Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тук има втулки бронзови оригинално, после се появяват лагерите който заместват позиция 2,3, и 4. По лесно завиване и т.н са бонусите от това упражнение.

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Търговеца твърди, че заради бронзовите втулки не се износват и не се чупят-възможно ли е ?

  • Първоначално публикуван от viperr Преглед на мнение
    Тук има втулки бронзови оригинално, после се появяват лагерите който заместват позиция 2,3, и 4. По лесно завиване и т.н са бонусите от това упражнение.
    Помага ли за усилване на здравината ? И за двата моста (преден и заден) ли са приложими?

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Одеве каза, че имали много здрава карантия П3, а сега не си запознат? Малко ме озадачаваш...

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Не познавам изцяло марката. Не знам какви предавателнио числа имат, та не мога да дам акъл дали има мостове да са еднакви с нисански, или които да са други.
      Обаче съм виждал трансмисията на паджеро 3, не е много трудно да се види, че са яки материалите.
      То си е логично де-там има двигатели и по над 200 коня, със съответния въртящ момент. Които показатели си искат здраво желязо, инак ще се чупят. А никоя марка не иска на колата и да излезе име, че са чупливи, щото нали...

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      По-надолу в темата съм издирил и на Паджеро и на Патрул предавателните числа, но сега оказва, че има съвпадение само при 1-ва и 2-ра генерация с патрулски, но това е добра новина все пак... Сега остава да се издебне нещо от скрап-освен това са и взаимозаменяеми с един от стандартните уаз-ви мостове. Така че могат да се правят всякакво комбинации.

  • Задния не завива и няма сфери полусфери шенкели и т.н. И за здравината сигурно по трудно се разбира и износва лагер отколкото втулка ама не знам, може и да не е така.

    Коментар


    • Ето тук копирам мнение от темата за цял мост на Паджеро - явно бракът между него и Патрул е възможен, всъщност възможен ли е ?
      "Не е правилно така да се поставя въпроса в тема с горното заглавие. В смисъл, че ако на твоето Паджеро предавателното число не съответства с масовите модели, това не значи, че всяко Паджеро е така.
      До колкото си спомням една от модификациите на П2 3,5V6 е с предавателно число 4,625, което е същото като на една от модификациите на Патрул.
      Тоест, който иска да прави такива преработки трябва да си направи съответните проучвания по въпроса."

      Коментар


      • Първоначално публикуван от viperr Преглед на мнение
        Задния не завива и няма сфери полусфери шенкели и т.н. И за здравината сигурно по трудно се разбира и износва лагер отколкото втулка ама не знам, може и да не е така.
        За 8 години по предни мостове съм сменял само П. и Л., а и 1-2 накрайника за напречната кормилна щанга. Не съм забелязал да е проблемен възел - 150лв. дали е оправдана инвестиция? За мен лично са много.

        Коментар


        • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:шенкели и лагери за уаз тунинг.jpg
Прегледи:521
Размер:86.0 КБ
ID:6561338
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

          Помага ли за усилване на здравината ? И за двата моста (преден и заден) ли са приложими?
          Всъщност ето и оригиналната снимка - оказва се, че се предлага и с лагери.

          Коментар


          • Ето изнамерих предавателните числа на мостовете на Паджеро - дали са верни? Сега остава да намеря и за Патрул, че ако чакаме на нисанаджиите...:
            Diff Ratio Numbers and Transfer Case figures for Mitsubishi Pajero

            Gen 1

            2.3TD = 4.875, 5.29
            2.6 / 2.5TD = 4.625, 4.875
            2.5TDI = 4.625, 4.875
            3.0 V6 = 4.625, 4.875
            Transfer Case = 1.944:1 Low Range for 2.6, 2.3TD & 2.5TD, 1.925:1 for 3.0 V6

            Gen 2

            2.6 = 4.875
            2.5TD & 2.5TDI = 4.875, 5.29
            3.0 V6 = 4.625, 4.875
            2.8D = 4.875
            2.8TDI = 4.90
            3.5 DOHC V6 = 4.636
            Transfer Case = 1.925:1 Low Range for 2.6, 2.5TD, 2.5TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8TDI & 3.5 DOHC V6

            Gen 3

            2.8TDI = 4.90 5sp man
            3.2 DID = 3.917 5sp auto or 4.10 for 5sp man
            3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto
            3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp auto
            Transfer Case = 1.90:1 for all

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
              Ето изнамерих предавателните числа на мостовете на Паджеро - дали са верни? Сега остава да намеря и за Патрул, че ако чакаме на нисанаджиите...:
              Diff Ratio Numbers and Transfer Case figures for Mitsubishi Pajero

              Gen 1

              2.3TD = 4.875, 5.29
              2.6 / 2.5TD = 4.625, 4.875
              2.5TDI = 4.625, 4.875
              3.0 V6 = 4.625, 4.875
              Transfer Case = 1.944:1 Low Range for 2.6, 2.3TD & 2.5TD, 1.925:1 for 3.0 V6

              Gen 2

              2.6 = 4.875
              2.5TD & 2.5TDI = 4.875, 5.29
              3.0 V6 = 4.625, 4.875
              2.8D = 4.875
              2.8TDI = 4.90
              3.5 DOHC V6 = 4.636
              Transfer Case = 1.925:1 Low Range for 2.6, 2.5TD, 2.5TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8TDI & 3.5 DOHC V6

              Gen 3

              2.8TDI = 4.90 5sp man
              3.2 DID = 3.917 5sp auto or 4.10 for 5sp man
              3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto
              3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp auto
              Transfer Case = 1.90:1 for all
              А ето и патрулските:
              Има бонус - калкулатор и за ТЛК

