Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дьлго евтино и здраво дизелче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дьлго евтино и здраво дизелче

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

    ПП: @BENZBOSS - видно от подписа ми, имаш пълното право да слушаш другите с една идея повече от мен. Затова и се стремя да излагам повече технически факти.
    До момента на листа с опциите е Нисан Терано 2.7 дизеляк и то главно защото ти и Сребьрната Лисица го предлагате и доводите са обосновани.


    Още една идея - не е задьлжително да е светквица,баби тук кара на трета и осмака се чуди какво искат от него,в Бьлгария по нам си какви причини все още кара Лада Петица / май такова нещо беше / и фактора СКОРОСТ и УСКОРЕНИЕ са непознати за Руската сила.Вьпреки това ще е добре като му натиснеш газта да се случи нещо.

    Имам 2 зими на Боровец с 25 годишен редови шестак дизел който си палеше и на -20 та и това не е голяма беда,все ще го запалят някак си па ако ще втора батерия да му се монтира.Ше го праим кораб значи...........
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Дьлго евтино и здраво дизелче

      Един градски(гробаря) продава такъв дърт патрол-с SD33 мотор. Много го пипа, идеален е за офроуд(е, отстъпва на моята витара де), а това значи, че за детевоз се е утепал. Нема по-сигурна машина.
      Освен диското кактъо Владо спомена, него го бях забравил.
      А Дискотата вървят по 4-5 хиляди, и са си корави машинки. Особено ако не се ползват за в гора. Или на шофьора три дъски да се държат с два гвоздея...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #18
        От: Дьлго евтино и здраво дизелче

        2.8 пада в канала ако е така,3.3 си беше чист дизел и нямаше прегряване,това ако грее и хвьрля мотор не го искам ако ще да е 200 лева.

        4.2 е легенда,това и аз го знам,не знам обаче за какви пари говорим,за колко се намират тия?
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          От: Дьлго евтино и здраво дизелче

          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          ...Идеята е танк на колела,товарно добиче което да ги пази...
          За сигурността (пазенето) се изписаха много теми и общото мнение в резюме е, че джиповете до 2000 г с малки изключения са здрави откъм конструкция и тенекия, но при „не дай боже”, пътниците го отнасят. В този смисъл пак по общо мнение се препоръчва семеен ван, заради предвидените зони на деформация, които при джиповете в голямата си част липсват.
          JEEP CHEROKEE '86 XJ 4.0

          Манол Денев

          Коментар


          • #20
            От: Дьлго евтино и здраво дизелче

            Тераното пали зимата като лятото. Само му купувате един акумулатор и му проверявате свещите, и забравяте за паленето. Повечето си имат климатик. Няма стандартна комплектация с печка, но има достатъчно място да се сложи, ако е важно. Има ABS, при това работещ съвсем прилично + комплектация с 2 ербега, макар повечето да са с един, само за шофьора.

            А май всички забравяме за галопер и трупър, примерно. Предполагам читав галопер 2 може да се побере в тая ценова категория.

            Патролите с RD28 са Y160/260, Y60, и Y61. Всичките са с турбо. Y61 e и с интеркулер. Само дето читави Y61 са скъпи, а другите идат стари, и често доста гнили. В смисъл, не може да се купи бързо, а трябва да се чака и дебне да излезе някой, при това ако имаш късмет. Терано имат същите грижи с ръждите, но е доста по-масова джипка, и доста по-често се намират читави екземпляри включително и след 2000-та година.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Дьлго евтино и здраво дизелче

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение

              4.2 е легенда,това и аз го знам,не знам обаче за какви пари говорим,за колко се намират тия?
              Имаше един за продан във Форума, ама не знам къде отиде. Беше и с климатик, а цената не помня, ама над 10к беше.
              Виж това например–http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?t=119596 (ама не се вписва в цената)
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #22
                От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                Първоначално публикуван от Александър Белов Преглед на мнение
                За сигурността (пазенето) се изписаха много теми и общото мнение в резюме е, че джиповете до 2000 г с малки изключения са здрави откъм конструкция и тенекия, но при „не дай боже”, пътниците го отнасят. В този смисъл пак по общо мнение се препоръчва семеен ван, заради предвидените зони на деформация, които при джиповете в голямата си част липсват.
                Сьгласен до някьде,това главно важи ако се шибнеш ти е дьрво да речем,но ако ме нацели Опел Корса,а аз сьм в 2.5 тона железария да ме прощава Корсата,но ще има да взима.

