Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първа кола около 2000лв.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Първа кола около 2000лв.

    Първоначално публикуван от Nikolay_61 Преглед на мнение
    Основните ми изисквания са да е след '98 година, да е пъргавка (до колкото и позволяват годинките) и да има що-годе спортна визия (така де, първа кола е все пак - Мултипла-та отпада като вариант ;( ;дд )
    Кое 190 отговаря на тези изисквания ?


    Младежа иска ефтинка пи*еловка !

    Коментар


    • #32
      От: Първа кола около 2000лв.

      Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
      ......Младежа иска ефтинка пи*еловка !
      А такива нЕма!!!
      По темата - Пежо 106 Рали или Ситроен Саксо ВТС, но за 2000 ......
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #33
        От: Първа кола около 2000лв.

        Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
        Хайде и аз да дам личен пример-по стечение на обстоятелствата преди 2.5г., на шега на майтап се сдобих с едно Рено-19 1.8 моно с обикновенна газова, произведена 1992г.Това ми е пета, или шеста кола, но досега не съм имал такова икономично и безпроблемно возило!Освен това е много удобно и приятно за шофиране, а двигателя(F3NL-740) се оказа нещо наистина добре измислено и направено!
        Същото, купено за 2100 лв без мито през 2004 г. 10 години вярна служба, напук на разбирачите. Ако не беше удряно отдясно и съответно загнило там, още щеше да ни служи. Взех си и Лагуна - почти същата механика, но е по-нисичка и вози като лодка. И при двете покупки гледах VW Голф и Пасат, но не предлагат нищо в повече за по-високите си цени.
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #34
          От: Първа кола около 2000лв.

          Колега виж и Мондео 1.8 тди около 2000 хилядната година.Много екстри и много здрав автомобил.Имах такъв и ми служи вярно около 110 хиляди км

          Коментар


          • #35
            От: Първа кола около 2000лв.

            ...да е пъргавка (до колкото и позволяват годинките) и да има що-годе спортна визия (така де, първа кола е все пак...
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220px-Honda_Civic_silver_vr.jpg
Прегледи:1
Размер:9.9 КБ
ID:5580376 ако не стига бюджета, компромис 3-4 годинки и Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220px-Honda_Civic_1995.jpg
Прегледи:1
Размер:15.1 КБ
ID:5580377

            Коментар


            • #36
              От: Първа кола около 2000лв.

              определено и аз съм с двете ръце за хондата, най малко ядове ще ти дава от всички изброени до тук и отговаря на изискванията ти.

              Коментар


              • #37
                От: Първа кола около 2000лв.

                Хехе, човека дето ми препоръча Мерцедеса истински ме развесели )
                Човече аз съм ученик... Трябва органи да си продавам, за да му смогвам за поддръжката на тва... А само като си помисля, че колата ще се кара главно градско ми става лошо... )

                Иначе засега Хюндая купе сякаш е най-близко до избора ми..

                Коментар


                • #38
                  От: Първа кола около 2000лв.

                  Една напълно пренебрегвана алтернатива - Ситроен Ксантия. Има съвсем прилични екземпляри от 2000г. за по 1500-2000 лв. По-здрава от 2/3 от колите от този клас и години. Стандартния довод против е "тая магия никой не знае как работи" и "ако се строши какво ще я правя". Ми, който може поне малко да чете ще знае как работи, като се строши се оправя, като всяка кола.

                  Намират се даже и Activa, ама тях няма как да ги препоръчам при тези изсквания. Нормална, с прост хидропневамтик или хидрактив.
                  "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Първа кола около 2000лв.

                    Първоначално публикуван от dhv Преглед на мнение
                    Една напълно пренебрегвана алтернатива - Ситроен Ксантия. Има съвсем прилични екземпляри от 2000г. за по 1500-2000 лв. По-здрава от 2/3 от колите от този клас и години. Стандартния довод против е "тая магия никой не знае как работи" и "ако се строши какво ще я правя". Ми, който може поне малко да чете ще знае как работи, като се строши се оправя, като всяка кола.

                    Намират се даже и Activa, ама тях няма как да ги препоръчам при тези изсквания. Нормална, с прост хидропневамтик или хидрактив.
                    Отдавна съм хвърлил око на Ксантиите, ама мисля, че под 3000лв. не можеш да пипнеш екземпляр от 2000г. в що-годе прилично състояние!
                    Подсети ме от коя година на п-во беше решен проблема с изскачащите и изтърбушващи капака предни амове...?
                    много автомати-слаби резултати!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Първа кола около 2000лв.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN3040.jpg
Прегледи:1
Размер:104.2 КБ
ID:5580413Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN3041.jpg
Прегледи:1
Размер:105.5 КБ
ID:5580414Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 121.jpg
Прегледи:2
Размер:136.3 КБ
ID:5580415Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 122.jpg
Прегледи:2
Размер:155.0 КБ
ID:5580416
                      Те Тва за мен е един пълноценен, универсален, икономичен и евтин за поддръжка автомобил, който в случая е много запазен, което трудно се намира
                      Мислех да го продавам, но се отказах!За 1500-2000лв. е възможно да се намери, но няма да е пи@еловка със спортна визия, но или избираш гъзарията, или практичността щом бюджета е малък-тВа е!