              Diff Ratio Information


              DIFF RATIO FORMULA
              Larger tyre size divided x standard tyre size
              35” divided by 31” = 1.1290 which = 12%
              To calculate correct ratio - Standard diff size x 12%
              example - 4.11 x 12% + = 4.6032
              The diff ratio required is whatever closest is available to 4.6
              Standard diff ratio's
              Landcruiser 40 = 4.11
              Landcruiser 60 = 4.11
              Landcruiser 70 & 75 = 4.11
              Landcruiser 78 manual R151F (split transfer case) = 4.3
              Landcruiser 78 manual H150F = 4.10
              Landcruiser 80 manual & auto = 4.10
              Landcruiser 100 manual = 4.3
              Landcruiser 100 auto = 3.9
              Hilux diesel = 4.88 Hilux petrol = 4.5
              Factory Nissan Patrol Ratios:

              GQ 2.8 Diesel = 4.625:1
              GQ 3.0 Petrol = 4.11:1
              GQ 4.2 Petrol auto = 3.9:1
              GQ 4.2 Petrol manual = 4.11:1 or 3.9:1
              GQ 4.2 Diesel = 4.11:1
              GU 2.8 Diesel = 4.625:1
              GU 3.0 Turbo diesel auto = 4.375:1
              GU 3.0 Turbo diesel manual= 4.11:1
              GU 4.2 Diesel = 4.11:1
              GU 4.2 Turbo diesel (wagon) = 3.9:1
              GU 4.2 Turbo diesel (ute) = 4.11:1
              GU 4.5 Petrol = 4.11:1
              GU 4.8 Petrol manual = 4.375:1
              GU 4.8 Petrol auto = 3.54:1
              Please check you compliance plate - example below
              • HG41 = 4.11:1 - H233 Front & Rear
              • HH41 = 4.11:1 - H233 Front & H260 Rear



              Коментар


              • До колкото виждам има съвпадение при П2 - 3.0 V6 = 4.625; П1 - 2.6 / 2.5TD = 4.625 и НП GQ 2.8 Diesel = 4.625:1;GU 2.8 Diesel = 4.625:1 Така че има поле за действие, остава само да се търсят изгодни бройки...

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                  До колкото виждам има съвпадение при П2 - 3.0 V6 = 4.625; П1 - 2.6 / 2.5TD = 4.625 и НП GQ 2.8 Diesel = 4.625:1;GU 2.8 Diesel = 4.625:1 Така че има поле за действие, остава само да се търсят изгодни бройки...
                  Още по хубаво е, че се оказа, че в момента новите граждански мостове на УАЗ са корона с 37 зъба и П. - 8 зъба, което е предавателно число 4,625, така че мостовете могат да се ползват във взаимозаменяеми комбинации. Или поне аз така си мисля...

                  Коментар


                  • По данни на продавача - мостът от Авиа е 8 на 32 зъба, което прави ПЧ 4:1. Те са го комбинирали с волга диф - 10 на 41 зъба, което е 4.1:1.
                    Според вас пренебрежимо малка ли е разликата за черно, а за асфалт?
                    Отделно стои проблема с блокирането на моста от Авиата - някой знае ли дали има готови блокажи или мога ли да се направят и на каква цена?

                    Коментар


                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Хубавото е, че с това ПЧ има патрулски предни мостове. 4.11 може да стане хубав хибрид Патрул - Авиа.

                  • Ето за малко размисъл:

                    https://xn--b1afah7albde0i.xn--p1ai/...zvm-uzola.html

                    Коментар


                    • petkov_bb
                      petkov_bb коментира
                      Редактиране на коментар
                      И как ще спре пред "кафето" с това " МТ-ЛБ" ....
                      Търсят се други "решения" на Задачата..........

                    • Пенчо
                      Пенчо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Е как? Има място за гумени тампони по веригите.Може и по жълтите павета да минава.

                  • Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Ето за малко размисъл:

                    https://xn--b1afah7albde0i.xn--p1ai/...zvm-uzola.html
                    Явно земеделието ви е и слабо и на двамата. Верижните трактори за нашите условия са доста непрактично решение. А като скъсаш верига е една веселба ... Оставям я на вас.

                    Коментар


                    • petkov_bb
                      petkov_bb коментира
                      Редактиране на коментар
                      Че къде да видя земеделие и верижни трактори А това за скъсаните вериги ми е направо непонятно,какво ,защо,как се решава....
                      Ако финансово можеха да си позволят и верижна техника,не ми се вярва съвременните земеделци да Я откажат от притеснение за скъсани вериги (съображенията са икономически и функционални).
                      А верига се сменя за времето за което се сменят гумите на трактора от едната страна,но явно не е имало кой да ВИ го каже и покаже!

                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      А скъсан обтегач за колко време се сменя? И защо при еднаква мощност верижните трактори са по-евтини от колесните? Сигурно, защото са по-добри и търсени?
                      А относно целта на проекта е да се ползва и за земеделие и строителство, не само за дърводобив.

                  • Съвременните гумени вериги са трън в гъза, ама от най-големите. Няма сила която да ме накара да си взема такъв трактор.
                    Виж, металните вериги са си друга работа, но пак са непрактични-не може да се карат по асфалт. А и вече са си анахронизъм, за земеделски трактори. За кариерна и пътностроителна техника са си трепач.

                    Относно късането на верига и ремонта и-определено предпочитам да съединбя скъсана верига отколкото да правя спукана гума. Хеле пък, ако е задна...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Напълно подкрепям с изключение на последното изречение, но явно не си работил в сечище с вериги. Обтегачите се пукат като солетки...

                  • Не се стърпях " Молотовката мостовете й са и най-слабото място и за това ги подменят с БРДМ-ски. " Това може ли да ми го обясниш така user friendly.
                    Сузуки Самурай-старт от скрапа
                    0885192667

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X