От: Audi A4 quattro или BMW 330DX?
Клапите за които говориш са т нар. "пепедуди" които не се развиват а с годините, понеже са пластмасови, се чупят и падат в цилиндъра. Махането им е детска игра и струва стотинки. При 3.0тди на Ауди се налага да сменят целите колектори(1200лв бр, а те са 2 понеже е V6) заради тези клапи, понеже са на ел.мототчета и след време блокират.
Радо, и при Ауди и при БМВ на 4 цилиндровите дизели разхода е сходен- градско около 8/100км, дълго 6-7/100, но за Ауди(Б7) от тези години нямат добър дизел. 2.0тди е проблемен мотор и дори не е комън рейл! Иначе при БМВ за да 4х4 от тези години мотора трябва да 3.0, който може да се каже че е безпроблемен и разхода му е една идея над 2.0тди на Ауди.
Първоначално публикуван от jimito
Преглед на мнение
Радо, и при Ауди и при БМВ на 4 цилиндровите дизели разхода е сходен- градско около 8/100км, дълго 6-7/100, но за Ауди(Б7) от тези години нямат добър дизел. 2.0тди е проблемен мотор и дори не е комън рейл! Иначе при БМВ за да 4х4 от тези години мотора трябва да 3.0, който може да се каже че е безпроблемен и разхода му е една идея над 2.0тди на Ауди.
а, наблизо има хендлер, така де, автокъща и мога да погледна, имаха няколко и C i E - 4матик, 350 CDI, 2010 - 2011 г. но бяха на по 160 000 км. "Обикновенните" C-та ги харчат (особено комбитата), като топъл хляб...
Коментар