Първоначално публикуван от JC
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
тунинг на двигател на УАЗ 469 - дайте предложения УАЗкаджии
Свий
X
-
Първоначално публикуван от dragomir_68Волговия двигател-24 е ЗМЗ а Уазовия 21 е УМЗ
А уазкови двг. са УМЗ451, УМЗ414, УМЗ417.
Такова нещо като двигател 21 не е правилно да се каже но се казва щото 451 двигателя е модовикация на двг. ГАЗ21.Луд умора нема,само се поти!!!
Коментар
-
Първоначално публикуван от dragomir_68Разликата е в мошноста на двигателя 414 е 80кс а 417 е 90кс
Защото всичко друго като техн характеристики е еднаквоsigpic УАЗ-452
Коментар
-
УМЗ е Уляновский, ЗМЗ е Заволжский Моторный Завод. В такъв смисъл буквите на блока не те интересуват. Интересуват те първите няколко цифри от целия дълъг номер.
Да, иначе разликите са ей такива незначителни като тия дето момчетата ги казаха.
Коментар
-
Някои неща се знаят,някои не но може да са от помощ.
Разпознаване:
1. Двигател ЗМЗ - елемент филтриращ маслен - хартиен - примерно, като на Москвич.
2. Двигател УМЗ - филтър маслен тип ВАЗ-2101.За 21 двигател ситуацията е друга.
По Блок-
с големи букви в отливката има написани следните номера пример:
УМЗ:
21-1002015 или 10 / ГАЗ /
414-1002015
417-1002015
421-1002015
Може и да е 10.
ЗМЗ
24-1002015
402-1002015
4021-1002015
4104-1002010
По глава блок - маркировка в отливката с големи букви - мисля,че от противоположната страна на свещите.
УМЗ
21-1003010 или 12 /ГАЗ/
414-1003010 или 12
417-1003010 или 12
421-1003010 или 12
Информацията я пиша по памет.
Но ако е необходимо и се постарая мога да я разширя.only 4 x 4,sim AWD
Коментар
-
Първоначално публикуван от dochoviaКато чета коментарите по темата мисля да добавя и тунинг на преден и заден мост на УАЗ . Но се оказа че никой не сподели след шлаифане на главата на УАЗ дали има повишение на конете.
А за тая глава колко е писано,толкова не можеш да прочетеш ,разрови се ,виж,вложи малко труд.Всеки обича лесното ама щом си се захванал с УАЗ не е ЛЕСНО,но пък е интересно.
А за мостовете какво толкова имаш да им тунинговаш???
Може самоблокираши се касети(но цените парят)-също има много изписано за тях.
Може и подобрения в спирачките-темите на Йордан Колев има доста изписано.
Друго не се сещам но сигурно има.
А да сменяш смазочните материали с некви по качествени,гарнитури семеринги,отдушниците може да преработиш.
А бе чесно да ти кажа подщи не остана болтче в УАЗ което да не е обсъщано във форума
РАзглеай добре,почни от последните страници на 4х4 и на Тунинг и ще научиш доста.
УСПЕХЛуд умора нема,само се поти!!!
Коментар
-
Първоначално публикуван от dochoviaКато чета коментарите по темата мисля да добавя и тунинг на преден и заден мост на УАЗ . Но се оказа че никой не сподели след шлаифане на главата на УАЗ дали има повишение на конете.
Относно това дали се повишава мощността е спорен въпрос,но ако е да то е минимално
Аз лично на мойта Уазка намалих главата с 4мм и да си призная не усетих по-осезаема разликаsigpic УАЗ-452
Коментар
-
Първоначално публикуван от dragomir_68Там при номера на двигателя е написан и модела 414 или 417 ако е 21 двигател както ти си написал че УАЗката е 85г според мен е 414
И с риск да се повторя и потретя,но така и не разбрах в какво се състои разликата м/у 414 и 417,като базово са едни и същи. (а два дни доста се порових)
Извинявам се за повтарящият въпрос но........sigpic УАЗ-452
Коментар
-
Повишаването на мощността и респективно въртящия момент след намаляване с ~3.2mm на главата е от порядъка на ~10%. С толкова се намалява и разхода на гориво. Разбира се тези проценти трудно се установяват "на око" но никак не е лошо да ги има И освен това двигателя работи в правилен режим и ще работи в много по-добър топлинен режим...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар