Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паркетен джип, семейна кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Паркетен джип, семейна кола

    Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
    ........ не за проблемите с газовите ви уредби, монтирани в махленски гараж!
    Е...някои па са ходили и не в тия гаражи!!!
    Ама вече ша си трая , темата почваме да я оакваме!!!
    Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
    0888854582
    Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
    Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

    Коментар


    • #47
      От: Паркетен джип, семейна кола

      Първоначално публикуван от traun Преглед на мнение
      Е...някои па са ходили и не в тия гаражи!!!
      Ама вече ша си трая , темата почваме да я оакваме!!!
      Защо да я оакваме...?!! Очевидно, тук доста хора имат предразсъдъци спрямо LPG (дали базирани на личен негативен опит, или защото така казал "някой" - няма значение), които очевидно трябва да бъдат преодолени или най-малкото - да не се прехвърлят на необременени с подобни глупости хора. Без проблем мога да кача снимки на чисто нов дизелов двигател (Opel на 60 000 км. - взет от магазина), да видите какво му е причинила българската нафта за 3 години, но това означава, да не уважа всички фенове на дизела писали до момента, които не са имали проблеми при експлоатацията на автомобилите си! Това би било манипулация, защото аз нямам наблюдения върху всички дизелови автомобили в България, както и прежде писалите и слагащи под общ знаменател всички "газаджии" и типове, марки и модели LPG системи... Самовъзприемането като "крайна инстанция" никога не е водило до нищо добро!

      Коментар


      • #48
        От: Паркетен джип, семейна кола

        Аз мога да покажа Опел взет от магазина на 58 000км,каран само с Бг нафта,че върви перфектно.Опита ми е стигал с Опел до 200 000км само с Бг нафта,без абсолютно никакви проблеми.Зарежда се само от една верига бензиностанции.Добавки никога не е виждала,освен ако търговеца не е слагал в горивото.
        И това са "капавите" италиански дизели.
        Този който е на 58 000км е с Исузо 1.7 120 к.с.Натискам си я доволно,досега не се е оплакала.

        Спазвам две неща-сутрин работи поне 5 мин на място без значение от околната температура(зимата и повече),докато не загрее хубаво не се натиска на каране,никога не се гаси веднага след спиране,особенно когато е карана подобаващо.

        Коментар


        • #49
          От: Паркетен джип, семейна кола

          Да налея още капки масло в спора за БГ дизела. За българския и румънския пазар тракторите Fendt от известно време се произвеждат с допълнителен горивен филтър, и производителя препоръчва смяна на маслото на 25% по кратък интервал, сравнение с тези които се експлоатират в Германия например. Почти по същия начин стои въпроса и с Клаас, там филтриращата система за БГ е коренно различна. Така че явно има разлика м/у европейска и българска нафта. До колко обаче българската нафта съсипва автомобилните двигатели не знам.
          Кольо Динев

          Коментар


          • #50
            От: Паркетен джип, семейна кола

            Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
            Да налея още капки масло в спора за БГ дизела. За българския и румънския пазар тракторите Fendt от известно време се произвеждат с допълнителен горивен филтър, и производителя препоръчва смяна на маслото на 25% по кратък интервал, сравнение с тези които се експлоатират в Германия например. Почти по същия начин стои въпроса и с Клаас, там филтриращата система за БГ е коренно различна. Така че явно има разлика м/у европейска и българска нафта. До колко обаче българската нафта съсипва автомобилните двигатели не знам.
            Двигателите чак не съсипва но EGR-а, DPF-a, FAP-a, дюзи, горивни помпи, подгревни свещи и т.н. със сигурност, и после се почва - махнах еди какво си, шунтирах това-онова и на края стигаме до "Как да сложа газово на дизел", "Втора година на олио и пръжки" и прочее напъни да се излъже "цената на петрола" и "данъчната политика в страната".... Нямам нищо против дизеловите автомобили! Имам против с какво ни се налага да ги караме в България на фона, на цената на последващи ремонти и главоболия. Правете разлика и между стари многогоривни (всеядни) дизелови двигатели (които вярно са здрави, но за сметка на това пък не вървят като новите и горят повече...) и съвременни дизелови двигатели - фабрично настроени като швейцарски часовници с оглед на оптималната им икономичност/екологичност и без никакъв толеранс от към "идиотоустойчивост" и "българска действителност" (тука влизат и хиляди знайни и незнайни пишман "майстори" и "тунинг експерти", фалшиви и некачествени резервни части и консумативи и т.н....). Пак повтарям - проблема не е в автомобилите, а в качеството на нафтата! Дизелите могат и да се чупят, могат и да не се чупят - въпрос на късмет, стил на шофиране и култура на обслужване и поддръжка! Едно обаче е сигурно за всички дизели - опре ли се до ремонт на двигателя, "евтино" няма и цялата икономия генерирана до момента отива директно в "канала", че и някой лев отгоре трябва да се добави! За справка - за газовата инжекция на Гранда платих 2200 лева за покупката и монтажа и после 180 лева за смяна на филтри и вакум регулатор. За четири години експлоатация "гЪзовата"не само, че си изби парите (всъщност още на 4-тия месец след монтажа), ами и ми изби парите за покупка и поддръжка на джипа! Вие пак карайте дизели...
            Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 22-05-15, 05:56.

