Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спирачките на УАЗ - профилактика и ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Спирачките на УАЗ - профилактика и ремонт

    Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
    Разглобявал съм. Има една скоба през средата която и се изправят прорезите
    и се разглабя усилвателя на 2 части. След подмяната на частите от ремонтния комплект се оправи усилватела. Така кара 1 година и пак нещо се прецака. после намерих друг и този не съм го гледал какво му беше станало.
    Цецо, а продават ли се ремонтни комплекти , мембрана едно др ... че съм мислил и аз по въпроса
    sigpic УАЗ-452

    Коментар


    • #47
      От: Спирачките на УАЗ - профилактика и ремонт

      А мойто серво като сдаде багажа направо го смених с това от леката кола ( която отиде в моргата ). Сервото комплект със спирачната помпа; казанчето даже без да точа спирачната течност. Разширих малко дупките подложих дистанционна втулка около сантиметър; после малко настройки на щангичката и о чудо - имаме спирачки. Като избирах помпата гледах дае от кола с горе-долу същите килограми. Колата ми Мицубиши Галант тежеше 1450 кг а УАЗ с бризентов покрив 1540кг. Та мислех си трябва да стане . Доволен съм.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01709.jpg
Прегледи:3
Размер:130.3 КБ
ID:5317031Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01710.jpg
Прегледи:1
Размер:127.7 КБ
ID:5317032
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #48
        От: Спирачките на УАЗ - профилактика и ремонт

        Първоначално публикуван от JC_Явор Преглед на мнение
        Цецо, а продават ли се ремонтни комплекти , мембрана едно др ... че съм мислил и аз по въпроса
        Продават се. В Карбон има. Около 20 лв
        Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

        Коментар


        • #49
          От: Спирачките на УАЗ - профилактика и ремонт

          Колеги искам да ви попитам говорите за някакви саморегулиращи се цилиндърчета какво точно представляват те и разликата им от другите? Другият въпрос е как точно се затягат болтовете които държат накладките и спирачните цилиндърчета тъй като според мен на каквото и положение да са т. нар. белези важното всъщност е месинговата шайба която е в накладката и болта да съвпаднат или греша2 Тая работа с тея болтове някак не ми е ясна това което ми се струва е че идеята е да се захване здраво цилиндърчето и в същото време накладката да се движи абсолютно свободно така ли е или греша ще ви бъда вного благддарен ако хвърлите светлина по въпросите ми.

          Коментар


          • #50
            От: Спирачките на УАЗ - профилактика и ремонт

            Колега стъпалцето на което лежи месинговата шайба е на ексцентрик тоест като въртиш болта накладката се приближава и отдалечава от барабана, като в един оборот на болта имаш едно най близко и едно най отдалечено положение на накладката спрямо барабана. Целта е да регулираш задната част на накладката като я приближиш максимално до барабана, а предната част се регулира от другите ексцентрици които са с ключ 17.

            Коментар


            • #51
              От: Спирачките на УАЗ - профилактика и ремонт

              Здравей Сашо, Прилагам две снимки как и с какъв ключ се регулират задни накладки на УАЗ.
              Първо: Саморегулиращи са цилиндърчета от Волга ГАЗ 24 ( външно са еднакви , разликата е в буталцето, сигмента за автоматично регулиране и буталцето е с О пръстени)
              Тогава няма нужда от ексцентриците по средата на челюста.
              На снимката показвам как се въртят болтовете(със специален ключ) докато започне да драска феродото и тогава се стяга контра гайката.
              Забележи регулиращия болт се върти към средата на челюстаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6950.jpg
Прегледи:1
Размер:64.6 КБ
ID:5674060Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6951.jpg
Прегледи:1
Размер:58.1 КБ
ID:5674061 С поздрав Борето

              Коментар


              • #52
                От: Спирачките на УАЗ - профилактика и ремонт

                Колеги монтирах всичко. Сега какъв е реда? Първо регулирам накладките от опорните палци и ексцентриците ( всъщност първо палците и после ексцентриците ли или?)
                После изниква още един въпрос при положение че когато закачах пружините цилиндърчетата са се прибрали до край после като отдалеча накладките такаче да опрат в барабаните при напълването на системата и напомпване на педала ли ще се обере луфта или какво? Другия въпрос е колко течност събира системата за да знам как да се подготвя да не ми свърши по средадта на операцията? И следващия въпрос е първо задно дясно, после предно дясно, после задно ляво и предно ляво, това ли е последователността на колелата и кое от предните цилиндърчета е първото за обезвъздушаване предполагам долното?

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X