Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лада нива или Сузуки Витара

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Лада нива или Сузуки Витара

    Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
    Никой колеги не спомена дългата Нива която според мен е по - логичният избор поне според мен. Но там отиваме на други цени, а и предлагането по пазара е съвсем скромно.
    По-гадно МПС от Нива е само.... дългата Нива 2131
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #77
      Абе вие сравнявате кон с кокошка, бе . Лада с/у японска кола .
      Момче, взимай Сузука и цепи мрака!

      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
      Возията на ЗАЗа е доста по-добра от тази на Нивата. Това от личен опит и с двете возила. По проходимост са на едно . Пак от опит.
      Вярно е, лично проверено в периода '96-'97 год. На лов, из града, зимата, лятото, празен, натоварен ............ както искаш. Гаранция.
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-01-11, 19:49.
      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
      Само DIESEL !!!

      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

      Коментар


      • #78
        От: Лада нива или Сузуки Витара

        Първоначално публикуван от gabocvet
        Никой колеги не спомена дългата Нива която според мен е по - логичният избор поне според мен. Но там отиваме на други цени, а и предлагането по пазара е съвсем скромно.
        Като видя дълга Нива се кръстя и бягам надалеч. От личен опит го казвам. Това не е кола, а конструктор за сглабяне и разглабяне. Руснакът се е погрижил винаги да си в майсторска форма и да не си търсиш друго хоби.

        Първоначално публикуван от "Kara Kolio"
        С Витара или Кия Спортидж не съм се возил на дълъг път, но за сметка на това многократно с Хонда CR-V и особено по път със завои заради високия център на тежестта и характерното поклащане на купето, след известно пътуване се усеща известен дискомфорт.
        Вярно е, че ЦРВ първа генерация не обича много завоите. По Хемус със 120 е тегаво. Не е особено стабилна и има недозавиване. Но пък сравнението с Нива е като да избираш между Кийра Найтли и Искра Фидосова. И да се колебаеш ...
        Vitara 2.0 V6
        Honda CRV (Gen 1)
        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
        ВАЗ 2131

        Коментар


        • #79
          От: Лада нива или Сузуки Витара

          Вярно е, но там където Нивата дори и с АТ гуми минава без проблем, CR-V ще се затрудни сериозно или ще премине с цената на много поражения отдолу. На асфалта комфортът е нещо присъщо на топ лимузините, които са създадени с тази цел и нито Нивата нито Хондата имат кой знае какво да се похвалят в тази дисциплина...

          Коментар


          • #80
            От: Лада нива или Сузуки Витара

            Въобще няма какво да коментираме ЦРВ-то.Като геометрични данни,ходове,клиренс,проходимост то е съпоставимо повече с Москвич 412 и Лада 1600.За сравнение с Нива и дума и лаф да не става.Има си някакво сработващо 4х4 и до там.Както и да е,да не изместваме темата.

            Коментар


            • #81
              От: Лада нива или Сузуки Витара

              Не просто взеха да се правят едни сравнения за красиви и грозни жени, а в случая на са много уместни.

              Коментар


              • #82
                От: Лада нива или Сузуки Витара

                Безкрайно много глупости, твърде малко технически аргументи. Нива се чупи, добре, разбрахме. Друго?

                Коментар


                • #83
                  От: Лада нива или Сузуки Витара

                  Първоначално публикуван от Ясен
                  Безкрайно много глупости, твърде малко технически аргументи. Нива се чупи, добре, разбрахме. Друго?
                  - Отвратително шумна при скорост над 80 км/ч.
                  - Трагична обработка против корозия в завода. Ръждясва точно там, където не е пребоядисана. Наблюдения 4 години върху чисто нова такава.
                  - Ужасни спирачки. На 20-25 хил км, предимно извънградско навъртяни, предните накладки бяха приключили без никаква звукова индикация подобно на японски автомобил. В резултат едва спрях от 80 км/ч до 0 за сигурно 200 метра.
                  - Престъпно нестабилна на нормален път. В завой с дупки, ми се е случвало цялата задница да отскача.
                  - Сглобена е ужасно. Всяка една пластмаса почва да дрънка в собствена тоналност след 40-50 хиляди.
                  - Изпреварването с нея на коли движещи се със 70-80 км/ч по натоварен път е опасно за живота. Трае половин минута докато набере.
                  - Най-яката "екстра" е радиото, ако си купиш, щото го няма в стандартното оборудване . И това за коли произведени след 2000 ....
                  - Лятото си като във фурна - няма климатик.
                  - Непрестанни проблеми с тоците. Изчезват, пак се появяват. Четирима ербап електричари автотехници умори ... проблемът никога не беше отстранен.
                  - Гаранция 25000 км, ако си я карал на черно, 45000 ако я караш само на асфалт Изводите за теб.
                  - Абе, отвратителна е. За обучение в часовете по труд и творчество в механотехникумите става. За хора, карали само руско, също.

                  Стига ли ти толкова? За десерт ще ти цитирам Top Gear:

                  " It doesn't matter how you approach the Lada, you can sense its essential wrongness!"

