Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ, техника и експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    diavol koleda

    това за силикона добре а какво става ако се наложи да се пипа по делкото а то е добре залепено?
    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
    тел.088четири 9едно9 4нула4
    -------------------------------------------------------

    Коментар


    • #32
      Re: diavol koleda

      Първоначално публикуван от diavol koleda
      това за силикона добре а какво става ако се наложи да се пипа по делкото а то е добре залепено?
      Е то няма как само предимства да има - иначе и в завода щяха да го правят :-)
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #33
        diavol koleda

        да така е прав си за това че иначе в завода щяха да го правят нека остане нещо и за нас да доправим това е част от кефа
        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
        тел.088четири 9едно9 4нула4
        -------------------------------------------------------

        Коментар


        • #34
          diavol koleda

          какво можете да ми кажете за ауспухната сиситема знам че повечето я преработват като я повдигат но къде по точно се разполагат тръбите при това повдигане не ми е яасно много
          ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
          тел.088четири 9едно9 4нула4
          -------------------------------------------------------

          Коментар


          • #35
            uaz

            Awe imam edin vapros az awe gledam 4e na "UAZ" uazkata ima edi 4erni raboti montirani na farovete pak i na drugi voenni uazki sam vijdal takiva, ta vaprosa mi e kakvo ajaba e tva ?

            Коментар


            • #36
              Черни метални предмети на фаровете...

              Това, което сте забелязали върху фаровете на военните УАЗ-ки е специална светло защитна преграда, която пречи светлината от фара да се вижда от самолет. Освен това позволява, ако е необходимо напълно да затвори фара и през специален светло филтър да пропуска само инфрачервени лъчи така, че автомобила да се управлява при пълна тъмнина. (Със специален инфрачервен шлем)

              Напълно безполезно приспособление за гражданска употреба - освен ако не се притеснявате от факта че могат да ви забележат от някой прелитащ самолет.
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #37
                Затъмнителите съм ги сложил за да ми предпазват фаровете от клоните.Защото ако ги нямах днес не само,че останах без ауспух/който бях извел до задна дясна гума и наддаваше 3 см.извън купето и го изкъртих в едно дърво/ но щях да остана и без фарове.Уважаеми VPetrov не се сменят повдигачите, а повдигателните пръти с по къси/примерно от ГАЗ 24/когато се шлайфа главата и отворите на регулировъчните болчета не могат да бъдат затворени щом има хлабина на клапаните.Освен това маслото от главата се връща през отворите на повдигателните пръти и попада в/у повдигачите и Р.В.

                Коментар


                • #38
                  Отговор на uaz

                  Уважаеми VPetrov не се сменят повдигачите, а повдигателните пръти с по къси
                  Малко по нагоре за да не станат грешки поради различна терминология точно съм указал какво се сменя с описание както следва:
                  Сменят се щангите (повдигачите на клапаните) Това са алуминиеви пръчки със стоманени наконечници от двата си края които служат да предават усилието от разпределителния вал който се намира долу в блока до кобилиците на клапаните.
                  А за затъмнителите на фаровете сте прав може да служат и за предпазители, въпреки че аз за целта ползвам решетка защото затъмнителите намаляват силата на светене на фара.
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #39
                    Прав сте,но ми беше по лесно да сложа затъмнителите вместо да си играя да правя решетки/а пък и имам два бойни фара/.Аколкото до терминологията не се обиждайте

                    Коментар


                    • #40
                      :-)

                      Аколкото до терминологията не се обиждайте Smile
                      Напротив, радвам се когато тук се дискутират технически въпроси от хора които имат какво да кажат
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #41
                        diavol koleda

                        хеи уаз сложи още някоя снимка на уаза ти много ме кефи как си го направил а искам и да питам някой знае ли разликата между редукторните и нормалните мостове за уаз когато бях на в стрелч в лагера на ком-емине си говорихме с Златко милев Коцето и едни местни та местните бяха с редукторни мостове но разбрах че за тях нямало части но ми е интересно каква е разликата
                        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                        тел.088четири 9едно9 4нула4
                        -------------------------------------------------------

                        Коментар


                        • #42
                          Kaчих малко снимки но са с малко лошо качество.Колкото до мостовете с колесни редуктори са много по добри-увеличава се просвета от 220 на 300мм,разтоварва се главното предаване и диференциала и доколкото знам не трошат като другите.А някой да знае откъде мога да си намеря самоблокиращ диф. за УАЗ/от БТР/.

                          Коментар


                          • #43
                            Самоблокиращ диференциал...

                            До няколко дни в електронния ни магазин ще има само-блокиращи касети за УАЗ. От БТР стават като физически габарити, но не ви препоръчвам да ги използвате защото те са 100% и постоянно ще късате полуоски.

                            Само-блокиращите диференциали(касети) за УАЗ са разработени на основата на тези от БТР (същите като външен вид) но с променени ъгли и дължини на палците вътре. Разработката им е извършена от конструкторското бюро на УАЗ и коефициента им на блокаж е точно подбран.
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #44
                              diavol koleda

                              е точно това ме хвърли в туш от каде аджеба коцето си беше намерил диференциали от бтр но доколкото тои каза е сменил само касетитие а не целия диференциал а от каде ги е намерил и аз не знам но каза че пасват перфектно с някакви малки преработки не разбрах точно какво но нещо се разпробивало а пиньона и короната на уазката пасвали но не помня точно кво се разпробива а и мерси за снимките
                              ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                              тел.088четири 9едно9 4нула4
                              -------------------------------------------------------

                              Коментар


                              • #45
                                Самоблокиращ диференциал...

                                Ето и малко снимки:


                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X