Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Audi A4 quattro или BMW 330DX?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

    zlost сигурно има някакви наблюдения за CDI от старите мотори..
    Аз знам за 3 мотора - 2.2.цди на Е-клас 98 година - дъртата четириочка с уникалната возиа и пространство, 2.2цди на вито и сегашното ми комби 2.2 цди на Ц-клас..
    Проблеми по мотора не е имало, макар, че дъртото Е е било такси.. Сега на цедката само сменях гумените уплътнения на ГНП - към 50лв ако не се лъжа..

    Коментар


    • #62
      От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

      Здравейте! Личният ми опит е само от А170 CDI. Не коментирам ходова част, окачване, инженерни решения и т.н., а само смяната на две дюзи и дифтунгите на другите две. По повод на тези ремонти говорих с доста майстори и приятели, притежаващи или ремонтирали по-стари ЦДИ и имаше доста оплаквания от дюзите. Може и да се ме подвели, а и може и да са поукрасили историите си, та затова питам Истината се ражда в спора, т.е. в повече мнения. Благодаря ви, за което!

      Коментар


      • #63
        От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

        Страшна тема стана ,всеки хвали своето ,а дали става и за чеп ........не е от значение ,не че другите теми се отличават от тази ама............... сега и бат Пенчо да излезе с кията за по едно кръгче и може да приключваме

        пп Пенчо ,само с добри чувства те споменавам
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • #64
          От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

          Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
          Страшна тема стана ,всеки хвали своето ,а дали става и за чеп ........не е от значение ,не че другите теми се отличават от тази ама............... сега и бат Пенчо да излезе с кията за по едно кръгче и може да приключваме

          пп Пенчо ,само с добри чувства те споменавам
          Ееее, не е толкова страшно де, добавихме просто като алтернатива Mercedes C класата с CDI двигателите... от един клас са с тези от заглавието, а последните 3-4 години са и по-добри, а за бат Пенчо, верно, как не я видял темата, хахаха...
          Последно редактирано от ivied; 21-05-13, 21:35. Причина: Mercedes C класа

          Коментар


          • #65
            От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

            Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
            а дали става и за чеп ........
            Това е до късмет приятелю.. У БГ-то иам предвид..

            Коментар


            • #66
              От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

              Относно ЦДИ на Мерцедес, аз имам, като единствена кола, 203 комби от 2005 година, 2.2цди 150 коня автомат. Купих я 2008 на "реални" 100000 км. Двигателя е 646 и съм на едно ходене до морето да и напиша 200000 на километража.
              Статистика на ремонтите до момента:
              1. Смяна на маркуч, гумен, на турбо поради сцепване 120 лева оригинален с труда.
              2. Ремонт на скоростна кутия, подмяна на хидротрансформатор и 3 касети с рециклирани ми и,злезе 1900 кинта, но продължава да има неадекватно поведение, труда е включен в цената.
              3. Окачване предница-регулярни ремонти при всяка смяна на маслото и винаги нещо тропа, което тропане никой не открива от какво е. Цена - скъпо и досадно, не съм смятал точно, щото не ми изнася.

              Колата е тясна дори за 3 членно семейство с мално куче(кокер), а аз не съм от най-едрите, 186 см малко под 100 кила. Относно двигателя, искам да се похваля, че по-безпроблемен двигател двигател не съм карал. Вярно че го глезя със скъпа нафта и масло, но се отплаща с безпроблемна работа.
              Разхода на гориво в града е от порядъка на 10-11, без значение с или без климатик. Става дума за тежко, централно Софийско градско. Междуселско съм го докарвал и до 4.5 с нетипично кротко каране, но при обичайното ми каране е 5.5-6(маршрут софия - самоков и обратно). Магострално разхода е 5.5-9 и много зависи от десния крак. Ако се спазват ограниченията на магистралата, което не е типично за мен, разхода София - Приморско е 5.4-5.8. Разход 8-9, когато стигам от София до приморско за около 3 часа, ама не си е работа това по нашите пътища.
              От гледна точка на двигател - абсолютно безпроблемен при добра поддръжка и гориво, да не говорим че върви порядъчно. От гледна точка на окачване - голем курник и много хилаво. Е класа със същия двигател би било добур избор.

              Коментар


              • #67
                От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

                И аз имам познати с мерц-ове, на които повече главоболия им създаде автомата, а не мотора! Ама с тия нови таралясници и пъчката не е баш вариант, щото па там с тия демпферни маховици и съединители филма е аналогичен, дори по-скъп! Ако се повреди автомата ,а не е задължително, качествения му ремонт би гарантирал толкова пробег, за колкото при ръчката ще си препатил бая пъти със съединител и финансовата сметка би била в полза на автомата...,а за другите му предимства темата е дълга!
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #68
                  От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

                  Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                  Ееее, не е толкова страшно де, добавихме просто като алтернатива Mercedes C класата с CDI двигателите... от един клас са с тези от заглавието, а последните 3-4 години са и по-добри, а за бат Пенчо, верно, как не я видял темата, хахаха...
                  Не е заради Меца , исках да дам пример че всяка марка има по няколко модела НО не всеки модел е перфектен .Както има мечоци класика и не убиваеми така и марката има своята мърша ,както аз казвам „гавра с автомобило строенето " .Така и бмв има някой друг свестен модел , а имат модели от конвеера направо в скрапа , това важи и за ауди и замногоооо други марки .За това се опитах да се даде по един модел от всяка марка и тогава да се обсъждат +/- ,а не ООООООООооо бмв е велика работа алелуя .Дано сте ме разбрали правилно.
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

                    какво казва стаистиката на DEKRA по въпроса
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #70
                      От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

                      Системите на задвижване на двете марки са много различни . Имам наблюдение и на двете на сняг и лед - БМВ Х6 , 325IХ и Aуди куатро А6C5 .
                      БМВ - среден многодисков диференциал разпределящ до 100% от въртящия момент към задния мост, както и бързодействаща електроника, която командва разпределението м/у предния и задния мост. ПРОБЛЕМИ : често неадекватно мудно поведение на автомобила от същата тази електроника .
                      АУДИ - Неубиваем
                      Торсен диференциал , конструиран така че където има по-добро сцепление мигновено прехвърля въртящия момент натам. Най-добрата част на Торсен е, че е напълно механичен и не се нуждае от електроника за бъде винаги в час къде и какво се случва. Торсен е метална черупка с 8 специални зъбни колела в него поставени по строго определен начин, които вършат цялата черна работа . Самия диференциал е сравнително сложен за изработка, но за сметка на това след това не му е необходима поддръжка. Резултатът е прехвърляне до 75% от цялата мощност към предната или задната ос.
                      Двигатели , кутии и разход няма да коментирам но твърдо заставам зад системата Куатро на АУДИ

                      GL420, G500

                      Коментар


                      • #71
                        От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

                        След седем дълги месеца темата се раздвижи
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

                          Истината е много проста, колкото по ново толкова по голям кенеф! Трудно ремонтно пригодно, безумни инженерни решения. И не на последно място и най важно според мен, пълна липса на комуникация между отделите за шаси и двигатели! След 2000г. това се забелязва в повечето автомобили. За обслужването на елементарен детайл се налага почти пълно разглобяване на купе или мотор
                          И не забравяйте че колите вече се правят от счетоводителите на фирмите не от инженерите. Комерс с пълна сила.

                          Забравете да си карате колите 10+ години като някое дърто Е34 или Ауди 100 88набор или някоя МБ124.

                          При новите правилото че имаш пари за колата и половината ги отдели за ремонти работи в пълна сила.
                          Доживях да видя как на БМВ Х6 на реални 60 000км. разпределителните валове бяха станали на точилки, а от Камор вдигаха рамене и казваха "Ами така са новите"
                          Познат със своето куатро едвам се качи в лек заснежен път до една хижа над Благоевградско, а дърта Импреза се наложи да го вади на 4-5 пъти, а Аудито беше със 1001 системи за всичко де що има на земята и собственика се биеше в гърдите, че ще прави като рекламката със бащата и сина ескимости, помните ли я?Е после горчиво съжали за похарчените хилядарки и промития си мозък от гледане на клипове от 88г. за куатро и Ауди.
                          Куатро преди 20г. да, ама сега нъцки, не стават.
                          Безумни решения като това да ти заключат моторчето за чистачки, бутоните вързани на КАН шината по вин на колата?!?!?И още куп други простотии от новите модели..
                          БМВ и те същия гьол...безумни решения, тесни салони. Е90 с багажник като на застава! Колата е уж за 4-ма а отзад трудно влиза нещо различно от булонка.
                          Колега беше споменал и Волво - то там най големия проблем е да разбереш тоя детайл дето е строшен от какво са го взели шведите- Рено, Фрод, ГМ или няква гениална идея на Волво.

                          Ще ги търсим старите ама...нанайции
                          Който оцелее ще закусва!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

                            +1 Tука си много прав като това важи и за другите коли не само за куатрото.
                            0878424143
                            0887424150

                            Коментар


                            • #74
                              От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

                              Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
                              Истината е много проста, колкото по ново толкова по голям кенеф! Трудно ремонтно пригодно, безумни инженерни решения. И не на последно място и най важно според мен, пълна липса на комуникация между отделите за шаси и двигатели! След 2000г. това се забелязва в повечето автомобили. За обслужването на елементарен детайл се налага почти пълно разглобяване на купе или мотор
                              И не забравяйте че колите вече се правят от счетоводителите на фирмите не от инженерите. Комерс с пълна сила.

                              Забравете да си карате колите 10+ години като някое дърто Е34 или Ауди 100 88набор или някоя МБ124.

                              При новите правилото че имаш пари за колата и половината ги отдели за ремонти работи в пълна сила.
                              Доживях да видя как на БМВ Х6 на реални 60 000км. разпределителните валове бяха станали на точилки, а от Камор вдигаха рамене и казваха "Ами така са новите"
                              Познат със своето куатро едвам се качи в лек заснежен път до една хижа над Благоевградско, а дърта Импреза се наложи да го вади на 4-5 пъти, а Аудито беше със 1001 системи за всичко де що има на земята и собственика се биеше в гърдите, че ще прави като рекламката със бащата и сина ескимости, помните ли я?Е после горчиво съжали за похарчените хилядарки и промития си мозък от гледане на клипове от 88г. за куатро и Ауди.
                              Куатро преди 20г. да, ама сега нъцки, не стават.
                              Безумни решения като това да ти заключат моторчето за чистачки, бутоните вързани на КАН шината по вин на колата?!?!?И още куп други простотии от новите модели..
                              БМВ и те същия гьол...безумни решения, тесни салони. Е90 с багажник като на застава! Колата е уж за 4-ма а отзад трудно влиза нещо различно от булонка.
                              Колега беше споменал и Волво - то там най големия проблем е да разбереш тоя детайл дето е строшен от какво са го взели шведите- Рено, Фрод, ГМ или няква гениална идея на Волво.

                              Ще ги търсим старите ама...нанайции
                              Някои неща са така, ама повечето - тц. И къде да са вързани бутоните, ако не на кан шина.
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • #75
                                От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?

                                Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
                                Истината е много проста, колкото по ново толкова по голям кенеф...
                                Вероятно затова от Форд обмислят отново да пуснат в производство модел "Т".
                                Климатици, парктроници, мултимедия... Друго си е да врътнеш манивелата и двигателят за заработи...
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X