            Коментар


            • #51
              От: Паркетен джип, семейна кола

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              За четири години експлоатация "гЪзовата"не само, че си изби парите (всъщност още на 4-тия месец след монтажа), ами и ми изби парите за покупка и поддръжка на джипа! Вие пак карайте дизели...
              Ако си купиш джип дето гори 40/100 ще си избиеш и апартамента.Същото се отнася и за мен де,като си купуваме коли,които горят около 20-те,избиваме всичко бързо,но я да видим как например се избива газовата на 3цилиндров Форд Фокус?
              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
              Враца

              Коментар


              • #52
                От: Паркетен джип, семейна кола

                Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                Ако си купиш джип дето гори 40/100 ще си избиеш и апартамента.Същото се отнася и за мен де,като си купуваме коли,които горят около 20-те,избиваме всичко бързо,но я да видим как например се избива газовата на 3цилиндров Форд Фокус?
                Ако искаш и за автомобилите на "Тесла" можем да поговорим, ама няма да е по темата! Да - икономични бензинови осмаци още не са измислени, но има как да ги караме на цената на четирицилиндрови нафтови печки (че и малко по-евтино в някои случаи...). Мисля, че за космическата разлика между едното и другото няма смисъл да отварям приказка...?!!

                П.П. Специален поздрав за всички колеги, фенове на дизела! Приятно слушане:

                https://youtu.be/R7riVYRf3K8
                Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 22-05-15, 07:05.

                Коментар


                • #53
                  От: Паркетен джип, семейна кола

                  Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                  Ако искаш и за автомобилите на "Тесла" можем да поговорим, ама няма да е по темата! Да - икономични бензинови осмаци още не са измислени, но има как да ги караме на цената на четирицилиндрови нафтови печки (че и малко по-евтино в някои случаи...). Мисля, че за космическата разлика между едното и другото няма смисъл да отварям приказка...?!!
                  Съгласен.Примера беше за да се уточни,че избиването на разходите по газификацията с Гранда не е миродавно.Иначе аз например мога да споделя,че и с двете коли от подписа ми се возя по-евтино от съответните такива на дизел.
                  Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                  Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                  Враца

                  Коментар


                  • #54
                    От: Паркетен джип, семейна кола

                    Добре де, чета темата щото и аз съм се насочил към х5 3.0д само още не съм решиш преди или след фейслифта. Единствено волана на фейслифтната нещо не ми харесва, та да питам наистина ли е такъв проблес с каското и кражбите? Все пак това е кола на 10+ години ?
                    Газ 69 2.4i
                    Густо майна, пътят свърши !!!
                    GSM: О895 7О6О59

                    Коментар


                    • #55
                      От: Паркетен джип, семейна кола

                      Първоначално публикуван от Агоп Серопян Преглед на мнение
                      Добре де, чета темата щото и аз съм се насочил към х5 3.0д само още не съм решиш преди или след фейслифта. Единствено волана на фейслифтната нещо не ми харесва, та да питам наистина ли е такъв проблес с каското и кражбите? Все пак това е кола на 10+ години ?
                      Взимай фейслифтова, подобрена е 4х4 системата и е с новата 6 ск. автоматична кутия, която уж се чупи по-малко и все пак бих те посъветвал да търсиш ръчка.
                      Проблем са си още кражбите, да.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Паркетен джип, семейна кола

                        Първоначално публикуван от Агоп Серопян Преглед на мнение
                        Добре де, чета темата щото и аз съм се насочил към х5 3.0д само още не съм решиш преди или след фейслифта. Единствено волана на фейслифтната нещо не ми харесва, та да питам наистина ли е такъв проблес с каското и кражбите? Все пак това е кола на 10+ години ?
                        За каското не мога да дам мнение, но за кражби и посегателства над колите има. Пред моята работа има една хубава Х5-ца е53 фейслифтова бая наточена със всички екстри и въздушно окачване. Попринцип седи отпред на паркинг, едната сутрин като идвах на работа двете странични огледала, задните датчици на парктроника и пръскалките на фаровете липсваха. Същото и с една 5-та серия от същите години, за една вечер огледалата, парктроника, фарове, вътре от таблото навигации и още куп поразии. Просто БМВ и Мерцедес доста ги набелязват.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Паркетен джип, семейна кола

                          Първоначално публикуван от Luftwaffe93 Преглед на мнение
                          Нека и аз да изкажа моите предложения за автомобил.

                          Volvo XC90 - D5 мотора е много здрав и икономичен, съветвам те да е 185к.с и 6 степенния автоматик или най-добре ръчка! Място в него има доооста, има и със 7 места. Окачването е доста здраво, клиренсът е висок, на кал и на сняг се представя може би най-добре от паркетниците! За тези пари е трудно да намериш читаво XC90, но не е и невъзможно.

                          Volvo XC70 - двигател, ск.кутия са същите като на XC90, разхода е по-малък, но имаш по-малко място и отзад малко прилича на катафалка.
                          Фъргат авт. скоростни кОтиЙ - писано е много, вкл. тук и познавам хора, вдигнали ръце и направили от следгаранционните си ХС-та недвижими имоти.
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Паркетен джип, семейна кола

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Фъргат авт. скоростни кОтиЙ -
                            А то понеже Jeep въобще не фърлят кОтий Всичко се чупи при добро желание та даже и танк

                            Коментар


                            • #59
                              От: Паркетен джип, семейна кола

                              Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                              А то понеже Jeep въобще не фърлят кОтий Всичко се чупи при добро желание та даже и танк
                              Дизеловите Фъргат убавите мерцедесови кОтиЙ, нали ?
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Паркетен джип, семейна кола

                                Специално за АСК на Волво мога да кажа, че са сравнително надеждни. Проблеми създават 5 степенните автоматици, а вече при 6ст. положението е друго.
                                Ядовете се създават предимно от необслужване и немърливост.

                                Съветвам колегата да търси с ръчни скорости, без значение каква марка е колата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X