Тук има втулки бронзови оригинално, после се появяват лагерите който заместват позиция 2,3, и 4. По лесно завиване и т.н са бонусите от това упражнение.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проект - създаване на СуперУАЗ
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
Първоначално публикуван от viperr Преглед на мнениеТук има втулки бронзови оригинално, после се появяват лагерите който заместват позиция 2,3, и 4. По лесно завиване и т.н са бонусите от това упражнение.
Коментар
-
Не познавам изцяло марката. Не знам какви предавателнио числа имат, та не мога да дам акъл дали има мостове да са еднакви с нисански, или които да са други.
Обаче съм виждал трансмисията на паджеро 3, не е много трудно да се види, че са яки материалите.
То си е логично де-там има двигатели и по над 200 коня, със съответния въртящ момент. Които показатели си искат здраво желязо, инак ще се чупят. А никоя марка не иска на колата и да излезе име, че са чупливи, щото нали...
-
По-надолу в темата съм издирил и на Паджеро и на Патрул предавателните числа, но сега оказва, че има съвпадение само при 1-ва и 2-ра генерация с патрулски, но това е добра новина все пак... Сега остава да се издебне нещо от скрап-освен това са и взаимозаменяеми с един от стандартните уаз-ви мостове. Така че могат да се правят всякакво комбинации.
-
Ето тук копирам мнение от темата за цял мост на Паджеро - явно бракът между него и Патрул е възможен, всъщност възможен ли е ?
"Не е правилно така да се поставя въпроса в тема с горното заглавие. В смисъл, че ако на твоето Паджеро предавателното число не съответства с масовите модели, това не значи, че всяко Паджеро е така.
До колкото си спомням една от модификациите на П2 3,5V6 е с предавателно число 4,625, което е същото като на една от модификациите на Патрул.
Тоест, който иска да прави такива преработки трябва да си направи съответните проучвания по въпроса."
Коментар
-
Първоначално публикуван от viperr Преглед на мнениеЗадния не завива и няма сфери полусфери шенкели и т.н. И за здравината сигурно по трудно се разбира и износва лагер отколкото втулка ама не знам, може и да не е така.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Помага ли за усилване на здравината ? И за двата моста (преден и заден) ли са приложими?
Коментар
-
Ето изнамерих предавателните числа на мостовете на Паджеро - дали са верни? Сега остава да намеря и за Патрул, че ако чакаме на нисанаджиите...:
Diff Ratio Numbers and Transfer Case figures for Mitsubishi Pajero
Gen 1
2.3TD = 4.875, 5.29
2.6 / 2.5TD = 4.625, 4.875
2.5TDI = 4.625, 4.875
3.0 V6 = 4.625, 4.875
Transfer Case = 1.944:1 Low Range for 2.6, 2.3TD & 2.5TD, 1.925:1 for 3.0 V6
Gen 2
2.6 = 4.875
2.5TD & 2.5TDI = 4.875, 5.29
3.0 V6 = 4.625, 4.875
2.8D = 4.875
2.8TDI = 4.90
3.5 DOHC V6 = 4.636
Transfer Case = 1.925:1 Low Range for 2.6, 2.5TD, 2.5TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8TDI & 3.5 DOHC V6
Gen 3
2.8TDI = 4.90 5sp man
3.2 DID = 3.917 5sp auto or 4.10 for 5sp man
3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto
3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp auto
Transfer Case = 1.90:1 for all
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеЕто изнамерих предавателните числа на мостовете на Паджеро - дали са верни? Сега остава да намеря и за Патрул, че ако чакаме на нисанаджиите...:
Diff Ratio Numbers and Transfer Case figures for Mitsubishi Pajero
Gen 1
2.3TD = 4.875, 5.29
2.6 / 2.5TD = 4.625, 4.875
2.5TDI = 4.625, 4.875
3.0 V6 = 4.625, 4.875
Transfer Case = 1.944:1 Low Range for 2.6, 2.3TD & 2.5TD, 1.925:1 for 3.0 V6
Gen 2
2.6 = 4.875
