Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Infiniti FX 45 :/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Infiniti FX 45 :/

    Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
    Кувейт, до момента разбрах, че това Инфинити е нещо средно между F1 болид и спейс-шатъл.И никой уважаващ себе си потребител не трябва и да помисля за алтернативно гориво...Ако правилно съм разбрал, значи не съм съгласен с теб и по двете позиции.
    За да не ме разбираш погрешно-колата определено е хубава.Висок клас SUV сравним с доста други-немски и японски основно.Хората от Нисан са се постарали-няма спор.Основния перформънс дето е полезен за истинско ползване е еластичността на превозното средство.Дори и този мощен мотор трудно ще постга невероятни резултати заради тежкото купе и високия профил на автомобила.А ускорението до 100 км/ч е нужно обикновено на рейсърите по светофарите.
    За газта-сам каза че в Европа си с дизелово Пежо...Защо?Мързи те да си докараш Инфинитито тук, или икономически е неизгодно?Недей да се изказваш тежко за лични решения на всеки собственик.Хората тук имат глави на раменете си и могат да взимат решения с мисъл и с перспектива.
    И за да стане съвсем ясно и без повече офтопик всички разбрахме че горещо препоръчваш тази кола на питащия в темата.Ако можеш да дадеш пряка информация от първо лице-чудесно.
    И за да не си мислиш че имам нещо лично против теб-аз ЛИЧНО съм против алтернативните горива под всякаква форма.Ама това си е чисто мое субективно мнение, обаче си мълча и не давам никакви съвети в тази посока.
    Не съм казал че е Формула1 а че е добре балансиран автомобил между пърформанс, луксозен интериор, размер, екстериор различен от другите СУВ и добро количество екстри. Ако исках да си навра стоте килограма в тесен спортен автомобил със спартанска техно обстановка щях да си купя Порше. Почти на същата цена е. И разбора се с това малко тегло ускорява по-бързо. Ама на всяка бабуна да спирам и да се чудя как да я мина за да не опре отдолу - не мерси.

    Интересно как в България се е установила догмата че всичко което мърда трябва да се сравнява с грманските автомобили като с еталон. Не че не ги харесвам но не ги приемам като еталон. X3 e чудесен автомобил, пробвах го на тест драйв,че и по-евтин беше. Това което не харесвам в БМВ е че интериора не е достатъчно луксозен. Лукса в инфинитито е класа отгоре и е сравним с Мерцедес и Сентениел.

    Що се отнася за карането на газ само отговарям с друга гледна точка на категоричните мнения на колегите които убеждават всички че на газ и само на газ трябва да се карат бензиновите коли.

    Пежото е стандартно с дизел, не съм му го слагал аз като доработка ако разбираш какво искам да кажа. Както и да е скоро си внесох старата кола Мицубиши Аутлендър 2.4 бензин 180 кс 4WD с CVT кутия. Гори 10-12 на сто. Та сега Пежото отива за дъщерята а аз ще си карам мицуто като идвам в БГ - спокойна кола за отпуска.
    Аз съм в БГ само 1 месец в годината и няма смисъл да пращам Инфинитото там. Ще го покарам 4-5 г. в Кувейт да му падне митото. Така направих с Аутландера. За 5 годишен Аутлендър ми излезе 11.000 лева транспорта митото ДДС и регистрация. Тая българска държава е голям кожодер.
    Освен това в Кувейт не крадат коли
    Последно редактирано от Kuwait; 10-04-14, 23:19.

    Коментар


    • #77
      От: Infiniti FX 45 :/

      Човекът, пуснал темата не е влизал от 26.03.
      Наистина Кувейт не е обидил никого, но и на никого не е приятно да се налагат мнения от позиция на "богатият роднина". Редно беше да се вземе отношение за конкретния модел и това е. Не както бе казано няколко пъти по-нагоре "да се дава наклон на нещото" на всички. Не знам някой да е казал, че слага ГУ(и) не с цел икономия. Ако в Кувейт (страната, не колегата) е някакси, а в по-голямата част от света по друг начин, кое е по-меродавно? И защо броят на газ-станциите расте даже и в Германия...Навсякъде по света НОРМАЛНИТЕ хора търсят намаляване на разходите, независими от големината на доходите си! Е може в Кувейт и да е по иначе - не знам.
      Между другото и аз не съм фен на алтернативните горива, както и на алтернативните резервни части и колкото и да е странно и на немски автомобили. Но това не ми попречи на четири от бившите ми автомобили да съм с ГУ и да съм притежавал автомобили от четири немски производителя (а може би 5 ако броим и Траби). А ако тръгна и аз да пиша колко броя и вида съм имал (лични), списъкът ще е като на колегата, само че по две. Говоря като бройка, а не като стойност - там съм много назад.
      Аз мисля, че всеки е прав за себе си в дадения момент от живота си, защото никой не знае как ще се обърне палачинката утре или в други ден. И всеки да прави каквото иска, стига да не пречи на другите.И никога не казвай "никога".
      Казаното до тук е чиста форма офтопик по повод високомерния тон на К....т и е лично мое мнение, неангзжиращо никой.
      Венцислав Петров
      Горното е изцяло мое лично мнение, с което не ангажирам никое друго лице.
      Рекстън 2 2.7 165 к.с. ; Лагуна купе 2.0 dci 210 к.с.
      0889 62 8четири 6четири

      Коментар


      • #78
        От: Infiniti FX 45 :/

        Аз пък подкрепям напълно колегата Кувейт! Не виждам защо всички му се нахвърлиха!? Типично по български е да се отхвърлят чуждите, различни от нашите мнения. Всеки вижда нещата малко или много изкривени от неговия мироглед и житейски опит. Самия факт, че има малки държавици, които не ни превъзхождат с някакви природни богатства, а същевременно са много по напреднали във всяко едно отношение от нас трябва най-малкото да ни накара да се замислим, че някъде може и да грешим! Всички са чували сентенцията, че икономията е майка на мизерията, ама май никой не се е замислял, колко е вярна. А истината винаги е някъде по средата и всичко е относително! В някои случаи е изгодно да слагаш газ, в други не е изгодно. Ако целта ти е само придвижване от точка А до точка В възможно най-евтино съм с две ръце за газифициране. Ама разберете, че има и хора за които автомобила е преди всичко удоволствие, които не ги интересува колко пари ще изхарчат за това удоволствие! Това е все едно да избираш дали да си направиш чикия или да се изръсиш 1000 кинта за елитна проститутка, един ще предпочете да си спести парите, а друг да си плати по-най скъпата тарифа! Кое е изгодното в случая? Всичко ли на този свят е пари? Парите са нищо, ако няма за какво да бъдат изхарчени. Това е въпрос на личен избор и възможности. От газ се пести, но никой не е забогатял от слагането на газова уредба, просто неусетно почваш да въртиш повече километри и всичко излиза през ауспуха. В същото време като фен на спортните коли не мога да си представя, че някой ще има мерака и парите да си купи любимата спортна кола- да речем Нисан GTR с цел да я кара само и единствено за кеф и в същото време ще и бодне едно газово за икономия. За мен това ще е пълна подигравка с колата, направо кощунство, а този човек трябва да бъде разстрелян на момента Това в кръга на шегата и да не се обиди някой сега!? Казвам го щото съм сигурен, че има хора и то от този форум, които биха го сторили и даже биха се опитали да ме убедят, че с газово нисанчето ще дава по-добри времена на писта, да не говорим, че от 0 до 100 ще падне под 2.5 секунди
        Айде наздраве и бъдете по-толерантни и към хората с по-различно мнение от вашето
        HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

        Коментар


        • #79
          От: Infiniti FX 45 :/

          То, не е като да не сме виждали и Кайен на газостанцията.....

          Коментар


          • #80
            От: Infiniti FX 45 :/

            Ама разберете, че има и хора за които автомобила е преди всичко удоволствие, които не ги интересува колко пари ще изхарчат за това удоволствие!

            А има и хора, за които е важно преди всичко да ги виждат в "престижна" кола и точно тези си слагат газови уредби на Кайени и други подобни.
            Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.

            Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...

