Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля помогнете с избора с Вашите съвети

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Какво толкова сте го набедили тоя Рейндж? Освен системата въздушно окачване, какви други проблеми има? За сметка на това е уникална екстра, подновява се и проблема за дълги години е решен. Има го и варианта замяна с пружини.
    Изискването да е 15 годишен, "луксозен", "безпроблемен" и за "6 хил." е абсурдно.
    Рейнджа има един много, ама много сериозен проблем - поради сложната комуникация м/у ECU, BCM и арматурното табло, всяка интервенция на родните "търговци" с цел връщане на километража води до пълен хаос и необходимост от подмяна на последните две. И съответното чакане/изръсване за намирането, монтирането и програмирането им. Иначе, колкото и да е оплюван БМВ-ейския шестак, при всички положения е много по-здрав от ВМ-а, особено ако последния е настъпван добре с тежичкото купе на Гранда. (Тежичко за ВМ-а, спрямо това на обикновено Чероки XJ, където с по-внимателно каране тоя мотор все пак се ядва).
    Та, дизелов Гранд аз не бих взел, освен ако не съм на първия от етапите, които съм описал горе.
    Рейнджа си е хубав и може да се намери на много прилична цена, заради лошата слава на БМВ-ейския мотор, но трябва да се внимава за не-малко неща, като го купуваш, особено в България...
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #17
      От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

      525тдс-а има лоша слава, щото 5-ците които пристигат у нас са "мильонници". С разтегната агренажна верига, с аванс бутнат до край за да компенсира износването. От там са повечето проблемите с паленето и греенето. Както и лошото състояние на охладителната уредба и нормалното износване на двигателя. Иначе тоя двигател продължава да се монтира почти до края на 2000г. на Е39. Алтернативите за по добър дизелов двигател с тоя обем и характеристики, от стария тип горивна система - разпределителна ГНП, не са много големи.

      Коментар


      • #18
        От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

        Значи Вие препоръчвате да не взимам Рейнджа с двигателя на БМВ. За сега все пак ме интересува Рейнджа, Гранд, И Фрилендер. Някой може ли да напише кой какви ремонти е правил по колата (говоря за тези, които притежават и карат такаво кола). Като години, имам предвид и трите модели преди 2000 година.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-05-11, 15:10.

        Коментар


        • #19
          От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

          За тези двигатели 2.5 ТДС на БМВ знам всичко, не са зле, само прегравят и често трябва да се сменя помпа.
          Въпрос - Рейндж Ровер 97 година дизел 2.5 136 коня - с такъв двигател ли е? Защото този двигател на БМВ е 143 коня?

          Коментар


          • #20
            От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

            Първоначално публикуван от antonyzp Преглед на мнение
            За тези двигатели 2.5 ТДС на БМВ знам всичко, не са зле, само прегравят и често трябва да се сменя помпа.
            Въпрос - Рейндж Ровер 97 година дизел 2.5 136 коня - с такъв двигател ли е? Защото този двигател на БМВ е 143 коня?
            БМВ е. 136 к.с. е защото е качен от лека кола на "джип" и е малко пипнат. Двигателя бил "проблемен", ама аз се сещам за един - два двигателя на джипки сравнително по безпроблемни. За сметка на това вървенето им се определя като на "мъртвец".
            Проблема на тая кола е имиджа, а той е "кола за милионери". Съответно трябва да се подготвиш за подобаваща подръжка.
            Вземи попрочети за тия модели и доста неща ще ти се изяснят. После питай конкретно.

            Коментар


            • #21
              Утре ще ходя да гледам този автомобил. Моля, за Вашето мнение. Също така, ако има някой, който кара същия и е от София - много щях да съм благодарен ако ще дойде с мен да види колата. Предварително Благодаря.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:59.5 КБ
ID:5281862

              Значи за поддръжката на двигател разбрах, не е нещо страшно, а и двигателя от БМВ си е хубав. Аз съм голям фен на БМВ, карал съм и тройка и петица със същия двигател. За електрониката ми е ясно. Моят мерседес сигурно още повече проблеми има откъм електрониката. По-конкретен въпрос е - колко излиза хубава поддръжка на окачването на рейнджа - интересуват ме цифри на месец и на година, колко често се чупи и колко какво струва, амортисъори, носачи, тампони, шарнири, ако има и други неща. как стоят нещата с диференциала и карданите??? Как е скоростната кутия на този автомобил (ръчна имам предвид). Тази джипка няма да я карам много в гората, а ако малко ще карам - няма да е тежък оффроад, няма да има камъни и реките (за сега поне, по-нататък нещата ще се променят и ще ги мислим). За мен представа за един оффроад машина е такава - един път хубаво ще направя окачването и ще вози комфортно дълго време по асфалт (по-скоро по дупки, защото има повече дупки от равен път). Дали е така при РЕЙНДЖ?

              За сметка на това вървенето им се определя като на "мъртвец".

              Какво означава това? добре ли върви?
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-05-11, 18:54. Причина: линк към mobile.bg

              Коментар


              • #22
                От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

                Карай го някъде на тестер преди да си дал и една стотинка. Най-добре при Митко (dignatov) в Бистрица, че в МотоПфое и Дару може само да си дадеш парите и да не ти кажат нищо. Тия 167 хиляди км са малко съмнителни за толкова години - дано тоя дето ги е "пипал" да е знаел какво прави.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #23
                  От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

                  Колега, какво значи веднъж да му направиш окачването и да вози и върви добре..?!! От фабричното окачване по-добро от към возия едва ли ще направиш и това се отнася почти за всички марки и модели 4х4... Ако се прави нещо по окачването въобще, то е или да се замени (побългари) някоя проблемна част като въздушните сфери, например (които вече се намират на сносна цена, а не "майка си и баща си" както едно време), или да се лифтне (повдигне) джипа с цел - поставянето на по-големи гуми и подобряване на проходимостта му, което почти винаги (да не кажа винаги) е за сметка на возията! Имай предвид, че промяната (подобряването) на нещо в каквато и да е посока по един автомобил е за сметка на друго! Най-общо казано джип, който да върви на асфалта и в гората няма! Най-добре е след като си се спрял на марка и модел, да влезеш в съответния раздел тук и да изчетеш всичко свързано с него! Така предварително ще знаеш всичко което те интересува, вкл. и какво "може" и "не може" съответния автомобил и на каква цена!

                  Поздрави

                  Коментар


                  • #24
                    От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

                    Първоначално публикуван от antonyzp Преглед на мнение
                    За тези двигатели 2.5 ТДС на БМВ знам всичко, не са зле, само прегравят и често трябва да се сменя помпа.
                    2.5 Не визимай в никакъв случай. Е как да не са зле, колега като прегрявали и често трябвало да се сменя помпа!? Ти на това не зле двигател ли викаш. А 4х4 с потенциално прегряващ двигател си е авантюра да взимаш. Дори да не караш офроуд, пак е зле. Ако караш междуградско - ами нямат душа и това си е. 2.5 на почти двутонна машина - представяш си... Едно изправарване - бял косъм. С две думи ориентирай се към бензиновите двигатели. И 4 и 4.7 и 5.2 са много добри. Като разход почти нямат разлики. Слагаш газова и с целата газ напред!
                    Успех!
                    JEEP CHEROKEE '86 XJ 4.0

                    Манол Денев

                    Коментар


                    • #25
                      Аз се ориентирам само към дизелови агрегати и то, чист дизел. не ми трябва бърз автомобил. В момента карам мерседес 186 коня бензин. обаче сега искам дизел (има свои причини). Ако този е толкова зле, дали 2.5 ТД на Гранд Чероки става, или пак си има сериозни проблеми? Също така ме интересува Фрилендер 2.0 д 98 коня. както казах, като вариант бензин не разглеждам въобще.

                      Това което казах, относно ремонта по окачването, е само за ремонт, не за подобряването или побългяряването. Вьпроса е следнат, след като ще направя добре (заводско) окачването на Рейндж, дали ще ми слугува дълго време, или аз ще му слугувам?

                      Със сигурност е отвъртян. Ама дано като при нормальни хора, защото хора пишат че възникват проблеми с компа от тези работи, излишни намесвания.

                      Искам малко по-конкретни отговори, дали си струва или нет. Написах три модела, написах за какво ще използвам. Написах двигатели, които искам. Означава, че със сигурност няма да искам бензин. Ако двигатель на БМВ не става, кой двигател тогава въобще става? Дали на Гранда дизела му е ОК?
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 30-05-11, 21:05.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

                        Колегата е започнал тема, която ми беше до болка позната и на мен преди 1 година, а имено - "Навил съм се да взема 4х4, ама какво точно?". Затова ще му предложа тези две препратки с надеждата да му помогнат, като се запознае с мнението по подобна тема, на хората от форума. Виж тук и тук.
                        Пожелавам успех в търсенето на "джипка".

                        Коментар


                        • #27
                          От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

                          Грешно е да се пише че 2.5тдс на БМВ е калпав.Имах Ренж около 6м.никакъв проблем с мотора.Даже обратното останах доволен от добре балансирания и може да се каже тих дизелов двигател.Със чип се получава добра динамика.Някой не го харесват за гората че иска повече обороти,но ако не му се дава много зор издържа достатъчно.Единствено създава проблеми с електрониката,сензори и т.н.Всичко друго си е доста здраво.Разход в града около14-или 35лв.Имах и Гранд 5.2 голям звяр много върви,разход около 30 на 100 газ или +-40лв.Мое виждане на асвалт Ренжа е по стабилен в завой и имаш чувство за стабилност с голяма скорост.За мен + на Гранда.По добра визия,по добър двигател.-малък багажник,много трябва да се внимава с маслата при смяната(че остават дълготрайни проблеми).+на Ренжа.Голям просторен(и купе и багажник)Страхотна возия.Комфорта го имат и двата джипа.Трудно се избира без да си ги карал.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

                            antonyzr, аз мнения за РР няма да ти давам, защото ако го харесвах щях да се насоча към него... Мога да ти дам малко факти за Гранда /от подписа/. Както колегите писаха по-горе мотора няма да го коментираме като възможности, защото V8 5,2 трудно можеш да го "удушиш" /но няма невъзможни неща /. Върви и гори - в този ред на изброяване. Аз проблема с разхода, защото за мен разход 22-25 на 100 бензин си е проблем, го реших с газова уредба на метан с най-голямата бутилка, която намерих - 16 кг. /има и по-големи/. Метановата уредба ми е от "простите" и определено си оказва влияние върху мощността, но пък за сметка това ГЧ си има достатъчно. При изпреварване понякога се налага за няколко секунди да обърна на бензин. Рзхода ми варира от 14-16 лв. за 100 км /рядко 17 лв./. Относно ремонтите - най-често по ходовата част ремонтирам тампони, но основно, защото не съм се хванал да сменя амортисьорите - старите са здрави, но гумените тампони са заминали и прилагам разни методи на лечение. След като го взех и до сега съм сменил спирачки и спирачни дискове, 2 тампона, семеринг на задния диф, 1 лагер на една ролка, филтри и всички чорби, кабели с дистрибуторна капачка,... а и си сложих нови огледала и летни гуми. Най-скъпи са чорбите . Всичко останало ми е излизало 5-30$ /без гумите/. До скоро го карах само по риби, ама от две-рти седмици съпругата ми ходи с него и на работа - много и бил удобен . Според мен мотора си е шумен и не е много-много за дълъг път, но така може да е само моя мотор . Все пак говорим за 17 годишна... за съжаление кола.
                            Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

                            Коментар


                            • #29
                              От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

                              Първоначално публикуван от antonyzp
                              Искам малко по-конкретни отговори, дали си струва или нет. ....
                              Колега, дали си струва, трябва сам да си прецениш. Джип се купува за каране извън пътя. Някой го купуват за престиж. Аз купих на жена ми Патрол за да съм по-спокоен като ми вози децата. Поне бързите голфаджии минават отдолу.
                              Така както си написал за какво ще го ползваш, за тебе става всеки джип който ти харесва. И най-оплювания двигател, при нормална експлоатация и грижи ще изкара достатъчно. Другото много важно, най-важното, е тебе да те кефи.
                              Няма кола без кусури.
                              Избирай по сърце. Като решиш какво ще е, тогава пиши пак за помощ да се гледа всяка конкретна оферта. Най важно е да не те обръснат джамбазите. Там е най трудно. Търси накой в раьона който да е запознат с конкретния автомобил. Има такава тема тук. Помощ за оглед.
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар


                              • #30
                                От: Моля помогнете с избора с Вашите съвети

                                Първоначално публикуван от Александър Белов Преглед на мнение
                                2.5 Не визимай в никакъв случай. Е как да не са зле, колега като прегрявали и често трябвало да се сменя помпа!? Ти на това не зле двигател ли викаш. А 4х4 с потенциално прегряващ двигател си е авантюра да взимаш. Дори да не караш офроуд, пак е зле. Ако караш междуградско - ами нямат душа и това си е. 2.5 на почти двутонна машина - представяш си... Едно изправарване - бял косъм. С две думи ориентирай се към бензиновите двигатели. И 4 и 4.7 и 5.2 са много добри. Като разход почти нямат разлики. Слагаш газова и с целата газ напред!
                                Успех!
                                Тцтцтц - дай да се видим някой път на черно и да ти покажа по-куц 2,5 ТД на 2,2 тонен Рейндж и с десетина години по-стар как се държи, а?

                                Колега (който задава въпроса) - тук съвети дават все яко разбирачи - аз карам над две години ЗВЕРСКИ най псуваният тук мотор...
                                Разгледай раздела на Ленд Ровър - там ще прочетеш доста повече истини! Както и много съвети за това какво да гледаш.
                                Единственият качествен съвет тук прочетох за посещението при Митко.
                                Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X