Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля помогнете с избора с Вашите съвети

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    За съжаление - нямам право да влизам в раздела за ЛР и не мога да погледна нищо, аз съм нов участник в форума.

    Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
    Тцтцтц - дай да се видим някой път на черно и да ти покажа по-куц 2,5 ТД на 2,2 тонен Рейндж и с десетина години по-стар как се държи, а?

    Колега (който задава въпроса) - тук съвети дават все яко разбирачи - аз карам над две години ЗВЕРСКИ най псуваният тук мотор...
    Разгледай раздела на Ленд Ровър - там ще прочетеш доста повече истини! Както и много съвети за това какво да гледаш.
    Единственият качествен съвет тук прочетох за посещението при Митко.
    Много ме кефи Гранда, но става въпрос за дизелов двигател, само дизелов. МНого хора се оплакват в форума, че 2.5 ТД има някакви проблеми...

    Първоначално публикуван от AAF Преглед на мнение
    antonyzr, аз мнения за РР няма да ти давам, защото ако го харесвах щях да се насоча към него... Мога да ти дам малко факти за Гранда /от подписа/. Както колегите писаха по-горе мотора няма да го коментираме като възможности, защото V8 5,2 трудно можеш да го "удушиш" /но няма невъзможни неща /. Върви и гори - в този ред на изброяване. Аз проблема с разхода, защото за мен разход 22-25 на 100 бензин си е проблем, го реших с газова уредба на метан с най-голямата бутилка, която намерих - 16 кг. /има и по-големи/. Метановата уредба ми е от "простите" и определено си оказва влияние върху мощността, но пък за сметка това ГЧ си има достатъчно. При изпреварване понякога се налага за няколко секунди да обърна на бензин. Рзхода ми варира от 14-16 лв. за 100 км /рядко 17 лв./. Относно ремонтите - най-често по ходовата част ремонтирам тампони, но основно, защото не съм се хванал да сменя амортисьорите - старите са здрави, но гумените тампони са заминали и прилагам разни методи на лечение. След като го взех и до сега съм сменил спирачки и спирачни дискове, 2 тампона, семеринг на задния диф, 1 лагер на една ролка, филтри и всички чорби, кабели с дистрибуторна капачка,... а и си сложих нови огледала и летни гуми. Най-скъпи са чорбите . Всичко останало ми е излизало 5-30$ /без гумите/. До скоро го карах само по риби, ама от две-рти седмици съпругата ми ходи с него и на работа - много и бил удобен . Според мен мотора си е шумен и не е много-много за дълъг път, но така може да е само моя мотор . Все пак говорим за 17 годишна... за съжаление кола.
    МАлко има детски болести, обаче аз все пак оставих идея да си взимам Рейндж, и по-скоро се насочих към Диско 300 ТД, най-много ми харесва, хора казват, че не чупи много, а поддръжката е евтина, ще търся такава кола, или Фрилендер, разбира се.


    Първоначално публикуван от bozdugan Преглед на мнение
    Грешно е да се пише че 2.5тдс на БМВ е калпав.Имах Ренж около 6м.никакъв проблем с мотора.Даже обратното останах доволен от добре балансирания и може да се каже тих дизелов двигател.Със чип се получава добра динамика.Някой не го харесват за гората че иска повече обороти,но ако не му се дава много зор издържа достатъчно.Единствено създава проблеми с електрониката,сензори и т.н.Всичко друго си е доста здраво.Разход в града около14-или 35лв.Имах и Гранд 5.2 голям звяр много върви,разход около 30 на 100 газ или +-40лв.Мое виждане на асвалт Ренжа е по стабилен в завой и имаш чувство за стабилност с голяма скорост.За мен + на Гранда.По добра визия,по добър двигател.-малък багажник,много трябва да се внимава с маслата при смяната(че остават дълготрайни проблеми).+на Ренжа.Голям просторен(и купе и багажник)Страхотна возия.Комфорта го имат и двата джипа.Трудно се избира без да си ги карал.
    Последно редактирано от CarTest™; 31-05-11, 11:14.

    Коментар


    • #32
      От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

      FreeLander-a е паркетник. Не е препоръчително да влизащ в гората с него...

      Коментар


      • #33
        От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

        Фриландера е моят вторин вариант, обаче сега със сигурност се ориентирах към Диско с двигател 300 ТДИ, много ми харесва, остана само да продам моята или някой да иска да я смени за ЛР Диско.

        Първоначално публикуван от noel Преглед на мнение
        FreeLander-a е паркетник. Не е препоръчително да влизащ в гората с него...

        Коментар


        • #34
          От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

          Първоначално публикуван от antonyzp Преглед на мнение
          За съжаление - нямам право да влизам в раздела за ЛР и не мога да погледна нищо, аз съм нов участник в форума.
          Разделите "по марки" можеш да си ги четеш на воля. Това, че си "нов" ти ограничава само достъпа до подразделите с техническа документация.
          Фрилендъра по-добре го остави - разходите по привеждането му в годно техническо състояние обикновено са съизмерими с покупната цена, понеже 90% от тези, които се продават са със спекла вискомуфа и карани доста време така, от което следват проблеми с раздатка и заден диф. Оправените просто не се продават, а хората си ги карат, понеже да го продадеш е чисто набутване. Имам и един такъв (бензинов), който го кара баща ми - ако му сметна всички разходи за 4 години ще надхвърли актуалната цена на Тойота 80-ка. Но пък в момента вече е идеален (доколкото това е конструктивно възможно).

          За Диско 300тди - виж това - http://www.offroad-bulgaria.com/show...=104805&page=1 (може и да си го видял вече) - според мен си струва, единствения му недостатък е, че е двуврато, но с това се свиква. Аз даже му бях потенциален клиент, но после ми изпадна много изгодно тд5 и изборът стана в тази посока.
          Последно редактирано от stargazer; 01-06-11, 07:28.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #35
            От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

            Наистина това е Диско е много добре, ама аз сега продавам МЕрса и човека иска бартер само за 4 по 4. В мобиле намерих дори един много по-добро от това за 6000 лева с нови гуми. Ама като сега нямам бари, разчитам само на бартер (поне докато няма да продам мерса).

            Коментар


            • #36
              От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

              Незнам как е ама специално за п38 имах ужасни проблеми с електрониката, стартери се вуртят без да е вуртре клиоча, загубих светлените от дясната страна... не искаше да влезе на скорост(беше автоматик)... просто ад и накрая всичко излезе че било проблема в задното моторче за стаклата била влезнала вода и от там тез сички дивотии са станали .. а и с вуздушните вузглавници имах проблеми
              Aprilia 125 1991
              Bashan 200c 2007
              Suzuki Vitara 1.6 16v 1993
              Suzuki Grand Vitara 2.5 1998

              Коментар


              • #37
                От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

                Първоначално публикуван от gouk Преглед на мнение
                Незнам как е ама специално за п38 имах ужасни проблеми с електрониката, стартери се вуртят без да е вуртре клиоча, загубих светлените от дясната страна... не искаше да влезе на скорост(беше автоматик)... просто ад и накрая всичко излезе че било проблема в задното моторче за стаклата била влезнала вода и от там тез сички дивотии са станали .. а и с вуздушните вузглавници имах проблеми
                Постарай се с правописа, че нищо не разбрах!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X