Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
    Не забравяй,че Нисанските дифове са бързи.С УАЗ-кова кутия и 35-ци, няма да ползваш бързите.Камионския мотор е 120 коня и 300 нм(по спомени).С две думи е по слаб от някои модели турбодизелов Голф.А и всичко ще е тежко,Румен спомена 2 тона по-горе.На баирите ще мре,та ще ти иде да го запалиш после,след толкова труд.Единствения ти вариянт е да забавиш въртенето на колелата,та да може да се движи после.Дифовете-бързи,значи остават СК и РК.
    колега точно тоя мотор няма да глъхне газката е 3,5 тона товариме я по 4т. и си ги носи без проблем на молотовката (газ 63) и качихме лятото 4 циментови тръби от ония голямите за канализацията и по път за мальовица се заблудихме и тръгнахме по една пътека доста лоша за тоя товар и камиона мина без проблем той е с мотор перкинс а 8-мака е още по-надежден и лаком
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

    Коментар


    • #62
      До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

      Първоначално публикуван от asen asenov Преглед на мнение
      Май ще си сложа Уазковия к-т .
      Нали Жоро каза до 15 май да е готов.
      Трябва да има пусков срок като едно време за да има стимул.
      Действай.Но помни какво съм ти казал сега...
      Ще се мъчи,няма да му стига мощност,особено с по-големи колела.Ще караш главно на бавни.Или с малки гуми.Бушона ще е в СК и/или РК.
      Остава да се измислят карданите...
      Окачването какво ще е ?
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #63
        До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

        Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
        колега точно тоя мотор няма да глъхне газката е 3,5 тона товариме я по 4т. и си ги носи без проблем
        Предавки,Колега.Предавки.Смятал ли си ги?
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #64
          До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

          Моя Нисан е 116 кс. и 2050 кг.
          Мисля че този хибрид няма да стигна 2 тона никога , а и смятам че Газковия мотор и по мощен от моя в ниските.
          На Уаза ще му махна металния покрив , ще се подстриже максимално.
          НИКАКВИ ИЗЛИШНИ ТЕЖИНИ.

          Коментар


          • #65
            До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            Действай.Но помни какво съм ти казал сега...
            Ще се мъчи,няма да му стига мощност,особено с по-големи колела.Ще караш главно на бавни.Или с малки гуми.Бушона ще е в СК и/или РК.
            Остава да се измислят карданите...
            Окачването какво ще е ?

            Тогава 33-ки ,Въпреки че Каймани 31 са с 2см по-ниски от мойте 33-ки.
            Отпред с пружините от Нисана к-т с носачите и амортисьорите ,имам отрезано само преднота част от шасито но Нисана и предния кардан който е по-дълъг от Уазковия,задния го нямам както и задните щанги.
            Затова мисля да изместя мотора максимално назад.

            Коментар


            • #66
              До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
              Предавки,Колега.Предавки.Смятал ли си ги?
              СК заг 53 за около 100-150 лв ще вземе РК газ 69 друг вариант не виждам карданите са лесни като се сложи мотора със скоростите и като се монтира РК ще се премери според мен е най-добре да се почне от окачването и монтажа на мостовете след това мотора,СК,РК и тн...
              Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

              Коментар


              • #67
                До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

                Първоначално публикуван от asen asenov Преглед на мнение
                Тогава 33-ки ,Въпреки че Каймани 31 са с 2см по-ниски от мойте 33-ки.
                Асене, какви 33ки, какви Каймани?!
                Това е гумата, по нея му прави кройката... 35х12/R16

                Лично според мен един такъв проект в завършен вид не може ли да върти 35ци тракторни,
                въобще не го захващай, губи си смисъла.
                В противен случай един нормален УАЗ ще ти бъде предостатъчен и не по-зле.
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от Жоро Донечки; 11-02-10, 22:20.

