Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

    Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение

    Идеи приемаме всякакви
    Eто нещо за което може да се хванеш тази е от Лначия Капа степенна.



    Познайте волговата





    Ако има интерес питайте и ще наснимам още.

    ПП. Невидях че Сашо е писал.
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #77
      От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

      Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
      Да започнем с вентилатора. Пред или зад радятора? Аз мисля че зад радятора е по-правилното решение /въпреки че е тесничко/. Така не се лишаваш от желюзи. Кой от какво ползва вентилатор и къде е разположен.
      Какъв да е вентилатора? ЕИдин или два? Аз предполагам че ако вентилатора е проектиран да бъде пред радятора, то ако го сложиш зад радятора не е добро решение. Най-малкото ще прегрява може би. Въздушния поток при обръщане на посоката /размяна на + и -/ сигурно няма да е същия.
      Датчика? Къде да е разположен и от какъв автомобил да е? На колко градуса да включва перката? Възможните места на датчика са няколко според мен. Правилното е само едно или най-много две. Какви са възможностите? На радятора долу в дясно по посока на движението. На изпускателния от радятора маркуч. На входящия в радятора маркуч. На мястото на датчика за прегряване на радятора. Правилното място според мен е първия вариант или най-много втория /но с неясен изход/.

      Дайте мнение колеги. Който го е правил да си каже впечатленията. Който не го е правил да си каже разсъжденията.

      Перките според мен е най добре да са зад радиатора. Много по ефективни са. Или до сега просто не съм попаднал на читави предни. Аз сега съм с 2 и охлаждам 8-к с обем 4.2. Преди когато бях с влговия двигател пак бях с 2 и не е имало проблеми. Правил съм си експерименти като изключа едната и другата успяваше да смогне пак да охлажда. Охлаждат дори със затворени жалюзи Просто бръмчи малко по странно

      Перките са ми от лада. Нищо иноваторско няма в тях. С доста проста форма на витлата са и са само 4 на брой


      Датчика ми е в дъното на радиатора. Не от страната на изхода на водата,а от дугата страна. Предочитам този вариант защото се задейства когато напълно е загряла водата в радиатора. При другия вариант датчика след термостата трябва да се използва по горещ датичк иначе перките ще се включват когато се отвори термостата и ще има все още студена вода в радиатора което според мен ще е малко неефективно. Жоро ги има и 2-та начина ама и тои предпочита с такъв дето датичка е долу.

      Датиици има всякакви. С различни амплитуди и градуси на заработване.
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #78
        От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

        Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
        Eто нещо за което може да се хванеш тази е от Лначия Капа степенна.



        Познайте волговата





        Ако има интерес питайте и ще наснимам още.

        ПП. Невидях че Сашо е писал.
        Това от Ланчията изглежда яко. Предполагам че е и ефективно. Наложи ли се да местиш радятора напред или успя да го събереш без интервенция
        Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

        Коментар


        • #79
          От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение

          Датчика ми е в дъното на радиатора. Не от страната на изхода на водата,а от дугата страна. Предочитам този вариант защото се задейства когато напълно е загряла водата в радиатора.
          Какво ти е мнението за датчик разположен на връщащия маркуч. Ефекта би трябвало да е същия.
          Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

          Коментар


          • #80
            От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

            Е ми да. Мисля,че ще е същия. Просто по лесно се изработва. Аз навремето копирах лада и за това го направих на самия радиатор.
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #81
              От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

              А дори и тая перка дето Ники я е показал няма начин да не се мърда радиатора. Няма толкова тънка перка
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #82
                От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                А дори и тая перка дето Ники я е показал няма начин да не се мърда радиатора. Няма толкова тънка перка
                То като ше го свалям да го местя по-добре да го пробия и да си сло
                жа датчика там дето му е мястото. Сега като се замисля, май най правилното място е на радятора до изпускателната тръба.
                Последно редактирано от Sasho74; 25-06-10, 23:32.
                Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                Коментар


                • #83
                  От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

                  Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                  А дори и тая перка дето Ники я е показал няма начин да не се мърда радиатора. Няма толкова тънка перка
                  Гледах една от Вектра Б 2.0 екотек, може и да се фане на око е три/четири пръста (седи отзад не е за климатик).
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #84
                    От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

                    Истината е, че на уазката й трябва двигател друг.... има доста теми изписани ,но още не знам от какво да е той
                    sigpic УАЗ-452

                    Коментар


                    • #85
                      От: Усъвършенстване на Уаз-Головаст

                      Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                      Електрическия вентилатор няма да може да охлажда двигателя. Трима колеги с ГАЗ 69 пробваха и не става. Сега отново си монтираха перките.
                      Аз си монтирах ел.вентилатор и засега се справя отлично,почти не се налага да го включвам , но още не съм го тествал лятно време .Ако не е достатъчен ще сложа от "Нива " двоен пред радиатора,тогава няма начин да не охлажда .

                      Коментар


                      • #86
                        От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

                        Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                        То като ше го свалям да го местя по-добре да го пробия и да си сло
                        жа датчика там дето му е мястото. Сега като се замисля, май най правилното място е на радятора до изпускателната тръба.
                        Ако ще го слагаш до изпускателната тръба по-добре не дупчи радиатора , а добави метална тръбичка като приставка на изходния маркуч с легло в което да навиеш датчика. Температурата е същата.Може да се използва също и "Т" -образното разклонение като се разпробие и му се завари легло за датчика с резба .Става малко по-сложно само заради това че е от алуминий и изисква специално заваряване .

                        Коментар


                        • #87
                          От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

                          Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                          Истината е, че на уазката й трябва двигател друг.... има доста теми изписани ,но още не знам от какво да е той
                          Истината е, че УАЗа е един безкраен конструктор и пъзел.
                          Няма такова удоволствие, като това да работиш по УАЗ и да го подобряваш.
                          Хубавото е, че идеите са неизчерпаеми, а за да ги осъществиш ти трябва не един, а няколко УАЗа

                          Коментар


                          • #88
                            От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

                            Именно, Уаза е машина, от която можеш да направиш каквото си поискаш
                            Весело посрещане на новата година колеги
                            Последно редактирано от Жоро Донечки; 01-01-11, 16:28.
                            sigpic УАЗ-452

                            Коментар


                            • #89
                              От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

                              Съгласен с теб колега.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03955.JPG
Прегледи:1
Размер:643.2 КБ
ID:5265905Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03960.JPG
Прегледи:1
Размер:456.4 КБ
ID:5265904Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03948.JPG
Прегледи:1
Размер:642.1 КБ
ID:5265903Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03954.JPG
Прегледи:1
Размер:519.9 КБ
ID:5265902Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03957.JPG
Прегледи:1
Размер:468.2 КБ
ID:5265901Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03952.JPG
Прегледи:1
Размер:571.6 КБ
ID:5265900
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03961.JPG
Прегледи:1
Размер:595.5 КБ
ID:5265899
                                Днес измих Уазката и реших да кача малко пресни снимки
                                Последно редактирано от JC_Явор; 03-04-11, 00:36.
                                sigpic УАЗ-452

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X