Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв 10 годишен джип с 4/5 врати, бензинов, здрав - предимно за шосе и магистрала?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Какъв 10 годишен джип с 4/5 врати, бензинов, здрав - предимно за шосе и магистрал

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Огромен, огромен, колко огромен? Тази зима януари-март при дневен пробег 21км Софийско градско ми даде 10.4.
    Ми Киата значи е по икономична.При мен зимно студено време-П38 2.5 тдс под 15 в града абсурд,Терано 2.7 тди 13-14,единствено Диското бе с по малък разход 11-със зор 13 вграда.За равносметка сега с Терано1 3.0 18-20 в града газ.Може и да бъркам но мисля че студа оказва по голямо влиание на разхода на дизела отколкото при бензина.

    Коментар


    • #92
      От: Какъв 10 годишен джип с 4/5 врати, бензинов, здрав - предимно за шосе и магистрал

      Вярно, че пуснах преди 1 година темата, но кризата ме налегна и ... си карам Сценика все още Не съм се отказал, но в момента пасувам. Което не ми пречи да гледам обяви в мобилето. Направи ми впечатление следното: Задавам Мицубиши Паджеро (чисто Паджеро, не е Пинин GDI с невъзможна газификация, не е и Спорт) от 1998-ма до 2001-ва, бензиново, без десен волан, с ръчни скорости и ми излиза само една обява. Давам "корекция на търсенето" сменям бензин-->дизел и ми излизат 47 обяви!!! Значи ли това че 3.0 бензиновия мотор наистина е много корав и никой не иска да си продаде джипа с такъв двигател или просто дизела при джиповете е по-масов или и двете? Как мислите?

      Коментар


      • #93
        От: Какъв 10 годишен джип с 4/5 врати, бензинов, здрав - предимно за шосе и магистрал

        При криза трябва гъвкавост - както по-горе те беше посъветвал и друг колега - на посочените критерий не съответства джип, а по-скоро субару. За 5-6к вземаш един атубек/легаси/форестър и откъдето мине СУВ ще мине и той, че и по-нататък. За здравина качество, цени на частите всичко е относително, но не мисля че ще им отстъпи. Следва да отчетеш и факта, че при каране 90 + % по магистрала и асфалт, джип и СУВ отстъпва на леката кола 4х4 и по отношение на аеродиначиност, респ. разход и най-вече стабилност/висок център на тежестта/ - казавам го от личен опит. Бих добавил като допълнение и друга доказана сисема 4х4 - куатро. Пак за 5-7к може да се вземе много читаво А4 или А6 - недостътака е трудната им газификация, ако толкова държиш на бензин-газ. Успех в търсенето.
        WJ 99 4.7 V8

        Коментар


        • #94
          От: Какъв 10 годишен джип с 4/5 врати, бензинов, здрав - предимно за шосе и магистрал

          Като се има предвид, че сега карам просторен миниван... как да се свия в А4, на всичкото отгоре по-скъпа, с по-скъпа поддръжка. Форестъра е по-тесен и той, форестъра е висока импреза, легасито и аутбека ми грознеят и също са малки, а и не са високопроходими, само имат 4*4. Не съм се отказал, предпочитам да изчакам отколкото да се метна от трън на глог. За сега точа лиги по бензинови грандове, може и бензиново паджеро, вдигам възрастовата граница и се заглеждам по по-стари високопроходими автомобили - 12-13-14 годишни. Ппритеснява ме, че бензиновите грандове са само автомати и чета усилено по въпроса. Дизела все едно не съществува за мен, не го коментирам.
          Последно редактирано от batececo; 31-01-12, 15:04. Причина: Печатни грешки.

          Коментар


          • #95
            От: Какъв 10 годишен джип с 4/5 врати, бензинов, здрав - предимно за шосе и магистрал

            За бензинови грандове суперлативи няма да говоря - там съм пристрастен (видно от подписа ми)
            Опитвам се да бъда полезен с опита си, от това което лично съм карал, иначе всеки си взема това което на него му допадне...не робувам на марки и модели. Моя принцип е: вижда се, влиза се, кара се и ако стане химията - готово
            Концепциите на Гранд чероки ZJ до 1999 (и на порасналия следващ WJ), особено на паджеро ІІ, до 1999г., на което аеродинамиката му е като гардероб, в малко по-малка степен важи и за следващото, не е за магистрални, както не е и за преимуществено ок.90 % извънградско асфалтово автомобили...На първо място разхода им от 110 км/ч нагоре нараства в геометрична прогресия, като за паджерото същото важи от 100 нагоре..При мен при скорост ок. 130 това означава ок. 17/100 газ, докато при 110 разхода е 13/100. Не съм смятал в проценти, че не искам да зная.. Приятел, с наскоро придобито паджеро ІІІ дизел провери колко може да е разхода му като го кара като леката си кола - 13-14 +... сега мисли да го ограничава електорнно до 90 км/ч. (последното е шега) Отделно от това в завоите, (всеки планински проход), с лек автомобил е много по-комфортно - говорим при скоростно придвижване. Приемущество имат в градското каране, защото с големите балони качваш бордюри и скачаш в дупки без жал, но пък си посочил, че не мислиш да го ползваш градско...
            Вярно е че А4 е малко, но А6 е доооста голямо, особено комбито...Форестъра не е по висока импреза, макар и да отстъпва по големина на митсубиши паджеро и гранда. Относно високопроходимостта, това е тема безкрай. Факт е че разликата във фабричния минимален клиренс/най-ниска точка/ на аутбека, форестъра, гранда е милиметри, (паджерото ІІ малко води, а А6 отстъпва), респективно фабричната проходимост на паджеро, гранд, аутбек е много близка и зависи от способностите на водача и отношението му към колата...При съвместно каране по едно и също трасе на посочените автомобили, проходимостта им беше абсолютно съвместима...(А6 малко остъргваше корема от време на време)..С уговорката, че не говорим за тест на предела на възможностите им, а за стандартни извънпътни разходки...
            Не го разбирай като разубеждаване - колкото по-джип по-добре, а за кеф цена няма!!Стискам палци за скорошен край на кризата и още един член в клуба...

            ПС: Правилно експлоатиран и неизнасилван американски автоматик обикновено надживява всичко останало по колата, с изключение на бензиновия й двигател Все пак хората там ги вграждат масово от 50 -те години, а ръчката се смята за екзотика...
            WJ 99 4.7 V8

            Коментар


            • #96
              От: Какъв 10 годишен джип с 4/5 врати, бензинов, здрав - предимно за шосе и магистрал

              Първоначално публикуван от martissedrov Преглед на мнение


              ПС: Правилно експлоатиран и неизнасилван американски автоматик обикновено надживява всичко останало по колата, с изключение на бензиновия й двигател Все пак хората там ги вграждат масово от 50 -те години, а ръчката се смята за екзотика...
              Автоматиците при джиповете са доста здрави ( лично мнение). Те са преосигурени ( Mitsubishi Pajero) за трудни терени и ако се кара по шосе няма проблеми. Автомата на Паджерото специално го дават безпроблемен...
              Друг е въпроса, че вдига разхода с 1.5-2 л/100 км поради загубите при преобразуване на енергията в него.
              Но пък е голям кеф: Карам си от Карлово до Габрово само на D
              Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI

              Коментар


              • #97
                От: Какъв 10 годишен джип с 4/5 врати, бензинов, здрав - предимно за шосе и магистрал

                Първоначално публикуван от batececo Преглед на мнение
                Вярно, че пуснах преди 1 година темата, но кризата ме налегна и ... си карам Сценика все още Не съм се отказал, но в момента пасувам. Което не ми пречи да гледам обяви в мобилето. Направи ми впечатление следното: Задавам Мицубиши Паджеро (чисто Паджеро, не е Пинин GDI с невъзможна газификация, не е и Спорт) от 1998-ма до 2001-ва, бензиново, без десен волан, с ръчни скорости и ми излиза само една обява. Давам "корекция на търсенето" сменям бензин-->дизел и ми излизат 47 обяви!!! Значи ли това че 3.0 бензиновия мотор наистина е много корав и никой не иска да си продаде джипа с такъв двигател или просто дизела при джиповете е по-масов или и двете? Как мислите?
                да, и на мен ми прави впечатление същото.
                Тъй като карах малко един Галопер, мога да ти кажа да ги загледаш и тях - бензиновия 3.0 с газ би трябвало да дойде една идея по икономичен от тази която аз карах - 2.5tdi (около 13 градско, на дълго ми падна до 9). Аз лично бях супер приятно впечатлен от корейчето, даже още ме е яд че го продадох след толкова кратко време, но определено пак се заглеждам за нов.. според мен единствената разлика между него и паджерото е задния блокаж и супер селект-а, но определено за времето и условията, единствено супер селект-а ми липсваше.
                Hyundai Terracan 2.9 crdi 163 hp,2007
                Suzuki Vitara ДБ - 1.6 16v, G16BS, 1998 ex
                Hyundai Galloper- 2.5 tdi, 1998, ex
                Продавам гуми 205х70х15!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X