            Коментар


            • #81
              От: Infiniti FX 45 :/

              Така, господин Kувейт.
              Влезте многоуважаеми в сайта аутоскаут24.
              Изберете да търси в цяла европа.
              Изберете Инфинити всички модели на бензин 4x4
              Излизат 18 броики - FX QX и т.н.
              От тях 10 са на LPG
              Моите уважения
              Land Rover Discovery II, V8 4.0
              VW Golf VI variant
              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

              Коментар


              • #82
                От: Infiniti FX 45 :/

                Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                Така, господин Kувейт.
                Влезте многоуважаеми в сайта аутоскаут24.
                Изберете да търси в цяла европа.
                Изберете Инфинити всички модели на бензин 4x4
                Излизат 18 броики - FX QX и т.н.
                От тях 10 са на LPG
                Моите уважения
                Влезнах в сайта мобиле.де и зададох същите критерии за търсене.
                Излезнаха 234 бройки FX QX и т.н.
                От тях 10 са на LPG.
                Поздрави и от мене!
                Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                Коментар


                • #83
                  От: Infiniti FX 45 :/

                  Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                  Така, господин Kувейт.
                  Влезте многоуважаеми в сайта аутоскаут24.
                  Изберете да търси в цяла европа.
                  Изберете Инфинити всички модели на бензин 4x4
                  Излизат 18 броики - FX QX и т.н.
                  От тях 10 са на LPG
                  Моите уважения
                  А пък многоуважаемий, аз като вляза в autotrader точка ком и пусна търсене за държавата за която е била предвидена тази кола (и където е била проектирана) - само за 45цата ми излизат 134 бройки, и нито една не е на LPG

                  Хайде всичките да прекратим този дебилен чат вече. Газ та не газ. Брадичка - гребенче. Разбра се че едните така - другите онака.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #84
                    От: Infiniti FX 45 :/

                    Безсмислен е спора и "напъните"...человека пише от бая по-заможна и креативна държава, отколкото е нашето Отечество, нежели в момента и независимо от причините за това, но евала му, че е успял...Мейби тънката му мисъл е , че не би било нормално да боднеш газчица с цел съпричастност с мизерията, и то точно на автомобил, чиито 4 джанти с гуми са около 20-те хиляди...Просто " не иде " такваз постъпка относно това возило, освен с цел единствена- суперпървенющина ! Едва ли има някой, който би оспорил това положение ! Тук не иде реч за обикновена евридейка, не иде реч за нашего рода средностатистически кошник...и е прав колегата да прави паралел между социален статус, народопсихология и железа на колела...
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #85
                      От: Infiniti FX 45 :/

                      Първоначално публикуван от venciru Преглед на мнение
                      Човекът, пуснал темата не е влизал от 26.03.
                      Няма и да влезе ако продължават да му обясняват как да си гледа живота. 5 страници за газта и общо 3 мнения по зададените въпроси.

                      Стегнете се.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Infiniti FX 45 :/

                        Откога някой друг може да определи на човек дали да яде баницата си с извара или сирене? ГАЗ или бензин си е решение само на собственика, който не е съгласен да си купи същата кола и да си я кара както той иска.

                        По темата - FX са си доста спортни СУВ-ове и ако ще се кара навсякъде и за всичко, човек трябва да се приготви за твърдата возия. На фейслифта даже джантите май започват от 21ци, просто фокуса на модела е такъв. За жалост няма регулиране за комфортно каране, което за мен е най-големия минус. Ако трябва да го сравнявам с Мураното (някой го спомена), ще избера второто, понеже в момента съм на вълна спокойно каране По-меко вози, повече място има вътре, а лукса не бих казал, че е кой знае колко по-малко... но разбира се не е толкова спортно, доста по-кежуъл е.

                        Боботенето на осмака на 45цата все пак е голям плюс
                        Мобилна Спасителна Служба "Сдружение Офроуд" - http://www.mss-offroad.org/
                        LZ1BGE / А+ / механик-водач MTTU Падзверо (Мк2, '94, LWB 2.8TD)

                        Fortune favours the bold.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Infiniti FX 45 :/

                          Колеги съжалявам ако мненията ми са прозвучали на някой от вас с "високомерен тон".
                          Да закриваме спора че кривна към офтопик с ненужно изясняване на отношения.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Infiniti FX 45 :/

                            Първоначално публикуван от Коцето MTTU Преглед на мнение
                            Откога някой друг може да определи на човек дали да яде баницата си с извара или сирене? ГАЗ или бензин си е решение само на собственика, който не е съгласен да си купи същата кола и да си я кара както той иска.

