Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Рязане на кабина

    Според мен, си намери УМЗ 417... Аз наскоро си намерих един такъв,обаче от по-новите с 421 глава.Уникален мотор

    Коментар


    • #62
      До: Рязане на кабина

      Колега, много хубава е станала.Повдигана ли е и как?И аз това лято ще поработя върху моета та събирам информация сега.
      Beta 525 RR
      Mercedes G 280 i
      Toyota Hailux 3.0 TD
      UAZ 452

      Коментар


      • #63
        До: Рязане на кабина

        Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
        Вчера гледах в последния брой на списание 4х4 клуб има статия и снимки за тунинга на една УАЗка 452. Братушките са я направили уникална!
        Мисля, че става въпрос за тази статия:

        http://media.club4x4.ru/906-tyuningo...-uaz-3909.html

        И поздравления за добрата работа!
        Последно редактирано от gere; 12-01-10, 20:36.
        LZ1GYY
        0898 436 956

        Коментар


        • #64
          До: Рязане на кабина

          Браво, мн михаресва евала за труда ! Така като гледам снимките и ми се ще да взема ъглошлайфа и да подхвана моята но сега нямам време! Мн. добре е станала!
          ФАБИЯ ТДИ-ПД / [COLOR="blue"]УАЗ 452 Д[/COLOR] / ГОЛФ 3 1.9 Д / ФОРД ТРАНЗИТ 2.5 Д/

          Коментар


          • #65
            От: УАЗ- Головаст -

            Дойде време и за хидравликата. От БМВ 7ца е комплект помпата, кутията и маркучи.За сега работи много добре, волана е доста лек, по-лек от на колата ми.В движение волана се връща от завои, изключително приятно е за каране ;
            Оказа се, че хебела трябва да е по-къс от ориг. уазов , защото в противен случай е доста директен-два оборота на волана от крайно ляво до дясно, в момента оборотите са 3 !

            Ето и малко снимки:
            Прикачени файлове
            sigpic УАЗ-452

            Коментар


            • #66
              От: Усъвършенстване на Уаз-Головаст

              Браво колега от доста време и аз се замислям за хидравлика но ще почака още малко много добре е станала
              Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

              Коментар


              • #67
                От: Усъвършенстване на Уаз-Головаст

                Голяма благинка си е, особено на товарна УАЗка. Браво!

                Демпфер слага ли и?

                Коментар


                • #68
                  От: Усъвършенстване на Уаз-Головаст

                  Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                  Голяма благинка си е, особено на товарна УАЗка. Браво!

                  Демпфер слага ли и?
                  Ми преди време й бяхме сложили от Мерц. 123 май беше, но на напречната щанга, ще трябва да монтираме истински такъв на надлъжната дето тръгва от хебела... всъщност не знам къде е по-правилно да е монтиран
                  sigpic УАЗ-452

                  Коментар


                  • #69
                    От: Усъвършенстване на Уаз-Головаст

                    Гледах демпфери от ТЛК 70... и финансово и практично добре изглеждаше.
                    Иначе монтажа на надлъжната ми се струва по-правилен.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Усъвършенстване на Уаз-Головаст

                      На ред е следното нещо, искам да махна перката(сега е с 6 лопатки от Газ 53) и да монтирам електрически вентилатор, но като гледам май с този радиатор няма да има място много .... пред радиатора със сигурност ще има допълнителен с копче, но ми се ще да разтоваря двигателя и работният също да е електрически + датчик естествено

                      Идеи приемаме всякакви
                      sigpic УАЗ-452

                      Коментар


                      • #71
                        От: Усъвършенстване на Уаз-Головаст

                        Електрическия вентилатор няма да може да охлажда двигателя. Трима колеги с ГАЗ 69 пробваха и не става. Сега отново си монтираха перките.
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #72
                          От: Усъвършенстване на Уаз-Головаст

                          Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                          Електрическия вентилатор няма да може да охлажда двигателя. Трима колеги с ГАЗ 69 пробваха и не става. Сега отново си монтираха перките.
                          Много крайно изказване Драго. И напълно неоснователно.
                          Вече втора година съм с електрическа перка. При какви ли не издевателства не вдига над 80 градуса.
                          Перката ми е от Латвия, малко по-голяма от ладовата. Така че не бъдете крайни в изказванията.
                          Причините за загряването може да са различни и много на брой.

