Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дьлго евтино и здраво дизелче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Дьлго евтино и здраво дизелче

    Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
    Търси го голямо и тежко. Ей сега карах от морето до София с Корса 900 кубика. С бебето на задната седалка. Ако друг път пак ми се наложи такава каскада- само с картечница на покрива...
    Тука в Бугарско малки коли се карат напред като непрекъснато гледаш назад в огледалата ....кога да дадеш пътНе си свикнал
    К мирной жизни не пригоден.
    Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
    ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

    Коментар


    • #77
      От: Дьлго евтино и здраво дизелче

      Ще направя последен опит, понеже си говорим за ДЕЦА. Стар "джип" не е за возене на деца. Не е "SAFE". And, as we all know, SAFETY FIRST!
      А колко е safe пише ей тука http://www.euroncap.com/home.aspx
      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

      Коментар


      • #78
        От: Дьлго евтино и здраво дизелче

        Е хубаво де. Може ли да си в Бургас и да не се обадиш.....
        Отсечката до Стара Загора си е тест за висш пилотаж по това време на годината.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #79
          От: Дьлго евтино и здраво дизелче

          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
          Търси го голямо и тежко. Ей сега карах от морето до София с Корса 900 кубика. С бебето на задната седалка. Ако друг път пак ми се наложи такава каскада- само с картечница на покрива...
          Хмм, аз вчера карах Ярис 997 кубика.От София до Лозенец. Средна скорост по компа - 92 км/ч. Хем спирах за кафе. Не се лъжете, тежите коли не се най-доброто. Колите трабва да се "сметнати".
          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

          Коментар


          • #80
            От: Дьлго евтино и здраво дизелче

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            Е хубаво де. Може ли да си в Бургас и да не се обадиш.....
            Отсечката до Стара Загора си е тест за висш пилотаж по това време на годината.
            В събота беше рахат. Почти никво движение.
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • #81
              От: Дьлго евтино и здраво дизелче

              С малка кола не те уважават много на пътя. Ако си с камионче малко или много не изкачат да изпреварват насреща ти и ти да влизаш в банкета. Лошото е че, винаги има някой по-голям.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #82
                От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                Моят избор за джип е Ландровер Дискавъри 1 300ТДИ. Но!
                Ако трябваше да си возя децата аз бих избрал нещо такова **XXXX**** или такова ****XXXX***
                Плюсове - по-сигурно и безопасно, по-икономично, по-стабилно, побързо, по-комфортно. Минуси - електроника, не върви в 15 см. сняг.

                Виж това http://www.youtube.com/watch?v=rIKu1UDoa6s
                Понеже май съм сгазил лука, като съм дал линкове към мобилето, ще поясня. Ставаше въпрос за миниванове Рено Еспейс и Опел Зафира, нафтови, след 2000 година.
                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                Коментар


                • #83
                  От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  Е хубаво де. Може ли да си в Бургас и да не се обадиш.....
                  Отсечката до Стара Загора си е тест за висш пилотаж по това време на годината.
                  Дълго е за разправяне. 10 месечно бебе ревящо на задната седалка, 2 братовчедки в другата кола... Ама може да наминем пак... Ехххх, море...

                  Изчекнах се от рефлекси да си пазя задната броня. Пробвах всичко, от каране със 140 та до 70 в канафката... Нищо не помага! Другия път съм с танк.
                  Навремето с Патрула никой не ми се завираше на 2 пръста от стоповете... Сега е лудница.
                  Някой да продава тежка картечница?

                  Брат ми, намери едно Диско и да го взимаме. С Ладата даже не те броят за човек. Тука марката и размера определя предимството. Мисли за заварчик и релси...

                  Със Зефира отидох до морето. Съвсем различно отношение към движещата се насреща ламарина. Размера има значение...
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #84
                    От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                    Аз не мога да разбера нашият приятел държи да е джип,който ще се кара само по асфалт или трябва да е нещо с висока безопасност + 4х4,ако е второто не виждам причина да е и един Еспеис 4х4 например.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                      Ако правилно разбирам - иска се нещо, което да поеме Астра или Голф без да се смачка неузнаваемо. И да е достатъчно голямо, за да всява поне малко респект във водачите тип "безсмъртен пилот". Пътьом се търси 4х4 с големи (стандартно) гуми, за да може да отнесе шахта без капак или паркиране през бордюр без последствия. Зимното каране и лекия офроуд май са повече като следствие на всичко до тук.
                      Морски, познах ли?
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #86
                        От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                        Първоначално публикуван от сиско Преглед на мнение
                        Аз не мога да разбера нашият приятел държи да е джип,който ще се кара само по асфалт или трябва да е нещо с висока безопасност + 4х4,ако е второто не виждам причина да е и един Еспеис 4х4 например.
                        Стига с тоя еспейс бре! Човека иска джипка. С повече железа.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                          Първоначално публикуван от сиско Преглед на мнение
                          Аз не мога да разбера нашият приятел държи да е джип,който ще се кара само по асфалт или трябва да е нещо с висока безопасност + 4х4,ако е второто не виждам причина да е и един Еспеис 4х4 например.
                          И аз не виждам причина да Е Еспейс, но виждам причина да НЕ Е Еспейс. Нямам много наблюдения над тях, да не казвам хич, но знам един, на който 3 /три/ пъти му сменяха онова електронното табло в средата. Всяко за по 2 ли 3 ли беше хиляди. Освен това никой не може да ме убеди, че 15 еърбега заменят 300кг желязо в челен сблъсък. Или пък някое тенеке да се опита да спре инерцията на двигателя ми ('щото той минава първи), пък 'ако ли да му се завира на отресщния двигателя под купето за безопасност.
                          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                          Коментар


                          • #88
                            От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                            Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                            ...Или пък някое тенеке да се опита да спре инерцията на двигателя ми...
                            Ми, там е работата че на лекото ново тенеке не му се налага да спира двигателя ти. По-скоро ще отхвъкне барабар с него в обратна посока.

                            Помня един случай с приятел преди години. Предната част му беше сплескана наполовина, а вратите си се отваряха и затваряха все едно нищо не е станало. Това след удар с камион.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #89
                              От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                              Tef4o позна- има Зафира дизел 2000 и някоя,има една Алфа 156 май беше,има го Ладето за таралясник,тьрси се евтина,проста и здрава джипка.РЕното не го знам как е и не искам да го знам,тия детомправят спагети и ми..ти не сьм видял коли да са направили,може и да не сьм прав,но няма да е Рено ако ще да е 300 лева с пьлен резервоар.

                              Аз като питам нещо и темата винаги става по 6 страници /не че има лошо,поне ми светва/ и пак да го кажа-баба им кара с 40,на магистралата няма работа и шанса да го капичне е нищожен.Искам го изпитано щото ми виси на мен,а аз сьм на 10 000 километра.Искам го вьртиш и палиш,караш и заебаваш,издьржана марка и модел.За сьжаление Диското е с ремьк и малко леко идва,а и третата седалка трябва да се преправя,но няма перфектна машина за тия пари.Диско ще да е,да не се чудят кой блокаж кога да включат.


                              Брат ти си там бе,намери........пиша от айпада че сьм на бачкане,а ти викаш намери.Ти земи па се разходи малко,избери едно като за теб,а аз ше ти го рентвам по братски после,Корсата може да я носиш в багажника за резерва.Мен ме знаеш какво искам,а релсата какьв цвят ше е ми е все тая.Виж и Рейкор кой да му сложи,другото ще го оправим и по интернет.

                              Зимното каране я се кара я не,те и моите гуми са до 300 ама я видят 250 преди жената да ми вкара някой чехьл я не.Искам джипка обаче,просто по-спокоен ще се чуствам самия аз.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #90
                                От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                                Тормоз до последно.

                                Един колега ми пусна едно лично вчера,джипката изглежда добре което не е добре.............и е автомат.

                                Вьпроса - как му е автомата на това,какво троши,колко издьржа,как се дьржи на сняг,тегли ли добре / че има теглич и някой го е ползвал за муле / има ли кой да го поправя това в България и какво ще ми струва да му се смени автомата с рьчка?

                                Да уточня - Октомври 98 Диско автомат 300ТДИ
                                Последно редактирано от BENZBOSS; 27-06-11, 18:12.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X