                      П.С. Е-воланът го претапицирах и възстанових шоф. седалка с оригинална дамаска-признавам си

                      Като задмина съфорумец по пътищата(не в гората) да свирне да се запознаем
                      Последно редактирано от mbenz; 17-04-14, 17:50. Причина: допълнение
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Първа кола около 2000лв.

                        След 1998-ма са с новите неизкачащи тампони. Ама всъщност не трябва да има останала кола все още със изкачащите тампони, и тези по-старите отдавна трябва да са със сменени. Ама намират се де, все още, което си е постижение - 20 години с оригинален тампон, даже са си изключително здрави. Друг е въпроса че у нас се карат до скъсване (буквално) и си имат този недомислен дизайн.
                        Пак трябва да се гледа, защото ако е тръгнала ръжда по металната част (чашата), пак може да изкочи при скъсване, даже и да е от новите. Моя на ХМ-а удържа, хем го скъсах в такъв изкоп та чак ме заболя. Прибрах се от Созопол до София без проблем. И за протокола, нямаше и следа от проблем по гумите и джантите . Нагледно доказателство колко пази колелата от дупките това окачване. С "нормална" кола джантите трябваше да са квадратни а гумите на парцал.
                        Последно редактирано от dhv; 17-04-14, 17:58.
                        "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                        Коментар


                        • #42
                          От: Първа кола около 2000лв.

                          Ако младежа пуснал темата е същия за когото си мисля, не иска Ксантия, макар и сам той да не може да даде причини.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Първа кола около 2000лв.

                            Първоначално публикуван от ivan kerchev Преглед на мнение
                            За такъв бюджет аз препоръчвам Опел Корса, много здрава кола.
                            +1
                            Корсата на жената е на 16г вече и не се дава. От 2006г е с нас и освен предни спирачни дискове и амове, още като я взехме, друго нищо не съм пипнал по нея. А в семейството който я докопа, той я юри. Екотека не е от най пестеливите, но пък 90-те магарета още са живи и си дърпат добре.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Първа кола около 2000лв.

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              Ако младежа пуснал темата е същия за когото си мисля, не иска Ксантия, макар и сам той да не може да даде причини.
                              Прощавай, познаваме ли се? Съмнявам се... Колко до Ксантията позна. Признавам, здрава кола е вероятно, ситроените пък по принцип имат доста добра возия, но може би това е кола която бих си купил след 15-20 години, като ми дойде акъл в главата ... Но в момента може би не е колата, която търся...
                              Последно редактирано от Nikolay_61; 17-04-14, 22:33.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Първа кола около 2000лв.

                                Първоначално публикуван от Nikolay_61 Преглед на мнение
                                Хехе, човека дето ми препоръча Мерцедеса истински ме развесели )
                                Човече аз съм ученик... Трябва органи да си продавам, за да му смогвам за поддръжката на тва... А само като си помисля, че колата ще се кара главно градско ми става лошо... )

                                Иначе засега Хюндая купе сякаш е най-близко до избора ми..
                                Човече, прощавай, но аз какво съм, на 18г ученик, мерцедеса ми е първата кола (190д 2.0). Само градско го карам, извънградско не ми се налага, но съм ходил до Плевен, София и разхода стабилно пада на 5литра. За градско 6-7литра спокойно си ми лапва, но според зависи как го настъпвам. Поддръжката не мисля че е толкова скъпа, много хора са се уплашили като чуят мерцедес (била много скъпа поддръжката), това са глупости. Имам го от 7 месеца и го карам всеки ден, когато го купих имаше едно лопане отзад (задницата има 34 тампона) и беше масления, мисля че беше 17лв, и смених други на вид износени по 12 лв са, и заспа всичко, до сега само каране.
                                72-75 коня се водят, аз съм с тясната лайсна, лекото купе 1200кг и ми се струват достатъчни. Вярно не са толкова силни, че да почнеш да правиш дрифтове, да въртиш на място, да правиш изпълнения, но зимата е интересно много малко и тръгва да се носи с газ по снега. Живея на баир и зимата малко зор виждам, но му свикнах кога боксува, кога не как да го коткам, но имам и случаи във сухо време как със 100км/ч се занася по завоите. От тогава карам по внимателно.
                                За возията няма нужда да казвам, не е спортна, но който иска да си разбие камъните в бъбреците, това не е колата. Лови и п.чки, доволни са от него.
                                Последно редактирано от pavel4o_95; 18-04-14, 08:39.
                                Балкан 50 MX/ Suzuki DR 125/ Honda Dominator 650/ KTM 250 SX
                                Opel Frontera 2.3TD/ Lada Niva 1,7/ VW Golf MK2/ Mercedes 190D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X