                          При мене отрязахме "крачетата" на радиатора и го преместихме малко по-напред. Така има спокойно място за перки и от двете страни.
                          Но ако се слага отпред ще трябва да е от тънките. В противен случай трябва да се демонтират жалюзите, което разбирасе не е никакъв проблем, дори го препоръчвам, стига да разполагате с надежден термостат.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

                            Електрическата перка охлажда много по-добре от оригиналната, по простата причина, че оборотите са и много повече.
                            Аз съм с оригиналната си на ГАЗ24, но пред радиатора имам монтирана ел. перка от ЛАДА, така че виждам разликата..
                            Мисля да мина изцяло на ел, но време няма.
                            "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                            Коментар


                            • #74
                              От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

                              Като слагате перки отпред пред радиатора трябва да имате впредвид,че трябва да се използва точно перка за такова предзнаначение. Масово обче са или за отзад или от климатик и тогава номера не става Виждал съм дори перки от лада монтирани опред на една шина да речем и дори без дифузиор. Е това нямам как да охлажда. Може единствено да му духа на радиатора . А жоро е много прав от казаното при него. С подбрана перка и положение на датчиците се постига в пъти по добър ефект отколкото с кривата ръска перка. Температурата може да се потдържа в строго определни граници дори в порадъка на няколко градуса разлика.
                              Според мен по ефективни са перките със заден монтаж на радиатора. ЗА сведение аз с радиатор за 2.5 успявам да потдържам температурата нормална на мотор 4.2. ЗА сега обаче не съм краен с изказването си защото пробите са само в горе долу нормална експоатация. ПО натам ще кажа и в много тежка самомо да стигна да си досглобя желязото

                              А оригиналната руска перка освен,че е опасна,много тежи,бие товари помпата и за капак на всичко понякога откъсва или вала или изкубва главинката на новите помпи без болт и ви заминава радиатора. Във вода се криви и също го нарязва или дори и да не го нареже хвърля вода върхи делкото и си оставате в гьола.
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

                                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                                А оригиналната руска перка освен,че е опасна,много тежи,бие товари помпата и за капак на всичко понякога откъсва или вала или изкубва главинката на новите помпи без болт и ви заминава радиатора. Във вода се криви и също го нарязва или дори и да не го нареже хвърля вода върхи делкото и си оставате в гьола.
                                Подкрепям напълно. Моита перка даже щеше да ми откъсне главата /в буквалния смисъл/. Ако не главата то най малкото щеше да ме обезобрази /не че съм красавец/. Майтапа си е майтап, но ми се случи да ми се откъсне витло от перката докато форсирах двигателя /правех центровка/. Витлото се удари във въздухозаборника и излетя. Разминах се само с уплаха от трясъка.
                                И така аз също съм решил да минавам на електрически перки.
                                Тъй като не открих въпроса някъде да е разискван подробно във форума, предлагам да обсъдим нещата, макар и на колегата в темата. Пък модераторите да преценят ще местят ли, що ли?

                                И така давайте мнения. В следствие на опит или просто разсъждения.

                                Да започнем с вентилатора. Пред или зад радятора? Аз мисля че зад радятора е по-правилното решение /въпреки че е тесничко/. Така не се лишаваш от желюзи. Кой от какво ползва вентилатор и къде е разположен.
                                Какъв да е вентилатора? ЕИдин или два? Аз предполагам че ако вентилатора е проектиран да бъде пред радятора, то ако го сложиш зад радятора не е добро решение. Най-малкото ще прегрява може би. Въздушния поток при обръщане на посоката /размяна на + и -/ сигурно няма да е същия.
                                Датчика? Къде да е разположен и от какъв автомобил да е? На колко градуса да включва перката? Възможните места на датчика са няколко според мен. Правилното е само едно или най-много две. Какви са възможностите? На радятора долу в дясно по посока на движението. На изпускателния от радятора маркуч. На входящия в радятора маркуч. На мястото на датчика за прегряване на радятора. Правилното място според мен е първия вариант или най-много втория /но с неясен изход/.

                                Дайте мнение колеги. Който го е правил да си каже впечатленията. Който не го е правил да си каже разсъжденията.
                                Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X