Здравейте оффроудери!!!
Купих УАЗ 469Б. Това ми е първия допир до такава машина. Взех го във видимо добро състояние (до колкото можах да проверя със собствени критерии/средства) но в рамките на няколко дни (300км) спирачната помпа (с долни педали е) протече и щях да се пребия без спирачки а освен това протече масло от гарнитурата на бензиновата помпа (цялата се клати при работещ двигател). иначе джипката не гори масло пали "от четвърт" върви стегнато и не вие. само понякога се появява едно тракане от към скоростите със скоростта на кардана примерно което намалява значително като дам газ а иначе е еднакво на скорост или по инерция. изчезва както се е появило...до следващия път. Избрах колата заради ефтините части пред Самурай и заради по-голямата здравина пред Нива, но ми се струва (поне за сега) че май се набутах. Нивата за подобни пари щеше да е пълна кочина, но самурая май щеше да е по-добрия избор. Скъпи са му частите, но не се разваля а първите ми впечатления от УАЗ са ..меко казано разочароващи ГОЛЯМ БОКЛУК!!! Трябва да си е*ати хобиста за да не ти омръзне да го поправяш!!! ..и ако случайно ти остане време да го покараш.
Въпроса ми е тъй като предстои да правя спирачките (в сервиз) какво да правя? да сменя спирачната помпа с нова такава или да модернизирам и колко струва модернизацията (дискове отпред примерно).
Купих УАЗ 469Б. Това ми е първия допир до такава машина. Взех го във видимо добро състояние (до колкото можах да проверя със собствени критерии/средства) но в рамките на няколко дни (300км) спирачната помпа (с долни педали е) протече и щях да се пребия без спирачки а освен това протече масло от гарнитурата на бензиновата помпа (цялата се клати при работещ двигател). иначе джипката не гори масло пали "от четвърт" върви стегнато и не вие. само понякога се появява едно тракане от към скоростите със скоростта на кардана примерно което намалява значително като дам газ а иначе е еднакво на скорост или по инерция. изчезва както се е появило...до следващия път. Избрах колата заради ефтините части пред Самурай и заради по-голямата здравина пред Нива, но ми се струва (поне за сега) че май се набутах. Нивата за подобни пари щеше да е пълна кочина, но самурая май щеше да е по-добрия избор. Скъпи са му частите, но не се разваля а първите ми впечатления от УАЗ са ..меко казано разочароващи ГОЛЯМ БОКЛУК!!! Трябва да си е*ати хобиста за да не ти омръзне да го поправяш!!! ..и ако случайно ти остане време да го покараш.
Въпроса ми е тъй като предстои да правя спирачките (в сервиз) какво да правя? да сменя спирачната помпа с нова такава или да модернизирам и колко струва модернизацията (дискове отпред примерно).
Коментар