                            По темата - FX са си доста спортни СУВ-ове и ако ще се кара навсякъде и за всичко, човек трябва да се приготви за твърдата возия. На фейслифта даже джантите май започват от 21ци, просто фокуса на модела е такъв. За жалост няма регулиране за комфортно каране, което за мен е най-големия минус. Ако трябва да го сравнявам с Мураното (някой го спомена), ще избера второто, понеже в момента съм на вълна спокойно каране По-меко вози, повече място има вътре, а лукса не бих казал, че е кой знае колко по-малко... но разбира се не е толкова спортно, доста по-кежуъл е.

                            Боботенето на осмака на 45цата все пак е голям плюс
                            По същество. Инфинити FX има два недостатъка - твърдо возене заради спортното окачване и 20" джанти и малкия обем на багажника за СУВ. Тук се продава стандартно с 20" джанти. FX45 има адаптивно регулиране на окачването и 390 к.с. Докато FX35 няма адаптивно окачване.

                            Мураното вози доста по-меко но има CVT кутия. Подходящ е за семеен автомобил и няма спортен дух. Но Мурано не е от премиум сегмента на Нисан. Аналог на Мураното в премиум сегмента е Инфинити JX35 или новото му име QX60. Това е нова модификация която стартира като производство 2013 г. В САЩ. Този СУВ е изграден на базата на Мураното но много по-луксозен със 7 места 4x4 и натъпкан с всичката нова електроника за която се сетите. Мисля че още не се продава в България. Това че е с CVT и се произвежда в САЩ ме отказа да го купя. Иначе вози доста меко но с тая кутия имаш чуството че мощността му е по-слаба отколкото в действителност е. Гори доста по-малко от FX35. Все пак той е много добър луксозен СУВ за спокойни шофьори и жени и подходящ за семейна кола с много място за багаж и 7 места. На цена като нов е малко по-евтин от FX35 и доста по-евтин от FX45.
                            Последно редактирано от Kuwait; 11-04-14, 23:10.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Infiniti FX 45 :/

                              Само малко доуточнение, 390 кс е модела 50 след 2008 и няма май вече 45 само 35. До 2006 45 ката е 319 кс и 328 кс между 2006 и 2008. Добър спортен Сув, на пясък до плажа е без проблеми, ще върви и на сняг с доста добри стабилизиращи програми е. 45 цата е по-добре, защото почти всички са с максималните екстри за годината на производство, качеството на материалите в купето е на доста високо ниво, моторите изпитани, частите малко скъпи, но все пак е премиум марка нисан- инфинити и всичко е японско качество, не знам как е в БГ подръжката и частите. Гумите 4 ри 265/50/20 са малко по евтини от аналозите на БМВ 275/40/20-315/35/20. Моля, не започвайте пак спора за алтернативните горива, моето мнение е че всеки сам си избира решение, съобразно плюсовете и минусите. Като най-неприемливите са за "комплекси" и т.н, личното ми мнение за в БГ и за FX-45 е че бих го карал на газ: зимата навсякъде дори и в града, при пътувания в страната и извън, изгодно е при над определен годишен проход - сравнено с цената на газов инжекцион за модела, като е хубаво да има и друга кола за подземните паркинги в София . Личните ми предпочитания са за висок спортен и много сигурен СУВ, оборудван с всички възможни глезотии, газифициран за икономия и екология - и не се срамувам да си го кажа, но пък на сърце ми е друга марка и аз бих избрал БМВ Е53 4.8 или Е 70 от 4.8 нагоре. Автора на темата да си взима FX-45 ако е любов от пръв поглед, удоволствието от шофирането му ще неутрализира напълно много от разходите по подръжката и дано те да са минимални! Поздрави!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X