Обява

Свий
Няма добавени обяви.

тунинг на двигател на УАЗ 469 - дайте предложения УАЗкаджии

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • тунинг на двигател на УАЗ 469 - дайте предложения УАЗкаджии

    ЛОМ 4X4

  • #2
    Koi dvigatel???
    Луд умора нема,само се поти!!!

    Коментар


    • #3
      За мен съм решил да монтирам разпределителен вал от Газ 24, с него мисля че двигателя ще заработи по-добре във високи обороти.
      sigpic УАЗ-452

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от JC
        За мен съм решил да монтирам разпределителен вал от Газ 24, с него мисля че двигателя ще заработи по-добре във високи обороти.
        A я кажи защо мислиш така?

        Коментар


        • #5
          двигателя ми е газ 21 вече сам с разпределителен вал от газ 24 вярное че работи подобре нависоките какво ви е мнението да шлаифам главата за да вдигна конете
          ЛОМ 4X4

          Коментар


          • #6
            Кажете за двигател ЗМЗ 417 с какав вал е, щото при високи обороти няма голяма разлика от средни
            П.С карб К126Г нов
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #7
              Идеи за ''тюних''на мотора има бая доста.До колко пари се ограничава бюджета?То,това е май най-важното...
              А какво точно искаш да постигнеш,като краен резултат?
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #8
                Карбуратор К151 е много важен - много по-големи клапи и дифузьори има, двигателя диша свободно. Иначе ако питате мен, на Волгов съм слагал и турбо, така че поле за действие широко.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Явор(dorzi)
                  Първоначално публикуван от JC
                  За мен съм решил да монтирам разпределителен вал от Газ 24, с него мисля че двигателя ще заработи по-добре във високи обороти.
                  A я кажи защо мислиш така?
                  Волговият вал е с различен профил на гърбичките,по-остри са и с един милиметър по-високи, за разлика от Уазковия.Колкото повече отваря клапана като ход за по-кратко време(остри и високи гърбици),толкова максималната мощност нараства, и съответно по-малко отваря като ход, но за по-дълго време(ниски и заоблени гърбици) тогава въртящият момент се измества в ниските обороти, но при високи се усеща недостиг на мощност, както е в моя случай.
                  sigpic УАЗ-452

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от quadra
                    Карбуратор К151 е много важен - много по-големи клапи и дифузьори има, двигателя диша свободно. Иначе ако питате мен, на Волгов съм слагал и турбо, така че поле за действие широко.
                    Ти с това прочуто турбо ме запалваш с всеки изминал ден.

                    Я сподели малко от къде се сдоби с него,горе долу цената му и ако имаш некъв материал може да споделиш при добро желание
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #11
                      Ами турбо кита го донесоха едни руснаци, беше на базата на турбина ККК и разни допълнителни нещица. Имаше освен самата турбина тръби за прикачване към изпускателната и всмукателната генерация. Като ги сложиш всичките става голяма плетеница поради факта че двете генерации са една в друга на практика. Към входа на турбината се зафланцваше карбуратора (идеята е да работи нормално на разреждане а не да го надуе турбото и да спре), съответно привода на газта става с жило. Турбината се смазва от един преходник който се навиваше някъде около тройника за масления радиатор. Доколкото си спомням вътре в оригиналния тройник има клапан който отваря по налягане - при монтажа на турбото се изхвърля, а се монтира друг след отвода на маслото за турбото. Към карбуратора имаше друг комплект въздушни и бензинови жигльри и друг въздушен филтър. Освен това имаше една подложка под главата изрязана от неръждавейка, дебела около 1.5мм, слага се с две гарнитури от двете страни. И не на последно място се монтираше друг тип тампони на двигателя, от тези кръглите, които приличат на сайлентблокове. Аз не го бях направил и на второто рязко тръгване двигателя откъсна тампона от шофьорската страна и издумка по капака. Така че и това направих. Какво следва - Трудно палене, въртиш, въртиш, а той карбуратора докато напълни всички криви тръби, че и турбината и чак после в генерацията... Като запали работи отначало неустойчиво на празен ход, предполагам поради същата причина. Когато всичко вече е наред, загрял си двигателя и турбината настава големия купон. Голямата и мудна Волга се превръща в автомобил от американски филм Тръгваш на първа, след 3-4 метра извърта оборотомера до края (да не забравите да сложите!) и тръгва на една страна. Бързо сменяш на втора и с дим и черти из под гумите чудото се ускорява. Извърташ втора до края и на трета следва пак кратко избоксуване... Тогава трудно се намираха скорости от Сиера или Скорпио да и бутнем 5-ца та с четирите максималната скорост беше около 160км/ч при около 5700 оборота в минута (това ако не сте с ковани бутала, а с тези българските ляти кютуци просто не го правете, разликата в теглото е близо два пъти! ). Реално се кара до към 120, но пък ускорението си е страшно.
                      На УАЗ-ка не сме слагали, просто тогава не бях запален по джиповете, но не мисля че ще има голяма разлика.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от JC
                        Първоначално публикуван от Явор(dorzi)
                        Първоначално публикуван от JC
                        За мен съм решил да монтирам разпределителен вал от Газ 24, с него мисля че двигателя ще заработи по-добре във високи обороти.
                        A я кажи защо мислиш така?
                        Волговият вал е с различен профил на гърбичките,по-остри са и с един милиметър по-високи, за разлика от Уазковия.Колкото повече отваря клапана като ход за по-кратко време(остри и високи гърбици),толкова максималната мощност нараства, и съответно по-малко отваря като ход, но за по-дълго време(ниски и заоблени гърбици) тогава въртящият момент се измества в ниските обороти, но при високи се усеща недостиг на мощност, както е в моя случай.
                        Добре де-на теб няма ли да ти е по-добре мощноста да е в ниските а не във високите?

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Явор(dorzi)

                          Добре де-на теб няма ли да ти е по-добре мощноста да е в ниските а не във високите?
                          По принцип си абсолютно прав,но нека да обясня по-подробно.
                          Двигателят ми оригинално беше с висока глава 98мм, с ниска компресия за нискооктанови бензини и еднокамерен карбуратор К131, и си вървеше доста прилично.Шлайфах главата с 4мм и това че беше свалена решихме да монтираме генерация и смукателен колектор за двукамерен карбуратор,може би грешката ни е,че сложихме К126 а не К151.Та след тази интервенция уазката започна да глъхне и ускорява по-бавно във високите обороти(май се повтарям ),например където вървеше на 4та, сега е на 3та(не е логично да е от шлайфането,но такава е промяната)
                          Първо през ума ми мина, че смесообразуването не е добро, но на газ не би трябвало вида на карбуратора да е от значение, като се има в предвид,че и К126 и К151 видимо са с еднакви големини на отворите на дроселите
                          Затова съм решил да сложа вал разпрд. от Газ24
                          sigpic УАЗ-452

                          Коментар


                          • #14
                            Втората клапа на 151 е доста по-голяма Просто ги погледни отдолу двата и ще видиш разликата с просто око.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Как мога да се снабдя с такова ТУРБО от какъв автомобил е БЮДЖЕТА Е В КРЪГА НА РАЗУМНОТО
                              ЛОМ 4X4

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X