                  Ето и решението по въпроса:
                  Vitara 2.0 V6
                  Honda CRV (Gen 1)
                  Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                  ВАЗ 2131

                  Коментар


                  • #84
                    От: Лада нива или Сузуки Витара

                    Ами не, не ми стига. Половината неща ги бях написал по-горе, другата половина са емоционални аргументи. Клипчета не гледам.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Лада нива или Сузуки Витара

                      Ами Ясен се отърва вече от неговата, явно отегчен от постоянните нападки. Top Gear са едно от любимите ми предавания, изгледал съм всичките им епизоди по няколко пъти, уникално забавни и астрактивни са, но крайните им оценки за колите са толкова сериозни и полезни, колкото и цялата насоченост на предаването. Та във връзка с безценните съвети на колегите от форума относно Нивите, въпреки че като цяло не съм имал сериозни ядове с моята машинка, е най-добре да се разделя с нея . ( ако някой има интерес на ЛС може да се договорим ).

                      Коментар


                      • #86
                        От: Лада нива или Сузуки Витара

                        А не е ли най-добре, когато говорим от личен опит?
                        През '96-'97 работех в една фирма в София и шефа /лют ловджия/ си купи чисто нова Нива 1,7. На 10 000 км /десет хил. км./ мотора блокира, и то 1 ден, преди да идем с него на лов . Вече всичко приготвено, пушки, подаръци, кучета ............ и Нивата зацепи . А на следващия ден /петък/ трябва да тръгваме. Ми сега?
                        Имаше един стар шофьор във фирмата - бай Геле, майстор-вълшебник ........ Та той и един друг от шофьорите свалиха мотора, смениха лагерите, събраха мотора, монтираха го и вече ОК. Почнаха работа към 17,00 и свършиха около 05,00 сутринта . Вече не помня колко Д. Марки им брои шефа на ръка за да поправят колата, понеже нито един сервиз в София не се съгласи да направи ремонта за такова отрицателно време. Как така ще изпусне лова? Неможе!
                        По-късно във времето се оказа, че имало някаква скапана серия Нива 1,7 при която абсолютно всички блокирали мотора на 10 000 км и трябвало да им се прави ремонт. Ужас! Та май и нашта се оказа такава.
                        Иначе си ни закара да Буйново на лов, държа се отлично по пътя насам и натам, в балкана минаваше отвсякъде пущината, обаче комфорт - олеле, мощност - нема никой, екстри - забрави. Е, ако караш на къси разстояния няма грижи, умората не се усеща, ама да се опънеш на 200-300 км ........... ще ти се разкаже играта от А до Я.
                        За много кратко карах Гранд Витара 2,0i модел 2003, беше на 74 000 км. ................ Нищо общо няма с Нивата, просто са несравними. Е, на мене лично и 2-те не ми прилягат, мънички са ми, но все пак .......
                        Последно редактирано от мишоци; 28-01-11, 19:14. Причина: допълнение
                        Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                        Само DIESEL !!!

                        Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Лада нива или Сузуки Витара

                          Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                          А не е ли най-добре, когато говорим от личен опит?

                          !
                          И от мен в тази връзка: Като стана данданията в Косово фирмата за която работех реши да купи 6 бр. Ниви и да ги регистрира с Български номера, та да не ги гърмят много и едните и другите. Е, купихме, регистрирах ги тръгваме да ги караме.
                          Първата извря преди Сливница(града). Втората малко преди Ниш. С останалите се добрахме до Белград и ги оставихме на колегите. Третата на другия ден изпушила на един час път от Белград на път за Прищина.
                          Та от личен опит знам, че поне 50% е брак още в завода.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Лада нива или Сузуки Витара

                            А има ли модели на Нива, че защо не и на Витара, които са несполучливи, които трябва да се избягват и при които често дефектира едно и също нещо? Нещо като детски болести?
                            Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                            Само DIESEL !!!

                            Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Лада нива или Сузуки Витара

                              Първоначално публикуван от мишоци
                              А има ли модели на Нива, че защо не и на Витара, които са несполучливи, които трябва да се избягват и при които често дефектира едно и също нещо? Нещо като детски болести?
                              По-старите Ниви обикновено са ремонтирани многократно. А при тази кола като смениш заводска част с качествена алтернативна, нямаш ядове впоследствие. Например, оригиналните ладови амортисьори са 25 лева за брой, Монро 70-80. Като сложиш западно и държи после. Та с възрастта Нива, противно на западните коли, става по-надеждна ... ама ти пили нервите. Куци модели са инжекционите 1.7 с Бош след някъде 96-97 година. Некадърно направени в съвременна Русия ...

                              От Витарите трябва да се бяга от тия 95-00 с V6 2.0 Н20А бензинов мотор. Често дефектира, шарнирите вървят с носачите, съединителят заминава и иска смяна (700 лева). Имат склонност да се окопават в сняг и кал. От друга страна ги има с климатици, евтини са. И ако случиш на читав екземпляр, държат дълго на тормоз.
                              Vitara 2.0 V6
                              Honda CRV (Gen 1)
                              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                              ВАЗ 2131

                              Коментар


                              • #90
                                От: Лада нива или Сузуки Витара

                                Ами тази дето я карах беше 2.0i - 4 цилиндрова. Искаш да кажеш, че мотор 2.0 бензин го има и 4 и 6 цилиндъра? Като незнам и предпочитам да попитам.
                                Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                                Само DIESEL !!!

                                Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X