Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих УАЗ 469Б....но протече от всякаде

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Е тук май никой не твърди, че Уаз-ките едно, пък другите буклуци.

    А иначе съвсем нищо лошо в това да си харесваш машината и тя за теб да е най-добрата. Най-малкото това значи, че си направил верния избор.

    И айде стига вече с тия спирачки на УАЗ-а. Да, не спират, но за терените, за които е проектиран джипа обяснете ми за какво са ви спирачки?? Или вие непременно искате като предхождате танк с няма и 5 км./ч. да ковете с ABS-a? Друг е въпроса колко често ви се случва това - да преджодате танк или въобще да карате в такива условия. Но е ФАКТ, че в определени условия и терени (както и по показатели) УАЗ-а просто няма равен.

    Коментар


    • #17
      Тези уаз-ки все пак са на по 20-30 години и още се движат добре .
      Мисля си един японски джип ,ако е минал през всичко това дали ще може да се движи.
      Възможно е да се движи ,но собственикът му ще е разорен

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Евгени
        Тези уаз-ки все пак са на по 20-30 години и още се движат добре .
        Мисля си един японски джип ,ако е минал през всичко това дали ще може да се движи.
        Възможно е да се движи ,но собственикът му ще е разорен
        Любезно Ви приканвам да не навлизаме в излишни пазарлъци. Иначе на Вашия въпрос нищо и няма на една Тойота 40-та серия от 78г., освен проблеми с ламарината. Почти бях купил една такава преди 2 седмици. Не зависимо от факта, че Тойотата в случая е предвидена за по-друга екслоатация и т.н. Същото важи и за един Ленд Ровър Серия 2а или 3, макар, че ще са налице течове, луфтове и други, но ще върви, пали и прочие като пушка. Както и други... От ОНЕЗИ години...

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Евгени
          Тези уаз-ки все пак са на по 20-30 години и още се движат добре .
          Мисля си един японски джип ,ако е минал през всичко това дали ще може да се движи.
          Възможно е да се движи ,но собственикът му ще е разорен
          20-30 години, ама колко чарколяк им е сменен? а пък и едно е да се движи кола в изправност, съвсем друго да се движи "точка"...

          експедиционният джип /нали за такива говориме/ е на първо място надежден, на второ - удобен /за дълги часове и дни кормуване/ и чак на 3-то - проходим... аз не споря, че уазът е проходим!
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            Има УАЗки който се движат 30 г. с пробег 450000км и са и сменени само веднъж ризи бутала и сегменти и при това тези УАЗки са държавни карали са ги 20 човека и масло и е сменяно 1 път на 20000км в двигателя а в трансмисията е наливано преработено двигателно масло и си вървят до момента без никакви проблеми
            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от dragomir_68
              Има УАЗки който се движат 30 г. с пробег 450000км и са и сменени само веднъж ризи бутала и сегменти и при това тези УАЗки са държавни карали са ги 20 човека и масло и е сменяно 1 път на 20000км в двигателя а в трансмисията е наливано преработено двигателно масло и си вървят до момента без никакви проблеми
              Знаеш ли го тоя дето обяснявал как жена му се подхлъзнала и паднала на ножа. 17пъти. Съдята казал възможно е.
              Нищо против УАЗките особенно като ме дърпат.

              Коментар


              • #22
                Темата започна от спирачките и малко се отклонихме. Та на въпроса. Ако оригиналните спирачки не ви удовлетворяват не се занимавайте с глупости ами вземете и преразгледайте дали въобще ви трябва УАЗ. Ако наистина ви трябва УАЗ- нещо в което не съм убеден, то не ви трябват никакви дискови спирачки. Смея да твърдя че тук съм един от хората с доста километри на УАЗ с барабанни спирачки и най-отговорно заявявам че никога не са ми били недостатъчни.

                След всичко това ще бъде ли толкова надежден от към ремонти Уаза колкото друг конкурент (напр. подготвена тойота 7Cool. Т.е ще мине ли следващите 10 000 км (без поддръжка ако не се издевателства с него т.е няма удари или други нарочно причинени траввми. Или това е невъзможно? Благодаря предварително.
                Вижте въпросът за надеждността е силно разтегливо понятие. По принцип ви отговарям с да но ще ви дам и няколко уточняващи примера: На Тойота FJ70 която довършваме в момента сменихме цялата спирачна система - беше тотално заминала. А точно тази Тойота не е слизала от пътя (не и беше включвано 4х4). На Нисан Патрула който имаме (Y260) същото - той пък въобще не е каран по друго освен по асфалт. Да не говорим за другите ни автомобили. Някой ден като ми остане достатъчно време ще направя една таблица със смените които сме направили по нашите машини. И ще видите че митовете и легендите за "вечните" автомобили са супер невярни. И е много важно да се уточнят и критериите. Защото често ми се случва да пробвам разни автомобили и да ви кажа повечето от тях според моите разбирания не стават да ходя с тях до магазина за хляб камо ли пък да ги карам извън пътя. А собствениците им твърдят че са супер и само гориво им сипват... На всичките УАЗ-и които имаме (5 броя) към момента сме им навъртяли средно по ~9000км. За тези 45000км. имаме на пътя една перка откъсната, реле регулатор повреден (Моторола) и скъсан амортисьор.

                Затова митовете и легендите настрана а фактите са че всичко зависи от конкретната поддръжка и състояние и най-вече от собственика... Но с трици маймуни не се ловят...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  fakir,Уаза си е хубав , но е малко специфичен.Няма комфорт и е груб , но той така си е проектиран.
                  Сега като си взел такъв , трябва да си го стегнеш, защото най-вероятно никога не е бил поддържан като хората.За спирачките , и на моя бяха зле , но след смяна на спирачната течност , обезвъздушаване и обиране на луфта между накладкита и барабаните , си станаха супер.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #24
                    Благодаря за отговорите, макар че пак малко от тях отговаряха на поставения въпрос. Значи, че за 20 кЕ има много вариянти за хубави машини е очевидно. Конкретно за уаза въпроса ми беше поставен не защото съм влюбен в Уаза, напротив, но просто Кавказ, Урал, Памир и цял Сибир са все настоящи и бивши руски територии населени основно с такива машини а не с тойоти и дифендъри, което е от огромно значение, независимо от това колко е здрава колата. Затова питах, възможно ли е с добра предварителна подготовка уаза да се докара до такова качество че да стане "user friendly" или каквото и да се прави винаги ще си бъде за избранници с афинитет към приключенията под колата не по-малък от този към карането. Колкото до надеждността като понятие - наистина е разтегливо но мисля че ясно се разбира какво имам предвид. Карал съм неподдържана уазка и все нещо има да се прави сериозно на 200-300 км максимум. Карам и най зле поддържания опел на света и на него се налага да му се пипне нещо дребно на 5-6000 км евентуално.
                    Technical Rescue Direct - life lies in courage
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                    Коментар


                    • #25
                      Нека някой да погледне в ръководство за експлоатация на уаз и да обърне внимание колко е ресурса на разлчните агрегати според производителя - 300к за уаз ~ "Надин" -->амбалаж за копърка в доматен сос
                      Колкото и да е гадно трябва да се признае че нормалното руско автомобилостроене има отвратително качество към днешна дата, още повече съпоставяно със други съвременни производители.
                      И аз си мислех за УАЗ / Нива ама при такива цени на пазара за разни кокушарници - е нема да стане. Г-класа добре, ама да ми предлагат напудрен моргун на мойта възраст с неизвестни преработки и на цена САМО 10к лв. Сори ма не паса балур и бурен.

                      П.С. Харесал съм си Нисан Патрул около 1999г, ама ще трябва да порасна още (финансово)
                      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                      Коментар


                      • #26
                        Въпроса е до правилна подръжка, а Уазките където караме и въстановяваме са на много години и неподържани докото поподнат на собственик който ги УВАЖАВА и за това всеки прави нещо по нея Моята която правя е на 17 години и аз ще я ползвам само за "РАЗХОДКИ"
                        Асене има и напудрени Г класи където не стават за нищо и на тези годинки са МАЛКО изгнили
                        Не споря и че добре подготвен УАЗ ще бъде за малко пари, всичко е въпрос на вкус и предназначение за което ще се използва джипа
                        За това всеки сам избира какво да кара и подържа А УАЗ при "НАДИН" няма Все още се възтановяват ЗАЩО ЛИ

                        Коментар


                        • #27
                          Защото има и надявам се ще продължи да има кадърни мераклии да карат и поддържат УАЗ. Горе долу и по същата причина и около 70% от произведените Ланд-Ровъри , мязащи на Дифендър са в движение. Даже веднъж журналиста Тома Томов ме пита- "това са митове, че 70% от джипките са в движение, нали?" А аз еднозначно му отговорих- Не, истина е , елате в гаража да се убетите за малка част от 70-те процента
                          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                          Коментар


                          • #28
                            Ами това е ние сме реставратори създаваме нещо вече създадено но има какво още да искаме другите 30%

                            Коментар


                            • #29
                              Значи, първо запомни: УАЗа не тече, той маркира територия!
                              С долните педали не можеш да сложиш серво.
                              Нямаш нужда и от дискови спирачки. Знам мнението на Йори, знам и от какво е продиктувано. За тебе все едно не се отнася, човекът вярва че единственият начин за каране на УАЗ е с 200. Така и кара, и на него му трябват дискове.
                              Да загуби маслото от помпата е странна работа. Не знам какво се е счупило. Тръбичка ли се е откъснала? Или все пак е изтекло назад, покрай щока? Като го разглобиш погледни цилиндъра - трябва да е огледало. Ако има ръжда и по два пъти на ден да сменяш гумичките - все тая.
                              За бензиновата помпа без друго ти трябва ремонтен комплект и вероятно нови шпилки и ремонтно лепило Локтайт за резби.
                              Най-главното хората ти го казаха. Ако не смяташ да обичаш тая кола, верно не ти трябва.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Стефан
                                Значи, първо запомни: УАЗа не тече, той маркира територия!
                                С долните педали не можеш да сложиш серво.
                                Може-от ГАЗ 24

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X