Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за разходки през уикенда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Джип за разходки през уикенда

    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
    Така е, няма две добри..,а тоя по-големия изпробва ли го на лед, би трябвало да е много добре с тия хиляди подпомагащи системи и фултайма..
    Учудващо добре, аз си мислех, че ще прави някакви пируети, както прави в кал при страничен наклон, където парт-тайм-ът се държи доста по-предвидимо.

    Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
    Не, че ги разбирам, ма да питам - кат му ръгнеш на един фултайм средния блокаж, при условие, че има де, и кво му е по убитото от на парта?
    Щото аз един Хайлукс съм го покарал 5-10 пъти на зимно и на мокро, и мога много ясно да кажа кво му е по убитото
    И до най-тежкия терен в БГ, преди да стигнеш, трябва да покараш и на асфалт.
    Случва се понякога това:
    Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
    Привет, за мое съжаление си счупих джипа и сега имам нужда от малко съвети и отговори на някои въпроси.

    Джипът е Cherokee XJ 1992, с раздатка 242 (Selec-Trac)
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • От: Джип за разходки през уикенда

      Първоначално публикуван от opel fan Преглед на мнение
      ..... Видях предложения за Диско 2, Терано 2 и Паджеро. Да речем че се насоча към такъв по-лек вариант. Кое тогава от изброените си струва най-много парите?
      Еднозначен отговор на този въпрос няма.
      1. Диско 2 - цели мостове, фултайм и евентуално блокаж на централен диф(ако е изведен)/тракшън контрол.

      2. Терано 2 независимо отпред, парттайм и евентуално ЛСД отзад ако все още работи.

      3. Паджеро 3 мисля от тези години е с независимо отпред и отзад, фултайм/парттайм раздатка (суперселект) а за блокажите не съм сигурен мисля на централен има със сигурност.

      Значи трябва да ти станат ясно думичките парттайм, фултайм, независимо окачване и цял мост.

      Ако не ти се чете приеми на доверие че Диско 2/Паджеро правят сами каквото трябва и в повечето случаи без големи издевателства те измъкват.
      Също така Диско 2 е по лесно за наджипване от другите 2.

      Аз нямам голям опит с различни високопроходими автомобили а имам Диско 2 само от половин година.
      Моето излизане от пътя винаги е по черни горски/полски пътища но винаги по пътища.
      Не съм си правил експерименти да минавам отнякъде където никой не е минал.

      Най големия проблем по тези пътища (винаги го има) е ако са минали преди тебе камиони с големи гуми в кално време.
      Оставили са огромни коловози след себе си и то така че да няма как да минеш по друга диря.
      За такива коловози те спасяват само и единствено по големите гуми.
      Диското го взех с оригиналните 29" гуми и с доста уморено окачване.
      Досега съм го качил на 32" и съм го вдигнал с 5 см чрез ново подсилено и вдигнато окачване.
      Сложил съм и фланци 3 см за да се увеличи стабилността след повдигането.
      Оттук насетне на мен ми трябва по сериозни защити отдолу както и да си направя метални брони отпред и отзад с възможност за лебедка отпред.

      Друг основен проблем с карането по такива черни пътища е че ако не е минавано от доста време са обрасли със досадни храсталаци.
      Там спасението е машинка за рязане на дърва в колата и да не ти пука много много за боята.

      Най добре е да посочиш от кой град си.
      После се свържи с хора от форума с въпросните машини и погледай, качи се, покарай и тогава избирай.

      Поздрави
      Последно редактирано от rosen_offroad; 15-06-15, 17:01.
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • От: Джип за разходки през уикенда

        Преди и след лифта и гумите:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0549.JPG
Прегледи:1
Размер:296.2 КБ
ID:5666658Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1089.JPG
Прегледи:1
Размер:376.8 КБ
ID:5666659
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • От: Джип за разходки през уикенда

          Благодаря на всички ви за обстойните отговори и информацията, която сте дали. Ще продължавам да чета и да се опитвам да си избистря в главата кой е "моят" джип. Като имам въпроси ще питам и ще разчитам на вашето компетентно мнение. От София съм и в момента, в който поне малко наклоня везните за марка и модел ще се обърна към колеги в региона да чуя тяхното мнение и евентуално да видя читави джипки на живо. Поздрави!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X