Обява

Свий
Няма добавени обяви.

тунинг на двигател на УАЗ 469 - дайте предложения УАЗкаджии

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от JC
    Първоначално публикуван от dragomir_68
    Разликата е в мошноста на двигателя 414 е 80кс а 417 е 90кс
    417 волговия ли е с по-форсираният разпред вал
    Волговите двг. се водят единия е 24,а другия ЗМЗ402.
    Луд умора нема,само се поти!!!

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от dragomir_68
      Волговия двигател-24 е ЗМЗ а Уазовия 21 е УМЗ
      Волгови двигатели има 2.Единия е 24 обаче не съм сигурен какви са му буквите а другият е ЗМЗ 402.Разликата м/ъ тях е във водната помпа,картерера и др.Е волгови двигатели има и други,но говорим за разпространените в БГ.

      А уазкови двг. са УМЗ451, УМЗ414, УМЗ417.

      Такова нещо като двигател 21 не е правилно да се каже но се казва щото 451 двигателя е модовикация на двг. ГАЗ21.
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #33
        В картера на Волговия двигател няма разлика а във водните помпи има на по новите водната помпа е монтирана на блока следователно и главата не става от единя двигател на другия
        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от dragomir_68
          Разликата е в мошноста на двигателя 414 е 80кс а 417 е 90кс
          И вторият май е с по-големи клапани или разликата е в разпред вал, ако не се лъжа!
          Защото всичко друго като техн характеристики е еднакво
          sigpic УАЗ-452

          Коментар


          • #35
            УМЗ е Уляновский, ЗМЗ е Заволжский Моторный Завод. В такъв смисъл буквите на блока не те интересуват. Интересуват те първите няколко цифри от целия дълъг номер.
            Да, иначе разликите са ей такива незначителни като тия дето момчетата ги казаха.

            Коментар


            • #36
              Да така е
              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

              Коментар


              • #37
                Някои неща се знаят,някои не но може да са от помощ.
                Разпознаване:
                1. Двигател ЗМЗ - елемент филтриращ маслен - хартиен - примерно, като на Москвич.
                2. Двигател УМЗ - филтър маслен тип ВАЗ-2101.За 21 двигател ситуацията е друга.

                По Блок-

                с големи букви в отливката има написани следните номера пример:

                УМЗ:
                21-1002015 или 10 / ГАЗ /
                414-1002015
                417-1002015
                421-1002015
                Може и да е 10.
                ЗМЗ
                24-1002015
                402-1002015
                4021-1002015
                4104-1002010

                По глава блок - маркировка в отливката с големи букви - мисля,че от противоположната страна на свещите.

                УМЗ
                21-1003010 или 12 /ГАЗ/
                414-1003010 или 12
                417-1003010 или 12
                421-1003010 или 12

                Информацията я пиша по памет.
                Но ако е необходимо и се постарая мога да я разширя.
                only 4 x 4,sim AWD

                Коментар


                • #38
                  То темата е тюнинг.
                  Ако преценят модераторите може да създаде и нова тема.
                  only 4 x 4,sim AWD

                  Коментар


                  • #39
                    Като чета коментарите по темата мисля да добавя и тунинг на преден и заден мост на УАЗ . Но се оказа че никой не сподели след шлаифане на главата на УАЗ дали има повишение на конете.
                    ЛОМ 4X4

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от dochovia
                      Като чета коментарите по темата мисля да добавя и тунинг на преден и заден мост на УАЗ . Но се оказа че никой не сподели след шлаифане на главата на УАЗ дали има повишение на конете.
                      Ми трябва да има.

                      А за тая глава колко е писано,толкова не можеш да прочетеш ,разрови се ,виж,вложи малко труд.Всеки обича лесното ама щом си се захванал с УАЗ не е ЛЕСНО,но пък е интересно.

                      А за мостовете какво толкова имаш да им тунинговаш???
                      Може самоблокираши се касети(но цените парят)-също има много изписано за тях.

                      Може и подобрения в спирачките-темите на Йордан Колев има доста изписано.

                      Друго не се сещам но сигурно има.

                      А да сменяш смазочните материали с некви по качествени,гарнитури семеринги,отдушниците може да преработиш.

                      А бе чесно да ти кажа подщи не остана болтче в УАЗ което да не е обсъщано във форума

                      РАзглеай добре,почни от последните страници на 4х4 и на Тунинг и ще научиш доста.

                      УСПЕХ
                      Луд умора нема,само се поти!!!

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от dochovia
                        Като чета коментарите по темата мисля да добавя и тунинг на преден и заден мост на УАЗ . Но се оказа че никой не сподели след шлаифане на главата на УАЗ дали има повишение на конете.
                        Шлайфането на главата м/у 3 и 4 мм е по заводски данни за адаптирането на двигателя с по-високо октанови бензини като 92 и 95(и газ).
                        Относно това дали се повишава мощността е спорен въпрос,но ако е да то е минимално
                        Аз лично на мойта Уазка намалих главата с 4мм и да си призная не усетих по-осезаема разлика
                        sigpic УАЗ-452

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от dragomir_68
                          Там при номера на двигателя е написан и модела 414 или 417 ако е 21 двигател както ти си написал че УАЗката е 85г според мен е 414
                          Ами да, днес погледнах и е 414.
                          И с риск да се повторя и потретя,но така и не разбрах в какво се състои разликата м/у 414 и 417,като базово са едни и същи. (а два дни доста се порових)
                          Извинявам се за повтарящият въпрос но........
                          sigpic УАЗ-452

                          Коментар


                          • #43
                            Повишаването на мощността и респективно въртящия момент след намаляване с ~3.2mm на главата е от порядъка на ~10%. С толкова се намалява и разхода на гориво. Разбира се тези проценти трудно се установяват "на око" но никак не е лошо да ги има И освен това двигателя работи в правилен режим и ще работи в много по-добър топлинен режим...
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #44
                              Двигателя 414 е с еднокамерен карбуратор а 417 е с двукамерен
                              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X