2.5TD & 2.5TDI = 4.875, 5.29
3.0 V6 = 4.625, 4.875
2.8D = 4.875
2.8TDI = 4.90
3.5 DOHC V6 = 4.636
Transfer Case = 1.925:1 Low Range for 2.6, 2.5TD, 2.5TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8TDI & 3.5 DOHC V6
Gen 3
2.8TDI = 4.90 5sp man
3.2 DID = 3.917 5sp auto or 4.10 for 5sp man
3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto
3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp auto
Transfer Case = 1.90:1 for all
Има бонус - калкулатор и за ТЛК
Diff Ratio Information
DIFF RATIO FORMULA
Larger tyre size divided x standard tyre size
35” divided by 31” = 1.1290 which = 12%
To calculate correct ratio - Standard diff size x 12%
example - 4.11 x 12% + = 4.6032
The diff ratio required is whatever closest is available to 4.6
Standard diff ratio's
Landcruiser 40 = 4.11
Landcruiser 60 = 4.11
Landcruiser 70 & 75 = 4.11
Landcruiser 78 manual R151F (split transfer case) = 4.3
Landcruiser 78 manual H150F = 4.10
Landcruiser 80 manual & auto = 4.10
Landcruiser 100 manual = 4.3
Landcruiser 100 auto = 3.9
Hilux diesel = 4.88 Hilux petrol = 4.5
Factory Nissan Patrol Ratios:
GQ 2.8 Diesel = 4.625:1
GQ 3.0 Petrol = 4.11:1
GQ 4.2 Petrol auto = 3.9:1
GQ 4.2 Petrol manual = 4.11:1 or 3.9:1
GQ 4.2 Diesel = 4.11:1
GU 2.8 Diesel = 4.625:1
GU 3.0 Turbo diesel auto = 4.375:1
GU 3.0 Turbo diesel manual= 4.11:1
GU 4.2 Diesel = 4.11:1
GU 4.2 Turbo diesel (wagon) = 3.9:1
GU 4.2 Turbo diesel (ute) = 4.11:1
GU 4.5 Petrol = 4.11:1
GU 4.8 Petrol manual = 4.375:1
GU 4.8 Petrol auto = 3.54:1
Please check you compliance plate - example below- HG41 = 4.11:1 - H233 Front & Rear
- HH41 = 4.11:1 - H233 Front & H260 Rear
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеДо колкото виждам има съвпадение при П2 - 3.0 V6 = 4.625; П1 - 2.6 / 2.5TD = 4.625 и НП GQ 2.8 Diesel = 4.625:1;GU 2.8 Diesel = 4.625:1 Така че има поле за действие, остава само да се търсят изгодни бройки...
Коментар
-
По данни на продавача - мостът от Авиа е 8 на 32 зъба, което прави ПЧ 4:1. Те са го комбинирали с волга диф - 10 на 41 зъба, което е 4.1:1.
Според вас пренебрежимо малка ли е разликата за черно, а за асфалт?
Отделно стои проблема с блокирането на моста от Авиата - някой знае ли дали има готови блокажи или мога ли да се направят и на каква цена?
Коментар
-
Коментар
-
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
Коментар
-
Че къде да видя земеделие и верижни трактори А това за скъсаните вериги ми е направо непонятно,какво ,защо,как се решава....
Ако финансово можеха да си позволят и верижна техника,не ми се вярва съвременните земеделци да Я откажат от притеснение за скъсани вериги (съображенията са икономически и функционални).
А верига се сменя за времето за което се сменят гумите на трактора от едната страна,но явно не е имало кой да ВИ го каже и покаже!
-
А скъсан обтегач за колко време се сменя? И защо при еднаква мощност верижните трактори са по-евтини от колесните? Сигурно, защото са по-добри и търсени?
А относно целта на проекта е да се ползва и за земеделие и строителство, не само за дърводобив.
-
-
Съвременните гумени вериги са трън в гъза, ама от най-големите. Няма сила която да ме накара да си взема такъв трактор.
Виж, металните вериги са си друга работа, но пак са непрактични-не може да се карат по асфалт. А и вече са си анахронизъм, за земеделски трактори. За кариерна и пътностроителна техника са си трепач.
Относно късането на верига и ремонта и-определено предпочитам да съединбя скъсана верига отколкото да правя спукана гума. Хеле пък, ако е задна...Има ли желание-има и начин!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар