Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Усъвършенстване на УАЗ - Головаст

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Рязане на кабина

    браво колега!
    така е 100 пъти по-добре от орИегиналното
    поздрави
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 19-10-09, 12:59. Причина: И;

    Коментар


    • #17
      До: Рязане на кабина

      Започва да става интересно! Получава се доста добре и ми грабна акъла!
      Ще следя с интерес следващото развитие.
      http://www.offroad-bulgaria.com/atta...2&d=1288641910

      Коментар


      • #18
        До: Рязане на кабина

        И вратата се затваря вече
        Прикачени файлове
        sigpic УАЗ-452

        Коментар


        • #19
          До: Рязане на кабина

          В момента сме почти готови със заварките,а от дясно е в завършен вид говоря не за бояджийски етап

          Ето и снимки:

          В прочем на живо не изглежда толкова ръждива ужас фотоапарата не ми е приятел
          Прикачени файлове
          sigpic УАЗ-452

          Коментар


          • #20
            До: Рязане на кабина

            Поздрави за прекрасната работа! Мисля си, че е време за по големи гуми
            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

            Коментар


            • #21
              До: Рязане на кабина

              Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
              Поздрави за прекрасната работа! Мисля си, че е време за по големи гуми
              Да, но тук вече идва болната ми тема, а именно мощността на мотора
              А и сме с бързите дифовесложихме ги защото били по-здрави,колко е вярно не знам

              Ако сега сложа по-големи я убивам тоталноМай ще трябва и др мотор
              sigpic УАЗ-452

              Коментар


              • #22
                До: Рязане на кабина

                Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                Да, но тук вече идва болната ми тема, а именно мощността на мотора
                А и сме с бързите дифовесложихме ги защото били по-здрави,колко е вярно не знам

                Ако сега сложа по-големи я убивам тоталноМай ще трябва и др мотор
                И моята УАЗка беше с бързите диференциали но сега е с бавните. Не е вярно,че са по здрави. Колкото се чупят бързите толкова и бавните. Смених ги преди три години и тогава й сложих и блокажите на двата моста и до днес само една скъсана предна дясна полуоска.
                ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                Коментар


                • #23
                  До: Рязане на кабина

                  Със заварките вече приключихме, днес я изтъркахме цялата кабина, но има нещо което не ми е много ясно
                  На много места има лъсната ламарина ,сега трябва ли да я пръскам с някакъв грунд или да нанасям кита там където има нужда направо върху ламарината или пък първо с шприц кит и после кит Е това не ми е ясно

                  Ако някой даде съвет,който разбира ще съм много благодарен
                  sigpic УАЗ-452

                  Коментар


                  • #24
                    До: Рязане на кабина

                    Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                    Със заварките вече приключихме, днес я изтъркахме цялата кабина, но има нещо което не ми е много ясно
                    На много места има лъсната ламарина ,сега трябва ли да я пръскам с някакъв грунд или да нанасям кита там където има нужда направо върху ламарината или пък първо с шприц кит и после кит Е това не ми е ясно

                    Ако някой даде съвет,който разбира ще съм много благодарен
                    първо кит влакнест (ако е много за изправяне, ако е малко направо от жълтия) а после шприц за да покаже къде има за дотъркване Успех
                    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                    Коментар


                    • #25
                      До: Рязане на кабина

                      Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
                      първо кит влакнест (ако е много за изправяне, ако е малко направо от жълтия) а после шприц за да покаже къде има за дотъркване Успех
                      Да но, кита направо върху необработената ламарина ли, щото 1/3та е излъскана на метал, не трябва ли да се обработи нещо
                      sigpic УАЗ-452

                      Коментар


                      • #26
                        До: Рязане на кабина

                        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=73327

                        тук ще намериш полезна информация

                        Коментар


                        • #27
                          До: Рязане на кабина

                          Ако е гола ламарина и трябва да се китосва го надрасквам с фелкса.
                          Където нетрябва да се китосва (или вече е изправено)а е лъснала наоколо след водното, обезмаслявам и пръскам шприц-кит и минавам водно пак. Незнам колко и дали е най-правилно но държи после.
                          Има едни шприц-китове на Боди около 12лв са (сив и жълт) в бяло-зелена опаковка пише ТОР и ги бива. Новите дето заместват тези в сиво-лилава кутия нещо трудно се търкат.
                          А най- добре е с двукомпонентен.
                          Успех и пускай фото
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #28
                            До: Рязане на кабина

                            Кит се слага само и единствено на чиста и лъскава ламарина !
                            [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                            [B]Ford Escort xr3 [/B]
                            [B]Aro 10 [/B]
                            Плачи! Там близо край град София
                            стърчи, аз видях, черно бесило,
                            и твой един син, Българийо,
                            виси на него със страшна сила.
                            0896042536

                            Коментар


                            • #29
                              До: Рязане на кабина

                              А пък ми казаха най-отдолу да пръскам с епокси шприц кит, след това кит и шприц кит обекновен вече

                              А снимки ще има естествено просто много търкане ,много нещо
                              sigpic УАЗ-452

                              Коментар


                              • #30
                                До: Рязане на кабина

                                Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                                А пък ми казаха най-отдолу да пръскам с епокси шприц кит, след това кит и шприц кит обекновен вече

                                А снимки ще има естествено просто много търкане ,много нещо
                                Колега кита най-добре хваща именно на гола ламарина ,а филера или така наречения шприц кит се пръска винаги в/у кита за да попълни драскотините от шкурката и да бъде основа за боята след това Пробвал съм това преди кита да се пръска нещто ,но резултата не е никакъв само излишно губене на време!!! А и мога да ти препоръчам да си вземеш филер на "NOVOL" двукомпонентен бързо съхне ,здрав е ,лесно се търка ,а и цената не е кой знае какво около 21 лв има го бял ,сив ,червен и черен според цвета ,който ще боядисваш
                                Успех
                                [CENTER]Единственото, от което трябва да се страхуваме е самият С Т Р А Х :eek: :wink:
                                [/CENTER]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X