки, че продадох "Пасата". В книжките и на двата "Jeep"-а пише нещо подобно.
                                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X