                Коментар


                • #68
                  До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

                  Само да изчезне снега и почваме, защото тази част ще бъде на открито.
                  Малко ми е тесно в сервиза , а на плаца отпред има място ,вече мотор и др. вътре.
                  Мисля и мотора да по препипам докато е свален ,картера да се скоси. Може би и главите да се намалят малко.
                  Масления филтер ми е много висок нали има и по ниски и др.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

                    Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
                    СК заг 53 за около 100-150 лв ще вземе РК газ 69 друг вариант не виждам карданите са лесни като се сложи мотора със скоростите и като се монтира РК ще се премери според мен е най-добре да се почне от окачването и монтажа на мостовете след това мотора,СК,РК и тн...
                    Нямах в предвид като пари...Като предавателни числа дали си ги смятал.И мое мнение,че се прави първо проект-да се елиминират предварително колкото се може по-голям процент грешки,а не "както дойде",защото иначе се рискува да се получи мъртвороден кривак,който да не става за нищо.И за това се пъна за тея предавки,защото знам какво ще се получи,ама явно всеки трябва да си утъпче собствена пътека.


                    Не разбирам само защо не се учите от грешките на другите...shock:
                    Поради такова незнание се наложи да си сменя ПЧ на редукторните мостове.Защото с 35" гуми не ставаше.И съм го увеличил с почти оборот и половина повече.В момента е 6,75:1.И знам какво се получава,като се промени с толкова много.Както и да е.Ще помагам с каквото мога...

                    Идеята за пружинно окачване е добре.За отпред обаче ще трябва панхард.Свиркай да помагам като му дойде времето.Да не го ядеш и там...
                    П.П.Кола за гората се проектира сравнително лесно.Но автомобил,който да може да върви и на асфалт,и в гората-е доста по-трудно...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #70
                      До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

                      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение

                      Идеята за пружинно окачване е добре.За отпред обаче ще трябва панхард.Свиркай да помагам като му дойде времето.Да не го ядеш и там...
                      П.П.Кола за гората се проектира сравнително лесно.Но автомобил,който да може да върви и на асфалт,и в гората-е доста по-трудно...

                      Панхарда си е останал в Англия но стойката е на шасито при мен, щанга ща правя раздвижна можеби.
                      Тази кола няма да е за шосето със сигурност.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

                        Първоначално публикуван от asen asenov Преглед на мнение
                        Панхарда си е останал в Англия но стойката е на шасито при мен, щанга ща правя раздвижна можеби.
                        Тази кола няма да е за шосето със сигурност.
                        Хм..английско...значи и кормилната кутия от Нисана е дясна... Нали няма да ползваш УАЗ-ковата?
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #72
                          До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

                          Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                          Асене, какви 33ки, какви Каймани?!
                          Това е гумата, по нея му прави кройката... 35х12/R16

                          Лично според мен един такъв проект в завършен вид не може ли да върти 35ци тракторни,
                          въобще не го захващай, губи си смисъла.
                          В противен случай един нормален УАЗ ще ти бъде предостатъчен и не по-зле.

                          Ти как смяташ ,така замислено дали ще ги върти.
                          Иначе си имам Патрол ГР и ми е пре достатъчен и той.
                          Нали трябва да се намираме в приключение, иначе е скучно, няма да живеем 100 години.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

                            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                            Хм..английско...значи и кормилната кутия от Нисана е дясна... Нали няма да ползваш УАЗ-ковата?
                            Нисанската я няма , ще слагам някаква хидравлична ,можеби от БМВ

                            Коментар


                            • #74
                              До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

                              Първоначално публикуван от asen asenov Преглед на мнение
                              Нисанската я няма , ще слагам някаква хидравлична ,можеби от БМВ
                              Това е добър вариянт,но...мисля че в твоя случай няма да стане.Не съм сигурен де.Въпроса е дали ще има място за нея,защото те е вътрешна и хебела сочи назад.Може да пречи мотора,нали е 8-мак.Мисля че ще ти трябва външна,пак със заден хебел.МБ,Терано 1...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #75
                                До: Уаз 31512 с двигател Газ 53 и мостове от Нисан У 61

                                Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                                Пак неразбрах какво се търси след направата на това нещо

                                Работата тук вече е само за спорта.

                                Невярвам така създадения хибрид да е по-проходим от един подготвен 4x4, но както е казал народа, кеф цена няма.
                                Успех.


                                Забравих, ще чакам снимки с интерес.
                                "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X