                Трябва ми и 4Х4,ако ще е нормална кола ги има много за по 3-4 000 лева.От бусовете Фауве синхро / голямо НЕ / Л300 на Мицу / това е малко / и за други не се сещам.След 2000 са и други пари,а аз сьм беден емигрант тьрсещ Ланд Круисер 100 по сьщите причини изброени по-горе.Просто не ми се намират в момента 30 000 лева за 2 коли на 2 континента та гледам да мина евтинко.

                Гледам и се пуля,аз като трьгнах от България едно време дадени модели бяха по 40 000 лева,сега се намират за по 5...........и сьм в шах.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                  Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                  Имаше един за продан във Форума, ама не знам къде отиде. Беше и с климатик, а цената не помня, ама над 10к беше.
                  Виж това например–http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?t=119596 (ама не се вписва в цената)
                  Това го видях,прегледах вече кой какво продава тук от Тойота,Нисан,Мерцедес,Мицубиши,но или ближа екрана или не ми се вписва в претенциите.

                  Криза,7 бона за колицата и още 2-3 за начален шут,че да знам сьс спирачки и гуми как е,другото после като ги надипля кинтите.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    От бусовете Фауве синхро / голямо НЕ / Л300 на Мицу / това е малко / и за други не се сещам.
                    Рено Еспейс 4х4, голямо, широко, масово...
                    JEEP CHEROKEE '86 XJ 4.0

                    Манол Денев

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение

                      Криза,7 бона за колицата и още 2-3 за начален шут,че да знам сьс спирачки и гуми как е,другото после като ги надипля кинтите.
                      Ти си знаеш, ама с още един шут, шут и малко, може и да се спазарите с човека. А онази като я гледам, няма да има нужда да се рита за да тръгне.(Не, че е задължително и някоя за 7000, да има нужда). Няма да те навивам, знам колко е гадно, да е тегаво с кинтите и разните ситуации от типа "хем искаш, хем можеш... ама не трябва"...
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                        Бе вземай едно диско. Верно го бях забравил при първите си постове, ама си е точно като за тебе. Голямо, стабилно, евтини части(ако ги поръчваш от острова), зимата пали(на Данчо диското запали миналата зима при минус 10 с две работещи свещи...), почти всички са с климатик, и не създават сериозни ядове. Освен обичайните за всяка кола-накладки, антифриз, множе и някой електрически проблем, ама коя машина на над 10-15 години го няма това?..

                        Аз даже мислех да си купувам такова за семейна кола, ама с парите нещо кът...
                        То и терано исках да си вземам де...
                        Абе искам всичко, ама...

                        Абе нали знаеш-кола и жена са на късмет, вземай по-голямо и по-тежко, а другото е съдба...
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                          Балдъзата ще се навие ли на Паджеро 2 с десен волан? Има почти нови гуми graber at2, акумулатори 2 нови( с остатъчна гаранция AcDelco), водна помпа,нов антифриз, промита охл система,нови свещи, масла навсякъде включително и на хидравлкита(артиса 1 литър от това за скоростите), автомат,подгрев на филтъра,окачването е здраво(степените за регулиране си бачкат),кожа с подгрев на предните седалки, 2.5 '92 ексийд и за по-малко пари естествено, че и мене ме прасна кризата сериозно.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                            Тука американските коли всъщност са скъпи. Така че както го разказа - обикновен маневрен дизел. Има чехски и румънски, червени, и по-рядко - сини.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                              Балдьзата не я знам дали ще се навие,но аз за коли нито жената питам нито балдьзата,баджо може,че ги разбира,другите карат каквото има спряно на улицата.На десен волан аз няма да се навия обаче,може да е много запазено и без пари,но волана му е от грешната страна за мен и ще пропусна.Благодаря за предложението обаче.

                              Имам едно предложение на лични и ще го мисля и него.

                              От писаното по-горе излиза Терано 2.7TD / това е мотора нали,не е ТДИ / срещу Диско 300Tdi.Диското е на ремьк нали?Ако е така ме интересуват слабите черти на Тераното,кое да му гледат,коя година е добра,какви са му скьпите проблеми,какво му се сменя след закупуване по окачване..............?
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                                Toyota 4runner 2.4 TD отзиви за това?Годините около 92?

                                И разликата между Ford Maverick 2.7 td и Терано от сьщите години?Кое му куца на Форда,че е толкова евтин?
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X